"יום המילואימניק" ורכבת ישראל

מצב
הנושא נעול.

XrayCharlie

New member
"יום המילואימניק" ורכבת ישראל

"יום המילואימניק" ורכבת ישראל
למרות שלא קראתי על זה בשום מקום (ביו היתר באתרים של קצין מילואים ראשי או אכ"א או רכבת ישראל, שיתביישו להם כולם) ברור טלפוני ברכבת ישראל הבהיר כי גם השנה חיילי מילואים יוכלו לנסוע חינם ברכבת ישראל (צריך להציג תעודת מילואים בלבד, אין צורך ללבוש מדים) ביום ההוקרה לחיילי המילואים שחל ככול שנה (בשנים האחרונות) בל"ג בעומר (יום שלישי). אגב, בחדשות ערוץ 2 אמרו כי ביום שלישי יערך מופע זיקוקים ענק מול חופי ת"א אז מי שרוצה לשלב בין השניים, שיהנה.
 

connex

Active member
אני צריך להיות בשמ"פ באותו יום?

"יום המילואימניק" ורכבת ישראל
למרות שלא קראתי על זה בשום מקום (ביו היתר באתרים של קצין מילואים ראשי או אכ"א או רכבת ישראל, שיתביישו להם כולם) ברור טלפוני ברכבת ישראל הבהיר כי גם השנה חיילי מילואים יוכלו לנסוע חינם ברכבת ישראל (צריך להציג תעודת מילואים בלבד, אין צורך ללבוש מדים) ביום ההוקרה לחיילי המילואים שחל ככול שנה (בשנים האחרונות) בל"ג בעומר (יום שלישי). אגב, בחדשות ערוץ 2 אמרו כי ביום שלישי יערך מופע זיקוקים ענק מול חופי ת"א אז מי שרוצה לשלב בין השניים, שיהנה.
אני צריך להיות בשמ"פ באותו יום?
או שמספיקה העובדה שיש לי כרטיס מילואים?
 

חריש

New member
לפי מיטב זכורני - תעודה מספיקה

אני צריך להיות בשמ"פ באותו יום?
או שמספיקה העובדה שיש לי כרטיס מילואים?
לפי מיטב זכורני - תעודה מספיקה
אם כי קח בחשבון שלא כל הנהגים (באוטובוסים) או מוכרי הכרטיסים (ברכבת) זוכרים את היום הזה, כך שלפעמים נדרש שכנוע קצר.
 

אוהד11

New member
אז אם השאירו לי את התעודה למרות

לפי מיטב זכורני - תעודה מספיקה
אם כי קח בחשבון שלא כל הנהגים (באוטובוסים) או מוכרי הכרטיסים (ברכבת) זוכרים את היום הזה, כך שלפעמים נדרש שכנוע קצר.
אז אם השאירו לי את התעודה למרות
שאני פטור כבר חמש שנים ממילואים - האם אני יכול ליסוע ברכבת באותו יום ? איזה כיף !
 

חריש

New member
לפטור שלי יש זמן, לכן אין לי תשובה

אז אם השאירו לי את התעודה למרות
שאני פטור כבר חמש שנים ממילואים - האם אני יכול ליסוע ברכבת באותו יום ? איזה כיף !
לפטור שלי יש זמן, לכן אין לי תשובה
מאחר ואין תאריך פג תוקף על התעודות (לפחות לא על הישנות), אני לא רואה איך הם יצליחו לבדוק האם קיבלת כבר פטור או לא. השאלה היא האם הפס המגנטי עדין פעיל...
 

XrayCharlie

New member
זה כולל גם את אגד?

לפי מיטב זכורני - תעודה מספיקה
אם כי קח בחשבון שלא כל הנהגים (באוטובוסים) או מוכרי הכרטיסים (ברכבת) זוכרים את היום הזה, כך שלפעמים נדרש שכנוע קצר.
זה כולל גם את אגד?
 

