יום הולדת שנה למטרונית בחיפה - אז מה יש לנו כאן?

מצב
הנושא נעול.
יום הולדת שנה למטרונית בחיפה - אז מה יש לנו כאן?

יום הולדת שנה למטרונית בחיפה - אז מה יש לנו כאן?
לרגל שנה למטרונית בחיפה, איפה אנחנו עומדים?
אז מבחינת היתרונות:
*המת"צ מהיר וחוסך פקקים בשעות העומס, בעיקר בין הקריות ללב המפרץ.
*העלייה והירידה מכל הדלתות וכן התשלום ברציפים חוסכים את זמני ההמתנה בתחנות עמוסות בשיעור ניכר מאוד!
*זמינות של 24/7 שכמוה לא נראתה בכל הארץ.
*צגים בתחנות אשר מראים מתי האוטובוס מגיע - דבר שחבל שאין אותו גם לאוטובוסים של אגד באזור.

ומבחינת החסרונות:
*מערכת כריזה ושילוט אלקטרוניים (בתוך ומחוץ למטרוניות) שרמתם על גבול הבדיחה.
*שום תזוזה בהעדפה של הרמזורים (עצירות של 3-4 דקות ברמזור אדום בלב המפרץ, צומת הצריף ועוד המון).
*עצירה מיותרת בכל תחנה גם כשאין עולים ויורדים, ואף אחד לא מבין למה. (ישבה מולי אתמול במטרונית ילדה קטנה, בגיל 3-4 בערך עם אבא שלה. כשהמטרונית עצרה בשנקר ופתחה את כל הדלתות שאלה הילדה את אביה בתמימות "אבא למה המטרונית עצרה? אף אחד לא עולה!", זה בסדר חמודה, גדולים וחכמים ממך גם לא מבינים עדיין...)
*תחנות שבורות ומנופצות לאורך כל המסלול שלא מתוקנות כבר מספר חודשים.
*הארכת זמן הנסיעה מהקריות למרכזית המפרץ בעשרות אחוזים לעומת המצב הקודם.

התוכנית יהיה בסדר בגלי צה"ל סיקרה זאת כאן: http://player.glz.co.il/Player.aspx...lipID=140813-13&Type=aod&Width=300&Height=200 (החל מהדקה ה19.)
ניתן לראות שמנהל ראשות התח"צ, על אף שטוען שגר בקריות ונוסע במטרונית, מציג נתונים מנותקים מהמציאות. בודאי שנוסעים הרבה במטרונית - אין ברירה אחרת, גאון!
מנגד, הבטיח שכבר בימים הקרובים יכנסו לפעולה עוד 10 מטרוניות שיקלו על העומס (הבלתי אפשרי בעליל) של שעות הבוקר, ושבתקופה הקרובה יתואמו הרמזורים.

אז מה אתם אומרים?
מסיבת יומולדת שנה למטרונית? או אולי אזכרה לרגל שנה של ביטול המצב הקודם? או משהו אחר?
 

MightyKnight

New member
במשפט אחד - רעיון מעניין, ביצוע קומבינה

יום הולדת שנה למטרונית בחיפה - אז מה יש לנו כאן?
לרגל שנה למטרונית בחיפה, איפה אנחנו עומדים?
אז מבחינת היתרונות:
*המת"צ מהיר וחוסך פקקים בשעות העומס, בעיקר בין הקריות ללב המפרץ.
*העלייה והירידה מכל הדלתות וכן התשלום ברציפים חוסכים את זמני ההמתנה בתחנות עמוסות בשיעור ניכר מאוד!
*זמינות של 24/7 שכמוה לא נראתה בכל הארץ.
*צגים בתחנות אשר מראים מתי האוטובוס מגיע - דבר שחבל שאין אותו גם לאוטובוסים של אגד באזור.

