יום הדדליין - פותחים עם טרייד גדול

ברוקס

ברוקס אחד השחקנים הטובים של יוסטון השנה, למה אתה חושב שהוא מתאים להיות שחקן שישי? הוא נותן מספרים כל כך טובים כשהוא פותח
 

עידו17

New member
הוא שחקן שישי קלאסי

סקורר נמוך שהוא לא ממש רכז טבעי בד"כ מתאים יותר ככגארד שלישי, אלא יש לו פליימייקר באחת מעמדות הסווינגמן, מה שאין ליוסטון. ברוקס נותן אחלה מספרים, אבל השאלה היא האם זה טוב לקבוצה שלו.
 

carmelo

New member
מה שהוא אמר...

ברוקס שיפר יפה מאוד את הקליעה שלו מבחוץ, אבל הוא עדיין בסופו של יום לא רכז אמיתי וגם מעמסה בצד ההגנתי. יש גבול עד כמה רחוק יוסטון תגיע איתו בחמישייה, אסור להסתנוור מההצלחה המפתיעה. מהספסל אתה מרוויח ממנו נקודות אינסטנט, שינוי קצב...עדיף.
 
ככל שאני חושב על זה יותר, זה יותר לא ברור לי

מה בדיוק הרוקטס הולכים לעשות מול קבוצות כמו הלייקרס? לא מרטין ולא ברוקס מסוגלים לשמור לקובי על הכלב, וגם לא על רון רון. מרטין\אריזה לא מסוגלים להוביל כדור, אז לא יכולים לשחק בהרכב ביחד. עם אריזה ובאטיה לרוקטס יש שני שומרים חזקים מאוד בכנפיים, וכשאחד מהם ירד לספסל ההגנה שלהם תפגע קשות. לדעתי טרייד רע לרוקטס. הם גם מוותרים על שחקן מאוד חשוב ברוטציה שלהם.
 

carmelo

New member
יש גבול עד כמה רחוק מגיעים עם הגנה ורול פלייר

מה כבר הרוקטס היו עושים מול הלייקרס העונה? זאת קבוצה בבניית מעבר (לעומת בנייה מחדש, כלומר בנייה תוך כדי שעדיין מצליחים מעבר לציפיות...) שהיתה זקוקה לסקורר ומס' 2 לצד יאו כשיחזור. כמו שאמרת, עדיין יש להם את באטייה לצד אריזה ומרטין - עם כל הכבוד לארטסט, הוא כבר לא כזה פקטור בהתקפה שיש להתחשב בו... לאנדרי שחקן רוטציה חשוב, אבל אם כבר אתה מדבר על מרטין הרזה - אז לאנדרי הוא מאוד אנדרסייזד, כשבניגוד למילסאפ, בלייר ואפילו חברו לקבוצה הייז - אין לו מספיק מאסה כדי לפצות על כך. אני חושב שסקולה יוכל למלא את מקומו על הספסל, ברגע שהרוקטס מוצאים 4 פותח. אבל מה שהכי מפחיד באמת אלו הפציעות של מרטין...
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
הבולס שולחים את סלמונס למילווקי

ומקבלים בתמורה את האקים ווריק ואת ג'ו אלכסנדר
 

יואקים13

New member
שיקאגו כבר מריחים את 2010

אני אוהב את סלמונס, אבל עיכלתי את זה שהיה צריך לשחרר אותו, למרות ההגנה הטובה שלו. האקים ווריק שחקן טוב מאוד, אבל לפי ההופעות העונה של טאג' גיבסון הוא יעלה בעיקר מהספסל. אלכסנדר איכזב עד עכשיו מאוד, בייחוד לאור הפוטנציאל שכולם ראו בו. לפחות שניהם הם חוזים נגמרים. ומילה על טיירוס תומאס- שחקן שציפו ממנו להרבה מאוד, אבל למרות שהיו לו הרבה יתרונות הוא כמעט ולא השתפר עם השנים. טוב שהוא עזב. למרות ששיקאגו כבר מתכננים את 2010, נוצר להם רוסטר לא רע גם להמשך העונה: הצמד "רוז את היינריך" נשאר, גם פרגו. "פליפ" ודווין בראון אמורים להוסיף לארסנל ההתקפי. ב3 ג'ונסון ואלכסנדר אולי יוכלו לתת לדנג לנוח כמה דקות, שזה גם משהו. ווריק וגיבסון ימלאו היטב את 4, ונואה המעולה ומילר יספקו את המנה הקבועה. נקווה לטוב.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
רישמית-טרייד משולש בין הניקס, סקרמנטו ויוסטון

