יום העצמאות, מה העניינים?????

claireme

New member
יום העצמאות, מה העניינים?????

אחרי ששנה שעברה לא עשינו כלום ברצוני לשאול האם מישהו יודע על אי אילו ארועים מעניינים ביום העצמאות הבא עלינו לטובה באיזור בוסטון? תודה רבה
 

G a l i 11

New member
עד כמה שהבנתי

זו בסך הכל שנתי השנייה כאן בבוסטון, חוגגים כאן את יום העצמאות ביוני, נדמה לי שבמקביל ליום ירושלים (אני מקוה שאיני טועה ומטעה). בכל מקרה ניתן לעקוב אחר פרסומי הקונסוליה. שימי לב שכן מתקיים טכס יום הזכרון.
 

shoham13

New member
yom ha'azma'ut

on wednesday, the 28th, there is a celebration in one the the synagauges in the area, i think in Brookline. they have a show of "le'hakat ha'nahal" and some other stuff. if u want i can find out more details, i've seen a flyer on it but did not write the details. let me know. elana
 

G a l i 11

New member
אני ממש אשמח לפרטים

נראה לי ממש נוסטלגיה ללכת לראות את להק"ת הנח"ל במסגרת חופשתי בחו"ל...
 

MASHY BOSTON

New member
גם אני אשמח לקבל פרטים ../images/Emo60.gif

השאלה היא איזו להקת הנח"ל תהיה פה ? ואם הם ישירו את השירים הטובים : הורה האחזות, קרנבל בנח"ל וכו'..........
 
למעלה