ומבחינת החסרונות:
*מערכת כריזה ושילוט אלקטרוניים (בתוך ומחוץ למטרוניות) שרמתם על גבול הבדיחה.
*שום תזוזה בהעדפה של הרמזורים (עצירות של 3-4 דקות ברמזור אדום בלב המפרץ, צומת הצריף ועוד המון).
*עצירה מיותרת בכל תחנה גם כשאין עולים ויורדים, ואף אחד לא מבין למה. (ישבה מולי אתמול במטרונית ילדה קטנה, בגיל 3-4 בערך עם אבא שלה. כשהמטרונית עצרה בשנקר ופתחה את כל הדלתות שאלה הילדה את אביה בתמימות "אבא למה המטרונית עצרה? אף אחד לא עולה!", זה בסדר חמודה, גדולים וחכמים ממך גם לא מבינים עדיין...)
*תחנות שבורות ומנופצות לאורך כל המסלול שלא מתוקנות כבר מספר חודשים.
*הארכת זמן הנסיעה מהקריות למרכזית המפרץ בעשרות אחוזים לעומת המצב הקודם.

התוכנית יהיה בסדר בגלי צה"ל סיקרה זאת כאן: http://player.glz.co.il/Player.aspx...lipID=140813-13&Type=aod&Width=300&Height=200 (החל מהדקה ה19.)
ניתן לראות שמנהל ראשות התח"צ, על אף שטוען שגר בקריות ונוסע במטרונית, מציג נתונים מנותקים מהמציאות. בודאי שנוסעים הרבה במטרונית - אין ברירה אחרת, גאון!
מנגד, הבטיח שכבר בימים הקרובים יכנסו לפעולה עוד 10 מטרוניות שיקלו על העומס (הבלתי אפשרי בעליל) של שעות הבוקר, ושבתקופה הקרובה יתואמו הרמזורים.

אז מה אתם אומרים?
מסיבת יומולדת שנה למטרונית? או אולי אזכרה לרגל שנה של ביטול המצב הקודם? או משהו אחר?
במשפט אחד - רעיון מעניין, ביצוע קומבינה
 

Subi777

New member
העצירה בכל תחנה היא אקט הגנתי..

יום הולדת שנה למטרונית בחיפה - אז מה יש לנו כאן?
לרגל שנה למטרונית בחיפה, איפה אנחנו עומדים?
אז מבחינת היתרונות:
*המת"צ מהיר וחוסך פקקים בשעות העומס, בעיקר בין הקריות ללב המפרץ.
*העלייה והירידה מכל הדלתות וכן התשלום ברציפים חוסכים את זמני ההמתנה בתחנות עמוסות בשיעור ניכר מאוד!
*זמינות של 24/7 שכמוה לא נראתה בכל הארץ.
*צגים בתחנות אשר מראים מתי האוטובוס מגיע - דבר שחבל שאין אותו גם לאוטובוסים של אגד באזור.

ומבחינת החסרונות:
*מערכת כריזה ושילוט אלקטרוניים (בתוך ומחוץ למטרוניות) שרמתם על גבול הבדיחה.
*שום תזוזה בהעדפה של הרמזורים (עצירות של 3-4 דקות ברמזור אדום בלב המפרץ, צומת הצריף ועוד המון).
*עצירה מיותרת בכל תחנה גם כשאין עולים ויורדים, ואף אחד לא מבין למה. (ישבה מולי אתמול במטרונית ילדה קטנה, בגיל 3-4 בערך עם אבא שלה. כשהמטרונית עצרה בשנקר ופתחה את כל הדלתות שאלה הילדה את אביה בתמימות "אבא למה המטרונית עצרה? אף אחד לא עולה!", זה בסדר חמודה, גדולים וחכמים ממך גם לא מבינים עדיין...)
*תחנות שבורות ומנופצות לאורך כל המסלול שלא מתוקנות כבר מספר חודשים.
*הארכת זמן הנסיעה מהקריות למרכזית המפרץ בעשרות אחוזים לעומת המצב הקודם.

