יום הולדת בגן ללא ההורים

יום הולדת בגן ללא ההורים

אתמול דיברתי עם הגננת לגבי יום ההולדת של אלון בפברואר. האמת הופתעתי קצת שהיא אמרה לי שחוגגים בלי ההורים. ורק מגיל 3 שזה הקבוצה השניה הורים משתתפים. היא הסבירה לי את זה בצורה כזו שבגיל שנתיים מנסיון שלהם שההורים נמצאים הילד יותר דבוק אליהם ולא ממש משתף פעולה בטקס עצמו. והיא אמרה לי שהם כמובן עושים את כל הטקס, מרימים אותו, וזר, והדלקת נרות, שירים והפתעות. וגם אמרה שהם יכולים לצלם עבורי. אבל בכל זאת התבאסתי, ובערב סיפרתי ללירון והוא אמר שהוא לא מסכים עם זה והוא כן רוצה להיות שם... אוף...
 

מיכי2

New member
ככה גם בגן של הילדים של אחותי

ושם אמרו להם שזה בגלל שיש ילדים במשפחות חד הוריות או משהו כזה.. לא כל כך הבנתי, אבל ככה נאמר להם... זה קצת מבאס באמת.. אבל אין מצב לדבר איתם, אולי בכל זאת?
 
אני מסכימה עם לירון

גם אני הייתי רוצה להיות ביומולדת של הבת שלי, אולי בכל זאת אפשר לדבר איתם.
 

זואי11

New member
גם אצלנו זה ככה ../images/Emo31.gif

אבל אני לא מתכוונת לוותר להם. זה היומולדת הראשון שהם מבינים מה באמת קורה סביבם, ואני רוצה לקחת חלק בזה.
 

בימבילי

New member
למה ההורים צריכים להיות

במסיבה בגן? אני חושבת שבכל מקרה זה לא לעניין, לא רק כי זה מפריע לילדים (מה שנכון). והפתרון שהגננת תצלם בוידאו הוא אידאלי לדעתי, וזה גם מה שעושים אצלנו. ככה את גם לא מפריעה וגם זוכה לראות את המאורע.
 
עליי זה לא מקובל.

זה הילד שלי! אצלינו בגן זה עם ההורים (עשו משאל בתחילת השנה), אבל גם אם היה בלי הייתי באה. שיעצרו אותי בגופם.
 

הגרי3

New member
../images/Emo41.gifנצל"ש: ומה לגבי סבא וסבתא?

מקובל שגם הם מגיעים לחגיגות בגן? (אני יודעת שיש גנים שנהוג להזמין גם את המשפחה הקרובה), ואם כן, זה לא הופך להיות המוני ומבלבל מידי?
 

lulyK

New member
יש גנים שעושים את זה,

הייתי בחגיגה כזו על תקן דודה. כן, זה מבלבל, כלת השמחה וכמה מחבריה לא הפסיקו לבכות על רקע תקרית שלא היתה מתרחשת אם לא היה שם אף אחד מהמשפחה.
 

בימבילי

New member
באמת יש גנים, אבל לעניות דעתי

המצב כזה זו כבר חגיגה משפחתית. לא עדיף בבית?
 

גלשני

New member
כמו שכתבתי למטה

אצלנו ממליצים שלא (ואני מתכוונת להיות ילדה טובה ולעשות כבקשתם).
 

wildcat6

New member
גלשני אני הייתי ילדה טובה עם שחר

היום אחרי המסיבה של אור בגן אני מצטערת על זה. הייתי יכולה להתעקש ולצללם כמו שצריך ושחר היתה נהנית אפילו יותר.
 
תודה על התגובות , אני אדבר

שוב עם הגננת לגבי העניין . מצד אחד אני מבינה שאולי אלון לא יתנהג רגיל שאנחנו נהיה איתו ומצד שני איך אני יכולה שלא להיות איתו ביום ההולדת שלו...
 

lulyK

New member
אז שיעשו את החגיגה בגן לא בתאריך

האמיתי, וכך תהיו איתו ביום ההולדת שלו......
 

noga30

New member
בטוח שיחגגו לא בתאריך

אם דואגים לפזר את ימי ההולדת בימי השישי לאורך השנה, אז אני לא אתפלא אם יסטו שבועיים או יותר מהתאריך המקורי
 

comfi

New member
גם אצלנו בגן זה כך ...

וגם אני לא אוהבת את זה ... מה שכן הגננת מצלמת בוידאו את החגיגה ונותנת את הקלטת מתנה להורים .
 

T noki

New member
עודדי מגיל שנה חוגג איתנו בגן

לא ברור לי הענין הזה - ברור שההורים ירצו לחגוג עם הילד בגן, לא? גם בגיל שנה וגם בגיל שנתיים עשינו לו ביחד עם ההורים, ואפילו סבא וסבתא והדודה (אחותי) הוזמנו. המשפחה היא חלק מהחגיגה, הצילומים של ההורים, העוגה, הכל יחד עם ילדי הגן והמטפלות. אני מסכימה עם לירון.
 

גלשני

New member
אצלנו החגיגה היא עם ההורים, אבל

מעדיפים שאחים/סבים/סבתות/דודים וכו' לא יגיעו, פשוט מהסיבה שהבלאגן מאוד מבלבל את הילדים ומהניסיון שלהם החגיגות נגמרות במפח נפש כללי. אחד מאנשים הצוות מצלם בשביל מי שלא הגיע. זאת ההמלצה של צוות הגן, אך כמובן שכל הורה בוחר בדרך שמתאימה לו (איש לא יחסום את הכניסה בפני הסבים
)
 

noga30

New member
גם אצלנו זה ככה

הייתי בשני ימי הולדת שנתיים של אחיינים שלי והיה מאוד נחמד. אני די מתבאסת שלא נשתתף. גם לנו הסבירו את אותה הסיבה בדיוק.
 
למעלה