יום הולדת ליציב בהפכפכותו../images/Emo65.gif
היום נחגוג יום הולדות לדרור מקרים כאלה קורים כאן פעם בדור, הבחור "מציץ" עלינו כבר זמן רב ושותל כלניות "רק" בימי שרב... שותל הפוך ת'כלניות, ואח"כ בא לשאול ואני בתפקידי, לא יכול למעול... יש לי עוזר זוטר, שמו רופן הגדול שמכוון אותי נכון, כדי שלא אחדול. והיציב שלנו חובב נגרות ומאוהב בטסונמי וגם מתעניין בגינון, זה כבר לטעמי... נאחל לו כולנו את הברכות המיוחדות בריאות ואושר, נפסיק לרגע ת'עבודות ניתן "גוד-טיים" רק היום לבחור שעלינו מציץ הצטרף נא בקביעות, ו
יות עליך נשפריץ.... מזל טוב.
היום נחגוג יום הולדות לדרור מקרים כאלה קורים כאן פעם בדור, הבחור "מציץ" עלינו כבר זמן רב ושותל כלניות "רק" בימי שרב... שותל הפוך ת'כלניות, ואח"כ בא לשאול ואני בתפקידי, לא יכול למעול... יש לי עוזר זוטר, שמו רופן הגדול שמכוון אותי נכון, כדי שלא אחדול. והיציב שלנו חובב נגרות ומאוהב בטסונמי וגם מתעניין בגינון, זה כבר לטעמי... נאחל לו כולנו את הברכות המיוחדות בריאות ואושר, נפסיק לרגע ת'עבודות ניתן "גוד-טיים" רק היום לבחור שעלינו מציץ הצטרף נא בקביעות, ו