רויטל ולירון
New member
יום הולדת בגן ללא ההורים
אתמול דיברתי עם הגננת לגבי יום ההולדת של אלון בפברואר. האמת הופתעתי קצת שהיא אמרה לי שחוגגים בלי ההורים. ורק מגיל 3 שזה הקבוצה השניה הורים משתתפים. היא הסבירה לי את זה בצורה כזו שבגיל שנתיים מנסיון שלהם שההורים נמצאים הילד יותר דבוק אליהם ולא ממש משתף פעולה בטקס עצמו. והיא אמרה לי שהם כמובן עושים את כל הטקס, מרימים אותו, וזר, והדלקת נרות, שירים והפתעות. וגם אמרה שהם יכולים לצלם עבורי. אבל בכל זאת התבאסתי, ובערב סיפרתי ללירון והוא אמר שהוא לא מסכים עם זה והוא כן רוצה להיות שם... אוף...
אתמול דיברתי עם הגננת לגבי יום ההולדת של אלון בפברואר. האמת הופתעתי קצת שהיא אמרה לי שחוגגים בלי ההורים. ורק מגיל 3 שזה הקבוצה השניה הורים משתתפים. היא הסבירה לי את זה בצורה כזו שבגיל שנתיים מנסיון שלהם שההורים נמצאים הילד יותר דבוק אליהם ולא ממש משתף פעולה בטקס עצמו. והיא אמרה לי שהם כמובן עושים את כל הטקס, מרימים אותו, וזר, והדלקת נרות, שירים והפתעות. וגם אמרה שהם יכולים לצלם עבורי. אבל בכל זאת התבאסתי, ובערב סיפרתי ללירון והוא אמר שהוא לא מסכים עם זה והוא כן רוצה להיות שם... אוף...