יום המשפחה בחיפה היה ב...
מוזר לא? יום המשפחה בחיפה מתקיים לו בתאריך לגמרי אחר- בחנוכה!!! מאז שאני זוכרת את עצמי זה כך. אז אנחנו כאן בעיר הכרמל חגגנו את יום המשפחה בחנוכה. בכל אופן שיהיה לכולנו שוב יום משפחה נהדר ושמח ומאושר לכולנו. שלכם נירה. בזמנו העברתי דף מקסים נדמה לי שנקרא מתכון לנשיקות , זה יכול גם להיות טוב ביום המשפחה.
מוזר לא? יום המשפחה בחיפה מתקיים לו בתאריך לגמרי אחר- בחנוכה!!! מאז שאני זוכרת את עצמי זה כך. אז אנחנו כאן בעיר הכרמל חגגנו את יום המשפחה בחנוכה. בכל אופן שיהיה לכולנו שוב יום משפחה נהדר ושמח ומאושר לכולנו. שלכם נירה. בזמנו העברתי דף מקסים נדמה לי שנקרא מתכון לנשיקות , זה יכול גם להיות טוב ביום המשפחה.