התוכנית יהיה בסדר בגלי צה"ל סיקרה זאת כאן: http://player.glz.co.il/Player.aspx...lipID=140813-13&Type=aod&Width=300&Height=200 (החל מהדקה ה19.)
ניתן לראות שמנהל ראשות התח"צ, על אף שטוען שגר בקריות ונוסע במטרונית, מציג נתונים מנותקים מהמציאות. בודאי שנוסעים הרבה במטרונית - אין ברירה אחרת, גאון!
מנגד, הבטיח שכבר בימים הקרובים יכנסו לפעולה עוד 10 מטרוניות שיקלו על העומס (הבלתי אפשרי בעליל) של שעות הבוקר, ושבתקופה הקרובה יתואמו הרמזורים.

אז מה אתם אומרים?
מסיבת יומולדת שנה למטרונית? או אולי אזכרה לרגל שנה של ביטול המצב הקודם? או משהו אחר?
העצירה בכל תחנה היא אקט הגנתי..
היא באה לפתור בעיה של תלונות כגון "האוטובוס לא עצר".
&nbsp
זה נפוץ בעוד מערכות אוטובוסים בעולם.. ביוהנסבורג למשל.
 

amit1270

New member
אני חושב שזה ניסיון לדמות שירות של רק"ל

העצירה בכל תחנה היא אקט הגנתי..
היא באה לפתור בעיה של תלונות כגון "האוטובוס לא עצר".
&nbsp
זה נפוץ בעוד מערכות אוטובוסים בעולם.. ביוהנסבורג למשל.
אני חושב שזה ניסיון לדמות שירות של רק"ל
 
תירוץ גרוע...

העצירה בכל תחנה היא אקט הגנתי..
היא באה לפתור בעיה של תלונות כגון "האוטובוס לא עצר".
&nbsp
זה נפוץ בעוד מערכות אוטובוסים בעולם.. ביוהנסבורג למשל.
תירוץ גרוע...
אם ככה, למה שכל אוטובוס עירוני בארץ לא יעצור בכל תחנה?
ובלי קשר - בלילה גם הנהגים מבינים שזה מיותר, ועוד לפני שהדלות נפתחות - הם סוגרים אותן.
ולעמית - זה אולי ניסיון, אבל מדובר באוטובוס. וכל ילד מבין את זה.
במקרה הזה, שום תירוץ לא יתקבל פה וחייבים לבטל את התקנה המגוחכת הזאת. בטח ובטח כשאין עוד תיאום ברמזורים.
 
הניחוש שלי אחר

תירוץ גרוע...
אם ככה, למה שכל אוטובוס עירוני בארץ לא יעצור בכל תחנה?
ובלי קשר - בלילה גם הנהגים מבינים שזה מיותר, ועוד לפני שהדלות נפתחות - הם סוגרים אותן.
ולעמית - זה אולי ניסיון, אבל מדובר באוטובוס. וכל ילד מבין את זה.
במקרה הזה, שום תירוץ לא יתקבל פה וחייבים לבטל את התקנה המגוחכת הזאת. בטח ובטח כשאין עוד תיאום ברמזורים.
הניחוש שלי אחר
עצירה בכל תחנה מסדירה את זמני הנסיעה ומקטינה את הסיכוי לבנצ'ינג. ההסבר פשוט: השונות בזמני העיכוב כתוצאה מעצירות קטנה יותר. מכיוון שמדובר בקווים ארוכים, האלטרטיבות לכך הן הנחיות ממרכז הבקרה (בעיקר להאטה של כלי רכב שמתקרבים לאלה שלפניה, מקווה מאד שעושים את זה במטרונית) או "מחסנית" תגבור להוספת כלי רכב במקרים של עיכובים. וכמובן - מערכת העדפה ברמזורים, שמאזנת את העיכובים בתחנות בהסדרת העיכובים ברמזורים.
אם אני צודק, הרי שאין מה לצפות לביטול ההסדר לפני התקדמות משמעותית בהעדפה, אלא דווקא להיפך - אולי לאחריה יחול שינוי.
 

droriko

New member
שאלה על המטרונית

יום הולדת שנה למטרונית בחיפה - אז מה יש לנו כאן?
לרגל שנה למטרונית בחיפה, איפה אנחנו עומדים?
אז מבחינת היתרונות:
*המת"צ מהיר וחוסך פקקים בשעות העומס, בעיקר בין הקריות ללב המפרץ.
*העלייה והירידה מכל הדלתות וכן התשלום ברציפים חוסכים את זמני ההמתנה בתחנות עמוסות בשיעור ניכר מאוד!
*זמינות של 24/7 שכמוה לא נראתה בכל הארץ.
*צגים בתחנות אשר מראים מתי האוטובוס מגיע - דבר שחבל שאין אותו גם לאוטובוסים של אגד באזור.