הניקס מקבלים את טרייסי מיוסטון ואת רודריגז וסקרמנטו. סקרמנטו מקבלים את לאנדרי ודארסי מיוסטון ואת לארי יוז מהניקס. יוסטון מקבלים את מרטין מסקרמנטו ואת ג'ורדן היל וג'פריז מהניקס.
 

King LBJ

New member
הניקס שיחקו אותה

הצליחו להיפטר מהחוזה המעיק של ג'פריס בתמורה לחוזה הנגמר העצום של מקגריידי, שאולי אפילו יסכים לחתום על חוזה נמוך בעיר הגדולה בעונה הבאה, ואז למשוך לשם את אחד השחקנים הגדולים. לא הבנתי מה סקרמנטו הרוויחו פה, חוץ מלאנדריי שהוא לא בדיוק מה שיעזור להם, לפחות היו מוציאים איזה בחירת דראפט. אולי מישהו יסביר לי אם הם הרוויחו משהו מבחינת משכורות? כי אני לא ממש מבין בזה. ליוסטון טרייד סביר, לא יודע אם מרטין זה מה שהם צריכים אבל גם ככה הקבוצה הזאת לא ממש מכוונת לשום דבר השנה מעבר לסיבוב ראשון בפלייאוף.
 

asafsuf2

New member
מה סקרמנטו הרוויחו

כמה דברים: 1. קשיחות בצבע - לאנדרי אמנם לא יהיה זה שיהפוך את הקינגס למועמדים לתואר, אבל הוא נותן הרבה קשיחות בקו הקדמי, מה שהיה חסר מאד העונה, במיוחד לאור הגישה של ווסטפול שדוגל בקבוצה של שחקנים קשוחים שנלחמים ומרביצים, והוא לא קיבל את זה מהוז ותומפסון. ובאופן כללי, לאנדרי הוא שחקן מצויין. אמנם לא עקבתי אחריו במיוחד אבל מספיק להציץ בפורומים של אוהדי יוסטון כדי להבין כמה הם אהבו אותו והתבאסו שויתרו עליו. 2. נפטרו מקווין מרטין - מרטין שחקן מצויין אבל ממש לא התאים לקבוצה שווסטפול בנה. הוא בדיוק ההיפך ממה שווספול מחפש בשחקן - הוא סקורר מצויין, אבל חד מימדי ורך, ולא עושה הגנה גם אם מצמידים לו אקדח לרקה. בנוסף, ווסטפול בונה על ההתפתחות של כספי ודונטה גרין לעתיד של הקבוצה, והדקות של מרטין והדומיננטיות שלו ושל טייריק בהתקפה מאד הפריעה לעניין. 3. קאפספייס - למרות שבכל מקרה יהיה קשה לקינגס להחתים פרי אייג'נט רציני, בסוף העונה הם יהיו בערך 26 מיליון דולר מתחת לתקרה, מה שנותן להם אפשרות להתמודד על החתמת שחקן או שניים רציניים בעמדות שיידרשו חיזוק. אז אולי הם לא יחתימו את לברון או בוש, אבל עם כל כך הרבה כסף מתחת לתקרה סביר להניח שיצליחו להביא שחקנים שיתאימו לצרכים של הקבוצה. בסה"כ לדעתי זה טרייד מצויין לסקרמנטו.
 

rapgamer4ever

New member
ניו יורק המרוויחים הגדולים

הרוויחו חוזית- פשוט מאוד. סקראמנטו מכרו את מרטין בזול, זול מדי. נכון שהוא פצוע והוא לא בדיוק יכול לסחוב קבוצה על הגב, אבל בואו לא נשכח שלחצי מהקבוצות בליגה אין סקורר אחד ברמה שלו. ומבחינת יוסטון, עם כמה שאני אוהב את לאנדרי, לדעתי הם גם עשו טרייד טוב. עכשיו למרטין יש מסגרת נוחה של רול פליירס עם הגנה, קליעה מבחוץ ואנרגיות. קשה להגיע רחוק עם סגל בעייתי כמו של הרוקטס, אבל עם יאו הכל פתאום ייראה אחרת ויוסטון תהיה חזקה באמת.
 
