מיץ פטל (כחול)
New member
יום חוויות מרגש שבקשת עזרה בסופו
החלקים הראשונים מתארים חוויות ילדותיות של רוכב חדש, ניתן לדלג לסוף. נקודות שניתן ללמוד מהן מסומנות ב- ** יום גדול עבר על כוחותינו בגזרה. בבוקר נסעתי לי עם פחנועי לאחת מחנויות מטרו לקחת את ה- ER-5 שהובטח לי לנסיעת מבחן. האמת שרציתי לרכב על KLE אך לצערי אין כרגע (וגם לא בעתיד הקרוב) אופנוע מבחן מסוג KLE. הרכיבה הייתה כיפית ברמה שלא תתואר. כבר שלושה שבועות שלא רכבתי (מאז הטסט) ודגדג לי באצבעות יד ימין (וגם שמאל). ** הקסדה החדשה שלי נבחנה ומעבר ליופייה היא הייתה נוחה וכמו כן… המשקף הכהה (יש לי משקף שקוף הניתן להחלפה) הוא פשוט רמה אחת מעל. משקפי השמש מגבילים את הראייה ולא ממש תורמים מבחינת נוחות והחלפת המשקף לכהה עושה פלאים בכל המובנים. אין לי עדיין מושג איך מתמודדים עם "אחסון" המשקף העודף אך נתמודד עם כך בעתיד. האופנוע ER-5 מצא חן בעיניי (כרוכב ירוק מאוד) אבל מטרת הנסיעה הייתה לברר לעצמי אם פני לדו"ג כביש או דו"ש. ובכן- פני לדו"ש והבחירה ב- KLE רק התחזקה בעקבות הנסיעה הזו. אם את מישהו מעניינים הפרטים, אשמח לפרט בהזדמנות אחרת. על ה- KLE ישבתי בחנות, בחנתי אותו לעומק, בדקתי את תנוחת הרכיבה וקיבלתי מידע אמין ומועיל (לדעתי) מהסוכן שמעון – בחור לעניין. ** אני ממליץ לכל מי שמתלבט לבקש נביעת מבחן (במידה וניתן) על ברירותיו, מעבר לכיף שרכיבה ניתן כך לעזור בגיבוש הדעה. כשלוש שעות הסתובבתי בין המתווכים השונים, חלקם עשו רושם טוב וחלקם שיקרו לי בפנים (אופנוע של אדם שפגשתי ברחוב לפני שבוע הוצג למכירה באחד המקומות והמתווך אמר לגבי האופנוע ולגבי הרוכב שקרים שחורים למדיי, הוא כמובן שלא תיאר לעצמו שיש לי את המידע האמיתי). כנראה שאין תחליף לבדיקה מקיפה לפני קנייה אך זוהי לא חדשה (ובטח שאינה מרעישה) ואמינותם של המתווכים…. ?. ** בדיקה חובה כמו שאמר לי שפס לקראת תום החלק האופנועי של היום ועכשיו לשאלה הקריטית- נתקלתי בבחור חביב שמוכר אופנוע המתאים לדרישות השנתון שלי אבל: 1. הצבע הוא לא מה שרציתי, אקבע אולי לבקרו בשנית על מנת להחליט אם זה נורא, נסבל, סביר, תקין, בסדר או אולי אפילו מוצא חן בעייני במבט שני ושלישי (הוא מיהר כך שלא הפנמתי זאת). בואו נאמר שעם זה אתמודד בעזרת ידידים אך אבקש את עזרתכם בזאת השאלה: 2. האופנוע שנת 97 ויש לו 12000 קילומטר על הספידומטר. הוא טוען שבשנים הראשונות רכבו עליו מעט ורק בשנה האחרונה הוא וחברו (יד לפניו) רכבו כ- 8000 ק"מ. אילו בדיקות צריך לבדוק (לפני שאני מוצא כסף על בדיקה מקיפה) לדעת אם נגרם נזק למנוע מעמידה ממושכת? האם צריך היה לטפל באופנוע למרות שלא נסע הרבה למשל כל 6 חודשים או פרק זמן אחר לשמור על מצבו? האם זה היה מפחיד אתכם? כקונה פוטנציאלי? לקנות אופנוע כזה? כמובן שבמצב כזה (קילומטראז נמוך) הדבר נחשב ליתרון – ומכאן ההשפעה על המחיר שהוא דורש! ואולי בכלל מדובר בחסרון! כך שאופנועים מאותו שנתון עם קצת יותר תוספות שוליות ניתן להשיג בכמה אלפים פחות. האופנוע נראה טוב מאוד דרך אגב וגם הבחור עשה עליי רושם טוב. תודה מקרב לב למי שהרהיב עוז וקרא ובמיוחד למי שיוכל לתת תמיכה (כלשהי)…