קובי לו

New member
שנה שעברה נצול ניצלתי היטב את

"יום המילואימניק" ורכבת ישראל
למרות שלא קראתי על זה בשום מקום (ביו היתר באתרים של קצין מילואים ראשי או אכ"א או רכבת ישראל, שיתביישו להם כולם) ברור טלפוני ברכבת ישראל הבהיר כי גם השנה חיילי מילואים יוכלו לנסוע חינם ברכבת ישראל (צריך להציג תעודת מילואים בלבד, אין צורך ללבוש מדים) ביום ההוקרה לחיילי המילואים שחל ככול שנה (בשנים האחרונות) בל"ג בעומר (יום שלישי). אגב, בחדשות ערוץ 2 אמרו כי ביום שלישי יערך מופע זיקוקים ענק מול חופי ת"א אז מי שרוצה לשלב בין השניים, שיהנה.
שנה שעברה נצול ניצלתי היטב את
הכרטיס הזה. לקחתי את חברתי, נסענו חינם חינמוביץ' ברכבת לירושלים. בקרנו בגן החיות התנ"כי. לא היה צריך להפעיל שום "שכנוע" או לחץ פיסי מתון או תחינות או איומים. שום כלום ושום עם בצל. מראש כל הקופות ידעו על הדבר הזה. מספיק היה להראות תעודת מילואים (ולא חייבים להיות באותו יום בשרות, ממש ממש לא) ומקבלים כרטיס זוגי (אם מבקשים זאת) לכל יעד שהרכבת מגיעה אליו ! סליחה אפילו כרטיס + 2 כרטיסים חינם לעד שני מלווים !!! נדמה לי שגם אין הגבלה על מספר היעדים. כלומר אתה ושני חבריך או אתה ואשתך יכולים לסע מנתניה לת"א ואחרי שיטוט בעזריאלי להחליט לסע לבאר-שבע ובסוף היום לחזור ברכבת לנתניה. אין שום בעיה למיטב ידיעתי. אבל בודאות ודאי הודאותים, כרטיס חינם למשרת המילואים ולעד שני מלווים. ככה היה כבר מספר שנים ברצף. שנה שעברה זו לא היתה הפעם הראשונה.
 

eman70

New member
זה כולל רק כרטיס מילואים מגנטי,

"יום המילואימניק" ורכבת ישראל
למרות שלא קראתי על זה בשום מקום (ביו היתר באתרים של קצין מילואים ראשי או אכ"א או רכבת ישראל, שיתביישו להם כולם) ברור טלפוני ברכבת ישראל הבהיר כי גם השנה חיילי מילואים יוכלו לנסוע חינם ברכבת ישראל (צריך להציג תעודת מילואים בלבד, אין צורך ללבוש מדים) ביום ההוקרה לחיילי המילואים שחל ככול שנה (בשנים האחרונות) בל"ג בעומר (יום שלישי). אגב, בחדשות ערוץ 2 אמרו כי ביום שלישי יערך מופע זיקוקים ענק מול חופי ת"א אז מי שרוצה לשלב בין השניים, שיהנה.
זה כולל רק כרטיס מילואים מגנטי,
או גם תעודת מילואים כזו מצ'וקמקת, כמו שקיבלתי אי שם בתחילת שנות ה-90 של המאה האחרונה של המילניום הקודם? האמת שאני באמת צריך להיות בת"א באותו יום, ואולי באמת ננצל את ההזדמנות לנסוע בקווים שבד"כ אין לי בכלל מה לעשות בהם...
 

hck

New member
כל חוגר מילואים תופס -> מגנטי ופנקס

זה כולל רק כרטיס מילואים מגנטי,
או גם תעודת מילואים כזו מצ'וקמקת, כמו שקיבלתי אי שם בתחילת שנות ה-90 של המאה האחרונה של המילניום הקודם? האמת שאני באמת צריך להיות בת"א באותו יום, ואולי באמת ננצל את ההזדמנות לנסוע בקווים שבד"כ אין לי בכלל מה לעשות בהם...
כל חוגר מילואים תופס -> מגנטי ופנקס
 

LiL06

New member
../images/Emo26.gifזה תקף גם בקווי אוטובוס

כל חוגר מילואים תופס -> מגנטי ופנקס
זה תקף גם בקווי אוטובוס
או רק ברכבת?
 