אני חושב שניו יורק עשו טרייד טיפשי

לפנות 6 מיל' במשכורות לא שווה את הויתור על ג'ורדן היל שהיה ידוע שהוא מאוד גולמי והוא בחירה 8 בדראפט ומוקדם לוותר עליו. בנוסף הם ויתרו על בחירה שלהם ב2012 והסכימו להחלפת בחירות ב2011 כששום דבר לא מבטיח להם שהם יהיו קבוצה טובה ויכול מאוד להיות שהבחירות האלו יהיו בחירות לא כל כך רעות... אם היה להם הבטחה מכמה FA שהם יחתמו אצלם הייתי מבין, אבל קשה לי להאמין שהם יצליחו להשיג יותר מג'וג'ו ובוזר, או אמארה או משהו בסגנון...
 

Puskas

New member
אבל הניקס

כמו הבולס מנקים ארוות.. תחשוב על זה ככה..ג'ורדן היל שחקן כשרוני והכל..אחלה אבל הניקס מכוונים לדברים גדולים יותר ואמנם להביא את פלאש ואת הקינג ביחד זו פנטזיה (הרי מיאמי עיר מספיק תוססת ומרכזית וסה"כ בנו לא רע סביב פלאש ואולי אמארה או בוזר יגיעו גם סוף עונה ואז בכלל יש לו אחלה צוות) אבל להנחית את בוש למשל+עוד כוכב רציני זה מספיק לגמרי בשביל להחזיר את אמון הקהל ולהתחיל לרוץ למעלה.. כמובן שבלי צוות מסייע טוב אין על מה לדבר..סה"כ גם הסלטיקס בלי רונדו ופרקינס לא היו עושים אליפות לדעתי וכנ"ל הלייקרס בלי פאו. אבל הניקס בכיוון נכון,הם ילכו על 2 סטארים כבדים בסוף העונה,יוסיפו בחירת דראפט שבתקווה תיהיה טובה ויתחילו מהפך.. ג'ורדן היל כנראה גם ככה לא היה חלק מהתוכניות שלהם
 
מסכים איתך, אבל אני חושב שהניקוי אורוות יכול

היה לחכות עוד שנה או לחילופין לחכות לטרייד על ג'פריז כשהוא יהיה חוזה מסתיים. לניקס אין בחירת דראפט משנה שעברה כי היא הייתה ג'ורדן היל שעכשיו ביוסטון. לניקס אין בחירת דראפט מהשנה כי היא אצל יוטה (אייזיאה הידוע לשימצה). לניקס תהיה את הגרועה מבין הבחירות דראפט שלהם ושל יוסטון מהדראפט הבא. ולניקס אין בחירת דראפט ב2012. לא יודע למה שכוכב ירצה להגיע לשם, או מה הם ייתנו בטרייד בשביל להשיג כוכב אחרי שהם ייתקעו עם כוכבי דרג ב' שרוצים כסף מקסימום כמו אמארה, בוזר או גיי.
 

