יום הולדת לאירוסמית'?

Aerosmith2006

יום הולדת לאירוסמית'?../images/Emo2.gif

ככול הידוע לי התחילו לשקוד את הקמת הלהקה בתחילת אוקטובר 69... שזה ממש הימים האלו ובפועל היא יצאה לדרך ב-70. הייתכן שאיי שם יושבים להם אירוסמית' - פותחים בקבוק שמפנייה לכבוד יום הולדת 36?

AeroTom

יכול מאוד להיות שבגלל זה הלהקה

מבצעת עכשיו את Rattlesnake Shake כבר כמה הופעות רצוף. כי זה בעיקרון השיר שבזכותו הלהקה קיימת, כשסטיבן ראה ב-69 את ג'ו וטום מבצעים אותו ב-Barn והתאהב בביצוע הזה ובסגנון של ג'ו עושה את השיר. ובזכות זה הוא שאף להקים להקה איתו וליצור מוזיקה מקורית ביחד.

Aerosmith2006

גם אני שמעתי את הסיפור הזה עם...

Rattlesnake Shake - לא חשבתי על זה. יכול מאוד להיות... ונשמע אפילו סביר בעיקר כי אם הם באמת מחשיבים את זה כתחילת השנה ה-37 שלהם ... כבר עכשיו בהופעות האלו... יש בזה בכל זה הרבה סימליות :)

AeroTom

הקטע האהוב עלי בספר Walk This Way

זה כשסטיבן מספר על אותו יום ו-Rattlesnake... פעם העלתי את כל זה לפורום ומצאתי את זה עכשיו, אז הנה הקטע מהספר. שווה לקרוא:
They had a groove that was better than any sex I'd ever had up to that point. They were playing all my favorite licks,stuff from "Route 66" in the middle of "Let me love you baby". Joe would start playing the stutter from "Whole lotta love" but it would turn into "Shapes of things". I actually experienced what I can only describe as an epiphany during a song called "Rattlesnake Shake".There was just something about the way joe played it, this whole fuckin' train feeling. The energy was just so intense. I looked and it was like Joe Perry was the electric guitar. I thought, If I can put that energy together with something that my father gave me,that classical influence,we might have something.Look at this guy… Next afternoon im mowing the lawns at Trow-Rico Lodge. The big gravely mower was real loud,but I heard a noise and when I looked up I see Joe Perry sitting in our driveway in his little sports car.He's got dark glasses on. I killed the motor and went over and I blurted out, "Hey! Maybe someday we'll have a band together!".I'll never forget saying that to him for the rest of my life. Those words are still in the trees and rocks around Trow-Rico. They heard me say it. Those words are still echoing there in the woods by the lake.​

SaintJohn

יכול להיות, אבל לא נראה לי

אולי בעצם כן, אבל אי אפשר לדעת. ולא נראה לי שהם החליטו לשים פתאום את Rattlenake Shake רצוף בהופעות האחרונות לציון 36 ללהקה, כי אם ככה אז הם היו אמורים לעשות משהו הרבה יותר מיוחד לציון 30 שנה. אבל המחשבה על זה יפה

למעלה