יום חיובי מאוד ובכל זאת משהו שלילי

aegent1

New member
יום חיובי מאוד ובכל זאת משהו שלילי

שלום לכם מספר ערכים לעשות סדר. חיובי מאוד: ערכי מדד יומיים ארבעת ערכי המדד היום נסקו במעל 10 נקודות מערכם המקביל ליום ה'..הגדיל לעשות פער ערך הנמוך שגבה היום ב- 14 נקודות עולות יורדות לראשונה מזה זמן 23 מניות עולות אחת יורדת אחת ללא שינוי מחזור עולות יורדות הפרש עצום (מובן לגמרי מהיחס לעיל) בין מחזור עולות ליורדות אישור חדירה לשוק ניתן היום אישור משולש לחדירה לשוק עולה (תיקון בעלייה של גל יורד)...לא איתות ראשי לכל המהלך. אינדיקטורים מהלכם הראשי של כולם שלילי עד שלילי מאוד. מתקיים טיפוס קל לעבר ערכי המרכז של ROC RSI המדד מנסה לעלות מעל ממוצע רצועות בולינגר שהתחתונה מסמנת את 619 והעליונה את 690 והממוצע את 645 אופציות מעוף פוטים סיימו בצמוד לערך נמוך היומי שלהם...כלומר גם עם סיום של 1.48 אחוז חיובי...הן סגרו על מחיר כמו במדד 2 אחוז פלוס. תמחור האופציות מראה שרמת 600-610 לא קיימת כלל עבור השחקנים..והם מתרכזים ברצועה הידועה של 630-650 שלילי מחזור היום 423 מיליון בעליה של 1.48 אחוז ובתחילה כמעט 2 אחוזים...ובכל זאת נמוך ממחזור הירידה 609 מיליון ביום ה' במינוס 0.86 אחוז. חלוקת עומס רוב רובה של העליה היום נישא על כתפי שלוש מניות : טבע...בזק..לאומי. כל השאר בעליה נמוכה מבינונית אצלם עד קלה מאוד. סיכום קליל ביום ה' עם הירידות החדות הסבירו לנו שהמחזורים גדלו לתוך התיקון עד לרמת מינוס 0.86 והמחזור בירידה לעבר 627 לא היה היסטרי ולא הראה על בהלת מכירות כל שהיא...נהפוך הוא...סימל איסוף ברמות שפל. ביום ה' ..ביום הפיגועים בלונדון...כל אירופה סגרה על כמחצית מהירידה היומית...וול סטריט עלתה בכשליש האחוז. ביום ו' עלו כל בורסות אירופה באופן חד..והגדילו לעשות בורסת פריס ובורסת נסדאק בעליות של 1.78-1.95 אחוז מכאן...שכל המידע היה מונח יפה לרגלי הסוחרים כאן..רק לבוא להרים מחזורי "ענק" ולקנות כל מה שזול לפני שיטוס למעלה. ומה קרה בפועל?? בקושי 15 דקות על רמות 1.9 אחוז על גבול מדד 647 ..ומיד ירידה לרמת 1.1 וכל היום דשדוש על טווח 1.25-1.35 אחוז...ובסיום פיניש ל- 1.48 אחוז. נשאלת השאלה מדוע המחזור לא עלה ל- 700..800..900..1000 מיליון..אם זהו התיקון שכולם מחכים לו לעבר 660 לפחות? הרי מי שמקדים לקנות גוזר את הקופון הגדול?. וחסל סדר סיפורי יום ראשון והזרים שלא באים לעבודה..ראינו כבר ימי ראשון במעל מיליארד ש"ח. באם המדד כל כך נמוך וצפויה טיסת המשך באירופה ובוול סטריט...אז מדוע לא להצטייד בסחורה זולה...ולעשות סיבוב עליות יפה?? יתכן שהמשקיעים הכבדים רואים דברים אחרת ממה שסוחר יומי ממוצע רואה??. ומה שרואים..זה בסך הכל תיקון לגל יורד של 60 נקודות...שלא מצליח לעבור פעם שלישית רמת 646 על בסיס סגירה..ומקיים עליות נכבדות על מחזורים נמוכים במעל 50 אחוז מנפח המחזור בימי ירידות ממוצעים. ניכר היטב תמחור האופציות את המדד...ורצון השחקנים להמשיך ולשחוק ..הלוך וחזור...פעם קולים ופעם פוטים...ואת שניהם יחד לאורך זמן. גם היום רמת 650-660 נראית בלתי עבירה בתנאי מחזור כאלו...ומניתוח מספר המניות העולות באמת. ד.א. ומי לא עלתה היום?? ודווקא ירדה ביום של אופוריה כללית??? פריגו. ערב טוב
 