XrayCharlie

New member
דיברתי עם מודיעין אגד בטלפון

זה תקף גם בקווי אוטובוס
או רק ברכבת?
דיברתי עם מודיעין אגד בטלפון
ואין להם מושג על מה אני מדבר. הם אמרו שאין להם שום הנחות מיוחדות למחר (ל"ג בעומר).
 
נסיעות בחינם ברכבת (מילואים.)

"יום המילואימניק" ורכבת ישראל
למרות שלא קראתי על זה בשום מקום (ביו היתר באתרים של קצין מילואים ראשי או אכ"א או רכבת ישראל, שיתביישו להם כולם) ברור טלפוני ברכבת ישראל הבהיר כי גם השנה חיילי מילואים יוכלו לנסוע חינם ברכבת ישראל (צריך להציג תעודת מילואים בלבד, אין צורך ללבוש מדים) ביום ההוקרה לחיילי המילואים שחל ככול שנה (בשנים האחרונות) בל"ג בעומר (יום שלישי). אגב, בחדשות ערוץ 2 אמרו כי ביום שלישי יערך מופע זיקוקים ענק מול חופי ת"א אז מי שרוצה לשלב בין השניים, שיהנה.
נסיעות בחינם ברכבת (מילואים.)
1.במהלך 24 שעות מהלילה אחר חצות תתאפשר נסיעתם של חיילי מילואים ללא תשלום. 2. הנסיעה כנגד הצגת תעודת מילואים מכל סוג ובתוקף אין צורך להציג צו. . 3. איש המילואים זכאי לנסיעה בכל קווי הרכבת. 4.כל חייל מילואים , רשאי לקבל כרטיס הלוך ושוב או 2 כרטיסים לאותו יעד. 5.הכרטיס תקף ליום המבצע בלבד חובה להציג כרטיס נסיעה לבקשת הדייל או הפקח נסיעה ללא כרטיס תקף פרושה תשלום קנס (מחיר 3 כרטיסי נסיעה). יש שאלות? ואני משער שיש הרבה, נא להפנותם למרכז שרות לקוחות של ר"י טל 5770*
 

eman70

New member
אז זהו, למרות שהקופאית בהתחלה

נסיעות בחינם ברכבת (מילואים.)
1.במהלך 24 שעות מהלילה אחר חצות תתאפשר נסיעתם של חיילי מילואים ללא תשלום. 2. הנסיעה כנגד הצגת תעודת מילואים מכל סוג ובתוקף אין צורך להציג צו. . 3. איש המילואים זכאי לנסיעה בכל קווי הרכבת. 4.כל חייל מילואים , רשאי לקבל כרטיס הלוך ושוב או 2 כרטיסים לאותו יעד. 5.הכרטיס תקף ליום המבצע בלבד חובה להציג כרטיס נסיעה לבקשת הדייל או הפקח נסיעה ללא כרטיס תקף פרושה תשלום קנס (מחיר 3 כרטיסי נסיעה). יש שאלות? ואני משער שיש הרבה, נא להפנותם למרכז שרות לקוחות של ר"י טל 5770*
אז זהו, למרות שהקופאית בהתחלה
עיקמה את האף לנוכח תעודת המילואים הלא מגנטית בעליל שלי, בסוף היא רשמה את מס ת.ז., ונתנה לי את הכרטיסים. ואגב, ברכבת חזרה לב"ש (הרכבת האחרונה, של 10:10 בלילה) הרכבת היתה מלאה, כמו שלא נתקלתי ברכבת הזו מעולם. בד"כ בשעה הזו לכל אחד יש קרון פרטי...
 

eman70

New member
שכחתי לומר

אז זהו, למרות שהקופאית בהתחלה
עיקמה את האף לנוכח תעודת המילואים הלא מגנטית בעליל שלי, בסוף היא רשמה את מס ת.ז., ונתנה לי את הכרטיסים. ואגב, ברכבת חזרה לב"ש (הרכבת האחרונה, של 10:10 בלילה) הרכבת היתה מלאה, כמו שלא נתקלתי ברכבת הזו מעולם. בד"כ בשעה הזו לכל אחד יש קרון פרטי...
שכחתי לומר
שכמובן, אני הייתי אחד הבודדים שם שלא ראה ולו בדל זיקוק
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה