יום הדין- תשקיעו מזמנכם ותקראו

dont mind me

New member
מצטערת לבשר לך

אם תבדוק באתרים מדעיים (באמת) תראה שהאסונות לא הולכים ומתרבים אלא התקשורת הולכת ומתרחבת. ובכלל- בכל זנה יש כ-18 רעידות אדמה רציניות. השנה היו רק 10 (!) אך הם פגעו במקרה באזורים מאוכלסים. בקיצור ולעניין, די עם השטיות. נכון שכדור הארץ מתחמם אבל אל תזבל בשכל.
 

OferInChains

New member
אם כדור הארץ היה מתחמם ע"פ חזקה

הטמפ' כבר הייתה 10,000 מעלות וכולנו היינו הולכים ברחוב עם בקיני. אבל כנראה שלא.
 

rafi616

New member
וכל זה יקרה ...אם......

שיכבת האוזון תמשיך להיתדרדר.... גם אני קראתי מאמרים......הארץ ימשיך להיתחמם רק אם נמשיך לפגוע בשיכבת האוזון...ולפי הניראה עם כל הטכנולוגיה היום והנסיון להפחית את זיהום הסביבה ..(שמצליח אגב)..האוזון מתקן את עצמו והחור באוזון קטן..ככה שסוף העולם לא יגיע בזמן הקרוב...ויש לנו זמן לחיות...או שלא.....(תם תם תם...בטון דרמתי)
 

BlackFairy567

New member
מה???????

הולי שיט! אתה רציני?????????????? אז למה אני עובדת על השיקוי לחיים ניצחיים?!?!?!?!?!?!?! לעזזל! אני עומדת למות בסוף!? מה!?!?!? אוך שיט!!!!!!!!!!!! אתה מודע לכך שכולנו יכולים להידרס מחר?
 

rafi616

New member
ודרך אגב.....

אני המשיח....אני נולדתי בתאריך הזה...21.12.87.....אני יחגוג יומולדת בסוף העולם....איזה כיף לי...ידעתע שאני יגרום לאפוקליפסה...אני מדיוםםםם
 

יyלושקי

New member
XDDDDDDDDDD ../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

קרעת אותי.. חעחעחעחע המשיח פחח... אתה רציני או שהמצאת את זה?!
 

rafi616

New member
אני משיחח.....חחחח

סתם...נולדתי בתאריך ה 21.12.87.....ככה שזה בעצם מתנת היומולדת שלי...סוף העולםםםם....מתאים לי...
 

starlav

New member
אבל אל תלחצו!!!

בעוד 6 שנים תמותו בסבל וייסורים או שתהפכו למוטציות, אבל רק אל תילחצו!!! ואיך יודעים שלאנשי תרבות המאיה היה כזה ידע נרחב ועצום שלא קיים כיום, אם התרבות שלהם נמחקה? אם הם הותירו אחריהם מספיק שרידים כדי שיידעו שהם היו כאלה מפותחים- אז איך זה שלא הצליחו לשחזר את הידע שלהם? בקיצור, אני אמשיך לישון בלילה כרגיל, אבל תודה על הדאגה :)
 

starlav

New member
ואגב, אני לא יודעת מה אתך, אבל

אני באופן אישי יושבת וקופאת פה מקור כרגע. ככה שהלוואי וכדור הארץ היה מתחמם לפי חזקה.
 

הפגומט

New member
חחחחחח

מצחיק... כמה שכולכם חושבים שזה בולשיט אתם יודעים להגיב יפה... חוצמיזה גם אני לא בדיוק מאמין בזה.. אבל... היום בבית ספ שלי עשו מזה היסטריה.. בכיתה לפחות... ולא.. אנחנו לא כיתה טיפולית.. תודה על הדאגה... פשוט דיברתי עם המון המון אנשים.. וכולם שמעו על זה וזה מוזר... חוצמיזה אם הנבואה לא נכונה אז לא נשאר הרבה לכדור הארץ... כאילו בין כה וכה מדענים אומרים שסוף העולם יהיה עוד 40-60 שנה לכל היותר... אני לא אומר שאני מאמין.. אבל אני מכין את הפופקורן לזיקוקים ב21.12.2012... וסמכו עלי שיעשו מזה עניין כי זאת נבואה ידועה ויש לה המון מאמינים בעולם.. ככ שגם אם לא יקרה כלום אתם תשמעו מזה.. רק תזכרו מי סיפר לכם על זה קודם:p
 

BlackFairy567

New member
הגיל הממוצע פה..

זה 16-23 עוד 60 שנה, נהיה בני 76-83. תאמין לי, מתאים לי למות בגיל הזה... לא צריך יותר! אז שיחרב!
 

B B A

New member
ועוד משהו

אתה רוצה לומר לי שבני המאיה הם אלה שהמציאו את ניתוב החשמל, את הלווינים, את המחשב, את הטלוויזיה, אתה הקונדום המחוספס (המצאה גדולה) וכל זה לפני 3000 שנה? כמה ידע אסטרונומי מזורגג יכול להיות לאנשים שחשבו שכדור הארץ מרובע ושהוא נוצר ע"י אל בצורת פסל? אתה בכלל קורא את הזיוני מוח שאתה בעצמך כותב? האם העולם מתמלא בפריקים שבסופו של דבר יביאו בעצמם לסוף העולם?
 
למעלה