בפאלו

New member
ניתוח יפה

פרטת לפרטים את מה שאחד העם מאותת מאז תחילת הירידות המגמה שלילית התיקונים למעלה מינורים. ניתוח יפה ומדוייק עד שלא תהייה סיבה מאוד טובה, השוק ימשיך להתנהג כך.
 

ziva008

New member
אכן ניתוח יפה ו....

א. פריגו לא עלתה עם האחרות כי היא מנייה מיוחדת ותעלה חזק דווקא כשאחיותיה יירדו. ב. לגבי הניתוח שלך- לפעמים העלייה או הירידה באה ברגע לא צפוי...בבחינת לבלבל את האויב... כך שאם המדדים בחו"ל ימשיכו לעלות כולל בוול סטריט, נראה גם כאן המשך עליות ג. עוזי וגם מנדי כתבתו שהשבוע עליות, מנדי הגדיר זאת אף כתיקון משמעותי למעלה ד.נהנית לקרוא את הסקירות שלך, באמת ובכנות, ואל תשמור טינה, זה לא בריא....
 

aegent1

New member
אוו.קיי. פריגו . ותזכורת מהידיד גאן

אז מה?? מי הם אחיותיה בדיוק? במעוף או בעולם? מסכים שלעיתים באה עליה איטית של 0.3..0.5..0.1...0.8 ובלי להרגיש ובמחזורים נמוכים..על מספר נמוך של מניות...והופ...660 אבל תסכימו ...שכאשר שוק עולה כמגמה ראשית..זה ניכר בכל הפרמטרים הבוחנים עליה אמיתית. וכעת מה שמתקיים זה דווקא פרמטרים שלפיהם בוחנים ירידה אמיתית. ד.א. על פי מחזורי גאן ידידנו ועל פי החישובים שלי מבסיס 13/02/03 אנו כעת מתחילת יולי 2005 במחזור 45 הימים הבאים...והם כידוע מסתיימים בול ב- 15/08/05...יום תחילת ההיתנתקות. המחזור הקודם שהחל ב-13 באפריל והסתיים ב- 30/06/05 היה מחזור של ירידה..ואם גם המחזור הנוכחי יגמר בירידה ..מתקיים מהלך באורך כפול או משולש של 90-135 של תיקון מטה ל- 8 מחזורים של 720 יום של עליות מעלה. כלומר...באם מחזור זה יסתיים בירידה יחסית ל- 30/6/05 וימשיך בירידה גם למחזור שלישי של 45 יום ברור ומוחלט שהוא ישא את המעוף לרמות פחות מ- 600 ואף פחות מ- 580..אם לא הרבה יותר נמוך...עד ה- 30/09/05 ממש לפתחם של חגי ראש השנה הבאה....מתאים?? לפי דעתי מאוד...ששנה הבאה העברית תחל בעליות שיסתיימו בסוף השנה האזרחית 30/12/05 ההיתנתקות תעבור..בכאב לב גדול מאוד...ומראות קשים לצפייה לילדים בטלוויזיה...בהמשך נראה את החיים החדשים בקראווילות..ובפאתי אשקלון...ולאט לאט כל עזה תשקע לתהום הנשיה..כמו דרום לבנון...כבר שנים...שכחנו שהיינו שם 20 שנה!! ואז יהיו קצת בעיות עם ההמשך ביהודה ושומרון...צפיות מול מציאות...קצת מרגמות וקצת קאסמים...פעולות נרחבות של צה"ל לביעור קיני מחבלים..בעיקר מהאוויר...וכל זה יקח עוד מחזור גאן...זה יסתיים...באותה עוצמה שבה זה החל...ואולי אז באמת תבוא הנחלה והעדנה לעם בציון...ולמעוף בדרכו ללללל-800 אלוהים יודע. איני מחווה כאן דעה בעד או נגד התהליך בעזה ושכנותיה..זה רק תסריט מכיוון שגמרתי לשטוף כלים..ובא לי לשתות קפה מול המסך. (איני כותב במכוון את התסריט הפסימי...שכל אחד ישלים לבדו...אני אופטימי מטיבעי.)
 

ziva008

New member
../images/Emo140.gifפריגו... טבע...

