"יום ליום" מציג: איך לקבל קצבה ולהישאר בכולל [גל"צ]

trilliane

Well-known member
מנהל
"יום ליום" מציג: איך לקבל קצבה ולהישאר בכולל [גל"צ]

"הבטאון "יום ליום" של ש"ס פרסם בסוף השבוע כתבה שמסבירה לאברכים כיצד יוכלו לקבל קצבה מהביטוח הלאומי ולהישאר בכולל מבלי לעבוד. בכתבה, שעליה חתום הרב א. בן פורת, נכתב כי ההמלצות מתבססות על החוברת "תקציב מדינת ישראל" שפרסם השר לשעבר מש"ס שלמה בניזרי. בכתבה מומלץ לכל אברך לוותר על 430 השקלים ממשרד החינוך, להיכנס למסלול הבטחת הכנסה דרך הביטוח הלאומי ולזכות בקצבה מוגדלת עם תנאים מקלים."
http://glz.co.il/1189-58357-he/Galatz.aspx
 

לאונידס

Active member
חצי עבודה, איפה הפירוט?

למה שלא כלל בני ישראל יהנו מהקצבאות? שיפרטו בדיוק את הדרל
 
בכתבה יש קישור לצילום של הכתבה שמסבירה איך

מה שהכתבה מציעה לעשות היא לוותר על קצבת האברך, להמשיך ללכת לישיבה, לתבוע הבטחת הכנסה בביטוח לאומי, ואז להתחמק מלקבל את הצעות העבודה שהלשכה תציע לאברך. מובן שזאת רמאות כפולה - פעם בבקשת ביטוח לאומי לאברך שאינו זכאי לה, ופעם בהתחמקות מקבלת הצעות העבודה.
 

לאונידס

Active member
אני בספק אם לשכת עבודה מציעה עבודה לאברך דתי או חילוני

כמו שאנשים מתלוננים על גניבת רכב או פריצה לבית במשטרה לא מתוך תקווה שימצאו את הגנב או הרכוש הגנוב אלא כדי לקבל טופס לטובת הביטוח כך אנשים ניגשים ללשכת העבודה כדי לקבל קצבת אבטלה מביטוח לאומי ולא כדי לקבל עבודה.
&nbsp
אכן התמונה בהחלט משכילה וגם מרתיחה.
 

abcdoremy

New member
מנסיון, הלשכה מציעה עבודות לחילונים.

אם כי יש הבדל משמעותי בין מי שמקבל דמי אבטלה (= יקבלו הפניה רק לעבודות במקצוע) ובין מי שמקבל הבטחת הכנסה (= יקבלו הפניה לכל עבודה שנראית מתאימה לפקיד).
 

הר תבור2

New member
תלוי אם יש הנחיה ליבש אותך או לא ....

ההנחיה יכולה להתקבל מחו"ל (( בהתאם למקום הולדתו של שר העבודה נניח או למימו ן שהוא מתכוון לקבל למפלגה ש-יקים או למפלגתו הנוכחית ))
 

הר תבור2

New member
"אהבת ישראל" = איך מאפשרים לתינוקות חילונים לשתות לא-כשר?...

יש ענין עם האבקת-חלב ... שיש לה "גירסת מהדרין" אחת ו"גירסה חילונית אחרת" אבל ההורים החילונים אינם יודעים (( דרך אגב יש איסור מפורש במקרא להשתמש ב"איפא ואיפא" eyfa veeyfa . כלומר אתה מוכר לחילונים דבר אחד ולדתיים דבר שני. ננסה לתרגם את זה רגע לשפת החיסונים ... תתארו לעצמכם מצב שבו ניתנים חיסונים "כשרים" לתינוקות דתיים ו"חיסונים לא כשרים" לתינוקות חילוניים . ולגבי תרופות - נניח שיש תרופות "כשרות למהדרין" לדתיים ו"חזיריות" לחילונים .... וכיוו ן שכל נושא המזון קשור לרבנות - אזי החילונים "אוכלים" מה שנותנים להם מבלי לדעת שזה ללא פיקוח
 

לאונידס

Active member
מקרה רמדיה הראה שהמציאות בדיוק הפוכה

הורים שקנו פורמולת חלב כשרה למהדרין קנו אבקה בפיקוח כשרות מהודר שבמהודר אבל ללא פיקוח רפואי והתוצאה היתה תינוקות מתים או נכים לכל ימי חייהם.
בניגוד להורים שקנו לילדיהם פורמולת חלב בכשרות של הממסד הרפואי ולא הממסד הרבני ולא פגעו בילדיהם.
&nbsp
אתה יכול להעדיף תינוק נכה או מת על תינוק בריא ומאושר ובלבד שהמזון יקבל איזו ברכה של משגיח כשרות, אחרים מעדיפים ההיפך.
כל אחד וסולם העדיפויות שלו.
 
למעלה