ומבחינת החסרונות:
*מערכת כריזה ושילוט אלקטרוניים (בתוך ומחוץ למטרוניות) שרמתם על גבול הבדיחה.
*שום תזוזה בהעדפה של הרמזורים (עצירות של 3-4 דקות ברמזור אדום בלב המפרץ, צומת הצריף ועוד המון).
*עצירה מיותרת בכל תחנה גם כשאין עולים ויורדים, ואף אחד לא מבין למה. (ישבה מולי אתמול במטרונית ילדה קטנה, בגיל 3-4 בערך עם אבא שלה. כשהמטרונית עצרה בשנקר ופתחה את כל הדלתות שאלה הילדה את אביה בתמימות "אבא למה המטרונית עצרה? אף אחד לא עולה!", זה בסדר חמודה, גדולים וחכמים ממך גם לא מבינים עדיין...)
*תחנות שבורות ומנופצות לאורך כל המסלול שלא מתוקנות כבר מספר חודשים.
*הארכת זמן הנסיעה מהקריות למרכזית המפרץ בעשרות אחוזים לעומת המצב הקודם.

התוכנית יהיה בסדר בגלי צה"ל סיקרה זאת כאן: http://player.glz.co.il/Player.aspx...lipID=140813-13&Type=aod&Width=300&Height=200 (החל מהדקה ה19.)
ניתן לראות שמנהל ראשות התח"צ, על אף שטוען שגר בקריות ונוסע במטרונית, מציג נתונים מנותקים מהמציאות. בודאי שנוסעים הרבה במטרונית - אין ברירה אחרת, גאון!
מנגד, הבטיח שכבר בימים הקרובים יכנסו לפעולה עוד 10 מטרוניות שיקלו על העומס (הבלתי אפשרי בעליל) של שעות הבוקר, ושבתקופה הקרובה יתואמו הרמזורים.

אז מה אתם אומרים?
מסיבת יומולדת שנה למטרונית? או אולי אזכרה לרגל שנה של ביטול המצב הקודם? או משהו אחר?
שאלה על המטרונית
קראתי היום במוסף ספורט של ישראל היום משהו די מוזר. שבעת משחקים של מכבי חיפה המטרונית תיכנס לרחבת סמי עופר. אה?מה פותחים קו חדש למטרונית שיפעל בשעות של המשחק? יוסיפו לקו 1 סיבוב באיצטדיון? איך זה בדיוק יעבוד
 

scooby5

Member
בונים שם תחנה

שאלה על המטרונית
קראתי היום במוסף ספורט של ישראל היום משהו די מוזר. שבעת משחקים של מכבי חיפה המטרונית תיכנס לרחבת סמי עופר. אה?מה פותחים קו חדש למטרונית שיפעל בשעות של המשחק? יוסיפו לקו 1 סיבוב באיצטדיון? איך זה בדיוק יעבוד
בונים שם תחנה
http://www.tapuz.co.il/communa/main/ShowImage.asp?path=55089289.jpg&msgid=55089289
 

אבישי ק

New member
כל הכבוד, רעיון מצויין


כל הכבוד, רעיון מצויין
 
איך יהיה המסלול לאחר תחנת "כפר סמיר" ?