מיץ פטל
החלקים הראשונים מתארים חוויות ילדותיות של רוכב חדש, ניתן לדלג לסוף. נקודות שניתן ללמוד מהן מסומנות ב- ** יום גדול עבר על כוחותינו בגזרה. בבוקר נסעתי לי עם פחנועי לאחת מחנויות מטרו לקחת את ה- ER-5 שהובטח לי לנסיעת מבחן. האמת שרציתי לרכב על KLE אך לצערי אין כרגע (וגם לא בעתיד הקרוב) אופנוע מבחן מסוג KLE. הרכיבה הייתה כיפית ברמה שלא תתואר. כבר שלושה שבועות שלא רכבתי (מאז הטסט) ודגדג לי באצבעות יד ימין (וגם שמאל). ** הקסדה החדשה שלי נבחנה ומעבר ליופייה היא הייתה נוחה וכמו כן… המשקף הכהה (יש לי משקף שקוף הניתן להחלפה) הוא פשוט רמה אחת מעל. משקפי השמש מגבילים את הראייה ולא ממש תורמים מבחינת נוחות והחלפת המשקף לכהה עושה פלאים בכל המובנים. אין לי עדיין מושג איך מתמודדים עם "אחסון" המשקף העודף אך נתמודד עם כך בעתיד. האופנוע ER-5 מצא חן בעיניי (כרוכב ירוק מאוד) אבל מטרת הנסיעה הייתה לברר לעצמי אם פני לדו"ג כביש או דו"ש. ובכן- פני לדו"ש והבחירה ב- KLE רק התחזקה בעקבות הנסיעה הזו. אם את מישהו מעניינים הפרטים, אשמח לפרט בהזדמנות אחרת. על ה- KLE ישבתי בחנות, בחנתי אותו לעומק, בדקתי את תנוחת הרכיבה וקיבלתי מידע אמין ומועיל (לדעתי) מהסוכן שמעון – בחור לעניין. ** אני ממליץ לכל מי שמתלבט לבקש נביעת מבחן (במידה וניתן) על ברירותיו, מעבר לכיף שרכיבה ניתן כך לעזור בגיבוש הדעה. כשלוש שעות הסתובבתי בין המתווכים השונים, חלקם עשו רושם טוב וחלקם שיקרו לי בפנים (אופנוע של אדם שפגשתי ברחוב לפני שבוע הוצג למכירה באחד המקומות והמתווך אמר לגבי האופנוע ולגבי הרוכב שקרים שחורים למדיי, הוא כמובן שלא תיאר לעצמו שיש לי את המידע האמיתי). כנראה שאין תחליף לבדיקה מקיפה לפני קנייה אך זוהי לא חדשה (ובטח שאינה מרעישה) ואמינותם של המתווכים…. ?. ** בדיקה חובה כמו שאמר לי שפס לקראת תום החלק האופנועי של היום ועכשיו לשאלה הקריטית- נתקלתי בבחור חביב שמוכר אופנוע המתאים לדרישות השנתון שלי אבל: 1. הצבע הוא לא מה שרציתי, אקבע אולי לבקרו בשנית על מנת להחליט אם זה נורא, נסבל, סביר, תקין, בסדר או אולי אפילו מוצא חן בעייני במבט שני ושלישי (הוא מיהר כך שלא הפנמתי זאת). בואו נאמר שעם זה אתמודד בעזרת ידידים אך אבקש את עזרתכם בזאת השאלה: 2. האופנוע שנת 97 ויש לו 12000 קילומטר על הספידומטר. הוא טוען שבשנים הראשונות רכבו עליו מעט ורק בשנה האחרונה הוא וחברו (יד לפניו) רכבו כ- 8000 ק"מ. אילו בדיקות צריך לבדוק (לפני שאני מוצא כסף על בדיקה מקיפה) לדעת אם נגרם נזק למנוע מעמידה ממושכת? האם צריך היה לטפל באופנוע למרות שלא נסע הרבה למשל כל 6 חודשים או פרק זמן אחר לשמור על מצבו? האם זה היה מפחיד אתכם? כקונה פוטנציאלי? לקנות אופנוע כזה? כמובן שבמצב כזה (קילומטראז נמוך) הדבר נחשב ליתרון – ומכאן ההשפעה על המחיר שהוא דורש! ואולי בכלל מדובר בחסרון! כך שאופנועים מאותו שנתון עם קצת יותר תוספות שוליות ניתן להשיג בכמה אלפים פחות. האופנוע נראה טוב מאוד דרך אגב וגם הבחור עשה עליי רושם טוב. תודה מקרב לב למי שהרהיב עוז וקרא ובמיוחד למי שיוכל לתת תמיכה (כלשהי)…