יום הולדת ליציב בהפכפכותו

חתולון*

New member
יום הולדת ליציב בהפכפכותו../images/Emo65.gif

היום נחגוג יום הולדות לדרור מקרים כאלה קורים כאן פעם בדור, הבחור "מציץ" עלינו כבר זמן רב ושותל כלניות "רק" בימי שרב... שותל הפוך ת'כלניות, ואח"כ בא לשאול ואני בתפקידי, לא יכול למעול... יש לי עוזר זוטר, שמו רופן הגדול שמכוון אותי נכון, כדי שלא אחדול. והיציב שלנו חובב נגרות ומאוהב בטסונמי וגם מתעניין בגינון, זה כבר לטעמי... נאחל לו כולנו את הברכות המיוחדות בריאות ואושר, נפסיק לרגע ת'עבודות ניתן "גוד-טיים" רק היום לבחור שעלינו מציץ הצטרף נא בקביעות, ו
יות עליך נשפריץ.... מזל טוב.
 

רוּפֵן

New member
מזל טוף... ../images/Emo65.gif ../images/Emo42.gif ../images/Emo65.gif

.....................................
 

Rebeccan

New member
../images/Emo49.gif../images/Emo105.gif../images/Emo41.gif../images/Emo39.gif../images/Emo77.gif../images/Emo65.gif../images/Emo79.gif

יציב או הפכפך האמנם זה היינו הך? אם מעט לעומק נחפור האם בסוף המנהרה האור? יום הולדת להפכפך היציב נרים כוסית - המשך להרהיב ברכות ואיחולים לכל הדברים הטובים שבחיים פרינצסה
בגן הפרחים
פעמיים גשם
בבקשה, ומנת
גם
 

סמדר ר

New member
../images/Emo141.gif מזל טוב דרור! ../images/Emo141.gif

תמיד טוב שיש מישהו יציב בהפכפכותו ........
 

Rוני

New member
../images/Emo65.gif מזל טוב לאי של יציבות

בחיינו הבלתי יציבים מצטרפת בקריאות ההצטרפות היציבה
 

Rebeccan

New member
אסף - קולהכבוד - איזה יופי ../images/Emo22.gif

פרינצסה
בגן הפרחים
פעמיים גשם
בבקשה, ומנת
גם
 
למעלה