פריגו מדשדשת בזמן האחרון- עולה , יורדת,... כולל היום -עלתה ב 2.5% אך סגרה בחצי אחוז ירידה. זה מראה לדעתי על מצב של התגבשות ברמת התמיכה, וייקח עוד זמן עד שתחל במסע העליות שלה. אני מדברת עליה כמניה בנאסד"ק- חברה מעולה, שעברה טרנספורמציה גדולה ועדיין לא סיימה את חבלי הלידה שלה. מיותר לציין כי ברגע שתעלה מחדש שם נראה זאת גם כאן. אפרופו טבע- ביום חמישי כתבתי שכדאי לנצל הירידה במניה- שהגיעה עד למעלה מ 4% ואכן היום עשינו עליה סיבוב יפה. 3.5% רווח ביומיים- מה רע??? טוב לגלות שאתה גם שוטף כלים ולא רק מנתח יפה.
 
סתם חומר למחשבה

לאורך כל ההיסטוריה המוכרת לנו-תמיד כל פתרון של בעיה,הפך להיות הסיבה לבעיה הבאה..
 

BB 2

New member
ניתוח מצויין

תודה. ואגב, גם לדעתי הסיכויים אינם לטובת עליות. את היעד לירידות (תיקון מהלך העליות) עדיין לא השיג המדד. בנוסף ניתוח המחזורים + ימי עליה מול ירידה תומך גם הוא ברעיון שכל תיקון יהיה "תיקון"... כלומר לא משהו שכדאי לרכב עליו. תכל'ס המצב כרגע דישדוש בין 630-645 +- עד שיוכח אחרת ועם הזיכרון בראש שהיעד למטה עדיין לא הושג.
 

ilanc7

New member
ספר אגדה,שמעתי שעושים מזה כסף../images/Emo26.gif

מדד25 סגר מעל ma13 rsi ממשיך לטפס מעל 30 macd מצמצם פערים ועולה לכיוון אפס. הכל סבבה, אבל מחזורי עלייה עייפים. אבל, גם אין מוכר אגרסיבי. חוץ מזה סימנים חיוביים,אז.. אם יגבר על התנגדות 645-7 וימשיך להתנגדות הרצינית ב-660 (660 הוא גם ma26), אז בעצם חצה בולינגר מרכזית 652=ma20. אז ירצה להגיע לבולינגר עליונה שלפי aegent1 היא ב-690. מי יעצור אותו? (את המדד) ט.ל.ח.
 

nik13

New member
ילד תשאיר את הניתוח הטכני לגדולים

תתרכז במה שאתה טוב - בשטויות. כל אחד יש לו תפקיד אני עושה את שלי ולא קופצת מעבר לפופיק. זיוה עושה את שלה ומפסידה את הכסף של אבא וכך - גם אתה תעשה.
 

ilanc7

New member
samמעניין שכל המוזרים שמגיעים לפה,

מוצאים חן בעיניך, כמו הנמר המרוט. תחשוב על זה. לא שיש לי בעיה עם זה. (-:
 

SAMCO

New member
ידידי, קח הכל בקלילות:)

מודה ש-ששון 12 היה שנון:) ( אני בכללי מעריך מקצוענות של חלק מהכותבים פה....אבל משמח אותי שבאים משתתפים ומנסים להראות, גם אם בציניות, שהמעו"ף הזה הוא לא שטח משחק סטרילי עם תנאי מעבדה להשליך עליו כל מיני מודלים שחורים עם יווניות)
 

nik13

New member
קשה קשה קשה לכם

מי שיודע מי אני כבר נתן רמז. מי שעדיין מתעקש להפוך אותי לגבר - יבושם לו. כל פעם שאישה מרימה את האף מנחיתים לה מכה לפנים. זה היה בדיבורסה עוד בסוף שנות ה-90 (אבל שם זה מסיבות יהודיות - כי כתוב בתורה - אל תתן לאישה לדבר תן לה מכה) וזה כנראה יהיה לנצח. ספורט כספים - הכניסה לנשים אסורה.
 
למעלה