XrayCharlie
New member
"יום המילואימניק" ורכבת ישראל
"יום המילואימניק" ורכבת ישראל
למרות שלא קראתי על זה בשום מקום (ביו היתר באתרים של קצין מילואים ראשי או אכ"א או רכבת ישראל, שיתביישו להם כולם) ברור טלפוני ברכבת ישראל הבהיר כי גם השנה חיילי מילואים יוכלו לנסוע חינם ברכבת ישראל (צריך להציג תעודת מילואים בלבד, אין צורך ללבוש מדים) ביום ההוקרה לחיילי המילואים שחל ככול שנה (בשנים האחרונות) בל"ג בעומר (יום שלישי). אגב, בחדשות ערוץ 2 אמרו כי ביום שלישי יערך מופע זיקוקים ענק מול חופי ת"א אז מי שרוצה לשלב בין השניים, שיהנה.
"יום המילואימניק" ורכבת ישראל
למרות שלא קראתי על זה בשום מקום (ביו היתר באתרים של קצין מילואים ראשי או אכ"א או רכבת ישראל, שיתביישו להם כולם) ברור טלפוני ברכבת ישראל הבהיר כי גם השנה חיילי מילואים יוכלו לנסוע חינם ברכבת ישראל (צריך להציג תעודת מילואים בלבד, אין צורך ללבוש מדים) ביום ההוקרה לחיילי המילואים שחל ככול שנה (בשנים האחרונות) בל"ג בעומר (יום שלישי). אגב, בחדשות ערוץ 2 אמרו כי ביום שלישי יערך מופע זיקוקים ענק מול חופי ת"א אז מי שרוצה לשלב בין השניים, שיהנה.