בשעות המשחקים בלבד
ביום שני הבא, החל מ-1830 כל המטרוניות ממרכזית המפרץ לחוף הכרמל יעברו במגרש.
איך יהיה המסלול לאחר תחנת "כפר סמיר" ?
אז המטרונית באה לצומת מת"מ ומשם?
היכן התחנה סופית? מה לגבי מרכזית חוף הכרמל.
&nbsp
וממרכזית חוף הכרמל איך יהיה המסלול לכיוון מרכזית הקריות?
 

scooby5

Member
מסכים לגמרי

כל הכבוד, רעיון מצויין
מסכים לגמרי
זה מתחיל להיראות לפרקים, כאילו הפנימו את חשיבותה של התחבורה הציבורית.
אגב, עוד בימי אגד היה נוהג לא כתוב לפיו הופעלו 2-3 נסיעות בקו 103 שיצאו מסביבת המגרש (מהתחנות מול אגד ומצומת דולפין) לאחר משחקים. האוטובוסים יצאו בשיטת מלא וסע, ועפ"י רוב נסעו ישירות למרכזית המפרץ.
 

Subi777

New member
גם ביום הזכרון ליד בית העלמין הצבאי בחיפה

מסכים לגמרי
זה מתחיל להיראות לפרקים, כאילו הפנימו את חשיבותה של התחבורה הציבורית.
אגב, עוד בימי אגד היה נוהג לא כתוב לפיו הופעלו 2-3 נסיעות בקו 103 שיצאו מסביבת המגרש (מהתחנות מול אגד ומצומת דולפין) לאחר משחקים. האוטובוסים יצאו בשיטת מלא וסע, ועפ"י רוב נסעו ישירות למרכזית המפרץ.
גם ביום הזכרון ליד בית העלמין הצבאי בחיפה
עם סיום הטקס מחכים הרבה מאוד אוטובוסים ריקים במספר קווים בתחנה על הכביש הראשי ועובדים בשיטת מלא וסע.
&nbsp
זאת בלי קשר לאוטבוסים שמסיעים את אלה שבאו ברכב פרטי לחניות...
 

scooby5

Member
אמת

גם ביום הזכרון ליד בית העלמין הצבאי בחיפה
עם סיום הטקס מחכים הרבה מאוד אוטובוסים ריקים במספר קווים בתחנה על הכביש הראשי ועובדים בשיטת מלא וסע.
&nbsp
זאת בלי קשר לאוטבוסים שמסיעים את אלה שבאו ברכב פרטי לחניות...
אמת
 

אבישי ק

New member
פעם אחת עליתי על אוטובוס מלא וסע וזה היה טעות

מסכים לגמרי
זה מתחיל להיראות לפרקים, כאילו הפנימו את חשיבותה של התחבורה הציבורית.
אגב, עוד בימי אגד היה נוהג לא כתוב לפיו הופעלו 2-3 נסיעות בקו 103 שיצאו מסביבת המגרש (מהתחנות מול אגד ומצומת דולפין) לאחר משחקים. האוטובוסים יצאו בשיטת מלא וסע, ועפ"י רוב נסעו ישירות למרכזית המפרץ.
פעם אחת עליתי על אוטובוס מלא וסע וזה היה טעות
חיכינו שהאוטובוס יתמלא
מן הסתם זה לקח הרבה זמן כי לא עלינו על הראשון בסוף ויתרנו
 
מחכים להתנצלות של ה"נביאים"

מחכים להתנצלות של ה"נביאים"
שהצהירו בפורום שלא תהיה תח"צ לאצטדיון כלל.
איפה הם מתחבאים? מה, פתאום הם לא רוצים לנהל שרשורפלצת על האצטדיון הנטוש בלב השממה שאי אפשר להגיע אליו?
פחדנים.
 
הנה הטרול מהקריות מבלבל את המוח

מחכים להתנצלות של ה"נביאים"
שהצהירו בפורום שלא תהיה תח"צ לאצטדיון כלל.
איפה הם מתחבאים? מה, פתאום הם לא רוצים לנהל שרשורפלצת על האצטדיון הנטוש בלב השממה שאי אפשר להגיע אליו?
פחדנים.
הנה הטרול מהקריות מבלבל את המוח
http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=394&MessageId=171748069#171726958
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה