יום חדש

שיר69

New member
יום חדש ../images/Emo4.gif

כל לילה, כשאני נכנסת למיטה שלי, לפני שאני עוצמת עיניים ושוקעת בשינה המתוקה שחיכיתי לה כל היום, אני מבטיחה לעצמי. מבטיחה לעצמי שמחר זה יום חדש, ומחר אני אקום, ואלך, ואסע, ואעשה את כל מה שתכננתי לעשות בחצי שנה האחרונה. וכל בוקר, אני מתעוררת... ונשארת במיטה. כל בוקר אני מתעוררת, ושותה קפה.. ורואה טלויזיה, ומתחברת לאינטרנט ולא עושה כלום.. השעות חולפות להן במהירות, ומגיע הזמן ללכת לעבודה, ואם הייתי יכולה, גם על העבודה הייתי מוותרת. אני בדכאון? אני עצלנית? אני דפוקה? אני שרוטה? מה יש לי ?!?@!?@! למה? למה אני לא מסוגלת להרים את עצמי? למה כ"כ קשה לי להתלבש ולצאת מהבית ולעשות את כל מה שאני אמורה לעשות? אני כועסת על עצמי מאוד, אבל זה לא מספיק, הכעס הזה לא מביא אותי לשינוי ההתנהגות. הכל, הכל אני מפסיקה באמצע... פרוייקט פר"ח, הדבר שהכייייייי רציתי לעשות מזה שנים, פשוט הפסקתי, באמצע. אכזבתי את הרכז שלי, ואת החניכים שלי. פשוט לא היה לי כוח, חשק או רצון. אכזבתי את עצמי. עוד מעט מתחיל סמסטר ב'... ואני רחוקה מלרצות לקום בשש וחצי בבוקר בשביל להגיע ללימודים. איך אני יוצאת מזה? איך אני מפסיקה את המעגל הזה? אני דפוקה.
 

orensany

New member
תקשיבי חמודה

זה מעגל מרושע שקורה לכל אחד גם לי זה קרה....הראש שלך רץ קדימה עם הרצונות אבל הגוף לא נעתר לרצונות...רגיל מדי לרבוץ על המיטה ולא לעשות דבר....יש לי את אותה בעיה בדיוק אבל אני נלחם בה בכוח וה קשה...בגלל המחלה הזו ואני יכול לקרוא לה מחלה ..במשך שנה וחצי לא עשיתי כלום עבדתי דרך הבית ככה שבקושי יצאתי כל היום הייתי מתמסטל ולא עושה כלום עם עצמי והמצב הזה הביא אותי לדיכאון ככה שכבר רציתי לצאת לא ידעתי מה לעשות עם עצמי...יום אחד תפסתי עם עצמי שיחה והבנתי שעצלנות פשוט טבועה באופי שלי והחלטתי למשוך את עצמי בכוח ואצלי זה עד היום ככה מאבק יום יומי של אי נכונות לעשייה אבל אני מאלץ את עצמי בסופו של כל מעשה אני מסופק אבלתמיד יש לי את הרצון לזרוק את הכל וסתם לרבוץ..זה לא קל אני לא יודע אם את עצלנית מטבעך כמוני אבל מה שבטוח זה לדחוף את עצמך הלאה גם כשאין לך כוח להמשיך לרוץ קדימה כי כל עוד אתה רץ אתה נהנה זה כשהמסלול נגמר שאתה מתחיל לחשוב על לנוח ...
 
שירוש מתוקה

אני לא יודעת אם זה דכאון או עצלנות או סתם שריטה ועדיף גם לא להיכנס להגדרות... בתכלס את לא ממש עצלנית, כי את קמה בבוקר...זה שאת מעבירה את הזמן מול הטלויזיה או האינטרנט זה פשוט כי חסר לך איזה משהו...נשמע כאילו חסרות לך אנרגיות. ואת כועסת על עצמך...מאוכזבת מעצמך...ממי, את יודעת כמה אנרגיות כל ההרגשות השליליות האלו סוחבות ממך ?! במקום זה מה שאני מציעה...אולי בתור התחלה זה כל פעם משהו באמת קטן...להיכנס בלילה למיטה ולא להפציץ את הראש במליון ואחד דברים שאת רוצה וצריכה לעשות. או שאולי תקחי דף ועט ותתחילי לרשום את כל הדברים שאת חושבת שאת צריכה לעשות, לפי סדר דחיפות ואז אולי מתוך הסדר הזה תקבלי את החשק והרצון לעשות (עליי זה לא ממש עובד אבל זו שיטה טובה). את צריכה להגיד לעצמך ששירי כרגע קצת נחה מהמירוץ הזה שקוראים לו חיים/הישגים/מטרות/שאיפות וזה בסדר, ועוד מעט היא תחזור בשיא כוחותיה. לא לכעוס על עצמך. לנצל את התקופה הזו ללמוד על עצמך דבר או שניים. הפסק זמן הזה לקח לי כמה שנים, והנה ראית בהודעה שרשמתי שאני חוזרת לעבוד משרה מלאה עוד מעט ומרגישה שחוזרת להיות ענת הרגילה, אבל למדתי המון על עצמי בתקופה הזו. אני מקווה כל כך שתרגישי טוב ובאמת שאת לא שרוטה או דפוקה.
 

שיר69

New member
ענת ... :)

יש לנו את אותו קו מחשבה. הקדמתי אותך, עם רעיון הכתיבה.. לפני יומיים ישבתי ועשיתי רשימה.. וכמובן שזה הביא אותי לשום מקום, וזה לא עוזר. התגעגעתי אלייך, מקווה שהכל בסדר איתך .... תודה על הנכונות לעזור.
 
נו...כי מהתחלה היה חיבור

אותו מזל, אותו קו מחשבה, אותן תודות... אז אוקיי זה לא עובד, גם עליי לא עבד, אבל מה את חושבת על באמת במקום להגיד לעצמך את כל הדברים הרעים האלו, את הכעס והאשמה, להגיד לעצמך שאת פשוט נחה כרגע, אני בטוחה שיש בך יכולות ושיש לך המון פוטנציאל...שימומש כשיבוא הזמן של שירי וכרגע זה לא הזמן. זה פשוט מוריד מהלחץ הזה של לא הספקתי/לא עשיתי/ אני סתם כישלון/אני דפוקה... לקבל את עצמך גם אם את עם אנרגיות נמוכות כרגע, לדעת שזה בסדר. שאת אוגרת כוחות. וכן...הכל בסדר איתי, אתמול הלכתי לישון נורא מוקדם (ביחד עם עדן) ומצאתי את עצמי בחמש לפנות בוקר סהרורית ולא יכולה להירדם יותר. אז עכשיו אני די מסטולה בעבודה...מתה שיגמר כבר היום הזה. תזכרי שהכל יהיה בסדר, זה רק עניין של זמן.
 

שיר69

New member
את נותנת לי כח...

מקווה שבאמת יעבור לך מהר היום הזה... תחזרי הביתה ותנוחי :) חיבוקים לקטנה... אני חייבת ללכת.. אוכל, מקלחת עבודה.. אויי, השיגרה.
 
צריכות להגיד תודה

שיש לנו את השיגרה הזו שאת דואגת לעצמך לאוכל,מקלחת שאת מסוגלת לעבוד היו זמנים שכל זה ממש לא היה מובן מאליו בשבילי. כל פעולה כזו דרשה ממני כוחות נפש עצומים שלא היו לי. אז לא עשיתי. כמה פשוט אה ? יאללה מותק שיהיה לך אחלה של יום.
 

chicko a

New member
../images/Emo3.gifיש לי נחת באוזניים וסרטים

כחולים ב dvd ...רוצה לבוא לראות? איך שר לו המשורר הידוע אביב(עכשיו בלב סתיו) גפן "לאיפה הגענו? ל-shum.com"
 
Just do it !! ../images/Emo24.gif

איך מוצאים כוח לעשות את הדברים? באיפה באה האנרגיה הזאת? שאלות שהעסיקו אותי כמוך כבר הרבה זמן. תשובות? כל יום הוא חדש, נכון. אולי רק מטלה אחת ליום? אולי זה הזמן לצאת לריצה? קשה לי לענות על השאלות האלו אבל אני יכולה לומר לך שהייתי באותו מצב כמו שלך ועכשיו אני בתהליכי יציאה מתקדמים ממנו. אני עושה דברים לאט, בלי לחץ, קובעת לי שגרה יומית ונהנת מהזמן הפנוי שנותר לי. למצוא עניין בדברים, מוטיבציה לעשות דברים. מוטיבציה- אולי צריך איזשהו חזון שישרת אותנו ויוצב קדימה מולנו- שנוכל לחיות במסע להגשמתו. עניין- אולי צריך ללמוד להנות מהדברים שאנחנו עושים...
 

ELP

New member
../images/Emo24.gif

הלוואי והייתה באר כזאת שיש בה מים שנותנים כוח.
אני מבין על מה את מדברת, הלוואי ותמצאי את הכוח הזה.
 
למעלה