Puskas

New member
בחירות דראפט זה עסק נזיל

אולי במהלך העונה הקרובה הם ישיגו מקבוצה אחרת בחירת דראפט תמורת כסף+חוזה נגמר כלשהוא הNBA לא צפוי ולא יציב,הכל יכול לקרות שם אבל שמע הניקס לא יכולים למשוך שום כוכב על סמך ההיסטוריה הדלה שלהם.. זו תמיד היתה ותמיד תיהיה העיר עצמה,מרכז העולם המערבי,עיר ללא הפסקה,הלב של ארה"ב ומי לא רוצה להיות שם? לשחק בניו יורק אני מניח שזה יותר חוזי פרסום שזה יותר כסף לכיס וזה בלי לדבר על העובדה שהניקס כנראה יתנו 2 חוזי מקס' בקיץ (יכולים תאורטית לפחות לתת 2 כאלה) אז גם להיות במרכז ארה"ב וגם על הדרך להרוויח מקס',מה רע? סה"כ הם ירכיבו אני מאמין סגל סביר סביב הכוכבים. אני משתדל לא לבקר שום החלטה של הניקס מאז שוולש ודאנת'וני שם כי בינתיים וולש ניקה לגמרי את הזבל שאייזאה השאיר (בתקופה אייזאה הם הגיעו לאיזה 105 מ' דולר משכורות אני חושב כולל של אלן יוסטון שלא שיחק איזה 3 שנים ושל ג'יילן רוז שכבר לא היה שם ועוד כמה חוזים מצחיקים) אז בוא נסמוך על וולש שגם הפעם הוא יודע מה הוא עושה וניראה מה יהיה עם הניקס בקיץ (אל תשכח שבוסטון שלחה חצי סגל בשביל גארנט ואלן ובהתחלה אמרו שמאחורי הטריו אין כלום והנה גילינו את רונדו ופרקינס ובעונת האליפות גם פוזי היה והפך לכוכב משני מצוין) בוא ניתן לוולש צ'אנס,עד עכשיו הוא מצוין.
 

rapgamer4ever

New member
לדעתי עצם זה שזה מגדיל את הצ'אנס שישיגו

את לברון או וויד זה שווה את זה. ג'ורדן היל אמור להיות פאוור פורוורד חמוד אבל אני לא שמעתי שבונים עליו כעל איזה תותח עתידי. ברור שמוקדם לשפוט, אבל בינתיים הוא לא עושה כמעט כלום ואי אפשר לומר שהתחרות שלו בקו הקדמי של הניקס קשה מדי. אני במקום הניקס הייתי הולך על זה.
 
לדעתי הסיכוי שלברון/וויד יגיעו לשם הוא 0.

אבל קרו דברים מעולם, ויכול להיות שאני אתברר שתהיתי, וברור שזה הימור לכל דבר. אני לא הייתי אוהב את הסיכויים של אם אני ניו יורק, כנראה שלוולש זה הספיק. אין שום דבר מעבר לזה.
 

dandi31

New member
אם קליבלנד לא לוקחים אליפות

אז לדעתי יש סיכוי גדול שלברון יהיה שם, זה לא שהצוות בקליבלנד ישתפר בשנה הבאה.. הם כבר מספיק זקנים היום
 
ובניו יורק יש לו צוות לאליפות?

חוץ מזה יש אפשרויות אחרות מלבד ניו יורק. קבוצות יכולות להציע ללברון חוזה מקסימום: קליבלנד, ניו יורק, ניו ג'רזי, מיאמי, שיקאגו, קליפרס, וושינגטון, סקרמנטו ואולי מינסוטה (תלוי בקאפ). נראלי שאפשר לפסול את וושינגטון, סקרמנטו ומינסוטה וזה משאיר 6 קבוצות, שלמי יותר למי פחות, יש סיכוי קיים כלשהו להשיג את לברון. אני אישית מעריך שהוא יחתום שוב בקליבלנד. אם קיבלנו רושם כלשהו מלברון מעבר לכל הדיבורים על קיץ 2010, זה שהוא לבש כובע ינקיס וכל מיני שטויות זה שהוא: א. תחרותי. רוצה לנצח. חשוב לו שהמורשת שלו תהיה של בין הכדורסלנים הכי גדולים אי פעם ולכך הוא יודע שהוא חייב להשיג טבעות. יכול להיות שבמיאמי/שיקאגו/קליפרס/ג'רזי/ניו יורק יוכלו לבנות סביבו סגל שיתחרה אבל בקליבלנד כבר יש לו את זה. ב. נאמן. הוא פיטר את הסוכן שלו ומינה את החברים שלו להיות אחראיים על כל הדברים שצריך לעשות, הוא הגן על זי כשמייק בראון סיפסל אותו במשחק בו זי היה צריך לשבור את שיא המשחקים של קאבליר ועוד מקרים. הוא נולד באוהיו ושיחק שם בתיכונים ואז כמקצוען ולדעתי הוא יישאר נאמן למקום. טוב, נחכה ונראה...
 
למעלה