יום הדדליין - פותחים עם טרייד גדול

יום הדדליין - פותחים עם טרייד גדול

אור לא אכפת לך שאני פותח שרשור חדש נכון? פשוט השני כבר צפוף קצת...אם לא תשרשר לשני, אין בעיה. הרוקטס שולחים את טרייסי מקגריידי לקינגס בשביל חבילה של כמה שחקנים כולל קווין מרטין! יאהו עם הטרייד: Along with Martin, the Kings will send Sergio Rodriguez, Hilton Armstrong(notes) and Kenny Thomas(notes) to the Rockets. Joey Dorsey(notes) and Carl Landry(notes) will go to the Kings. מעניין מאוד.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
ואווו

האמת שלא כל כך ברור לי מה סקרמנטו רוצים להשיג בזה. הם אמנם יפנו הרבה מקום בתקרת השכר בסוף העונה אבל אני לא רואה שחקנים כמו בוש, לברון או וויד חותמים שם. לדעתי היה עדיף להם ללכת על טרייד בתמורה לשחקן שגם יתן להם משהו (בוזר??) ולא על החוזה של טרייסי. כמובן שאני מבסס את זה על כך שטרייסי הוא סתם גופה והוא כבר לא יחזור להיות מה שהוא היה ובטח שהוא לא יהיה זה שיצעיד אותם קדימה.
 
יש תוספת מיאהו לגבי זה

אומרים שהקינגס לא בטוחים אם לשמור על מקגריידי או לנסות לשלוח אותו לניקס לפני הדדליין. בESPN גם אומרים שהעסקה לא גמורה בין 2 הקבוצות והמטרה היא להכניס את הניקס כקבוצה שלישית והם יקבלו את טימאק ואולי גם רודריגז. מרטין אגב לא שיחק במחצית השנייה מול גולדן בגלל זה, לא שזה מה שהיה מחזיר את הקינגס. יש תגובה שלו מיאהו בו הוא מודה לקינגס ששלחו אותו לקבוצת פלייאוף ומאחל ל"ילדים" בסקרמנטו להתפתח. מדבר על איך שפעם הוא היה הצעיר בחבורה שם והשנה הוא הפך למבוגר בין צעירים...
 
אם זה יישאר בין 2 הקבוצות

הם צפויים לעשות ביי-אאוט לטי-מאק, סביר להניח לפני ה1 במרץ כדי לאפשר לו לחתום בקבוצה אחרת לפלייאוף. מקור קרוב אליו אמר ליאהו שהוא מקווה בפרטיות לחתום עם קליבלנד או עם הלייקרס במקרה שזה יקרה אבל לא ברור אם יהיה עניין מצד 2 הקבוצות. (ברור שאיתם, זה יבטיח לו לעבור סיבוב...) אגב, יאהו עושים עבודה מעולה בדדליין הזה.
 

asafsuf2

New member
אתה בטוח?

תאר לך שהוא חותם בקליבלנד או בלייקרס ונופל איתם בסיבוב הראשון? קללת טימאק תהיה יותר מפורסמת מקללת הקליפרס.
 
לפי REALGM זה עוד לא סגור

ויכול להיות עדיין שטרייסי יגיע לניו יורק. לקינגס אין טעם להחזיק במרטין. הם צעירים מדי וצריכים להבשיל, ומרטין רק תופס מקום ברוטציה לשחקנים שצריכים דקות. יוסטון קצת מפתיעים אותי בטרייד הזה, היית מצפה שהם ילמדו לא להתעסק יותר מדי עם שחקנים פציעים, ואני מאוד מקווה שמרטין לא יארח חברה ליאו יותר משיהיה על הפרקט. הם גם ויתרו על לאנדרי, שהשנה הופך לשחקן שישי מעולה.
 

asafsuf2

New member
לדעתי זה דווקא טרייד מצויין

הם נפטרים מהחוזה של מרטין, וממרטין עצמו, שלמרות שהוא שחקן מצויין הוא פשוט לא מתאים לקבוצה הזאת. הם מפנים המון קאפספייס ומקבלים את קארל לנדרי שיכול מאד לעזור להם בצבע, והוא גם צעיר שיכול לגדול ולהשתפר ביחד עם השלד של הצעירים בקבוצה. והקאפספייס נותן להם גמישות בלתי רגילה בקיץ גם אם הם לא יכולים לחתים מישהו בקליבר של לברון. בעוד שנה שנתיים כבר יהיה להם סופרסטאר בשם טייריק אוונס, וצוות מסייע בכלל לא רע עם כספי, דונטה גרין, הוז, בנו, תומפסון, ברוקמן ולנדרי. החתמה טובה או שתיים בקיץ והם כבר קבוצת פלייאוף לגיטימית בשנה הבאה עם שאיפות ליותר בשנה שאחריה.
 

Puskas

New member
בכל מצב

שחקנים כמו בוש,ווייד וג'יימס לא יחתמו שם..סקרמנטו של חתיכת עיר משעממת.. לברון כבר 7 שנים נרקב באוהיו עכשיו אתה רוצה לזרוק אותו לקליפורניה אבל למקום היחיד בקליפורניה שהוא חור? :) מסכן זה כמו שהראו למשה את הארץ המובטחת אבל הוא לא נכנס.. אז לברוםן יראה את קליפורניה עם החופים,השמש,האנשים אבל יתקעו אותו בשוליים..חח
 

reem077

New member
הצד החשוב לקינגס בעסקה הוא קרל לנדרי

כי הוא יכול למלא מקום שחסר להם בצבע עוד דבר טוב לסקרמנטו זה שהם נפטרו מהחוזה השמן של קני תומאס זה נראה לי טרייד טוב מאוד לסקרמנטו, עכשיו הרוטציה גם תהיה יותר ברורה וגרסיה ישחק בתור הSG הפותח
 

Or Amit

New member
אני מקווה

שהם יעבירו את טייריק לשחק 2 ויעלו את אודריך בחמישיה מסיבה כלשהי אינטיליגנציית המשחק שלו לא מספיק מוערכת בסק-טו (אולי זה נובע מהזוועה שהייתה העונה הקודמת שלו) גארסיה שחקן שישי קלאסי כמחליף לעמדות 1-2-3 בהתאם למצ'אפ
 

webber44

New member
אני מקווה שלא

אודריך פשוט לא יודע לרכז. הוא יודע לקלוע לא רע ולחדור, אבל כרכז הוא פשוט לא מספק את הסחורה. רכז של 30 דקות לא צריך לתת 3-4 אסיסטים, ואני לא מדבר רק על העונה. אפילו אוואנס שלר נחשב לרכז טבעי (כמו שטועים לחשוב על אודריך) נותן יותר.
 

עידו17

New member
מסכים

לאודריך יש פרצוף וגוף של רכז אמיתי, אבל אין לו ממש כדורסל כזה. הוא עדיין הדבר הכי קרוב לפוינט גארד שיש לסקרמנטו, אבל לאור הפוטנציאל של אוונס, נראה לי שהאינטרס של מאלוף (יותר מאשר של ווסטפול) הוא לפתח חלקים אחרים במשחק של טייריק דרך כך שיחשל אותו במשך שנה-שנתיים כפוינט גארד.
 

Or Amit

New member
לא ברור לי המהלך של הרוקטס

ברור שמארטין יותר כשרוני מכל מה שהציעו להם עד עכשיו, אבל הדבר האחרון שברוקס צריך לידו זה שחקן כמו מארטין שלא ממש עוזר בניהול המשחק. פתאום אני חושב על זה שאדלמן היה מאמן של סאק-טו. הוא כבר אימן את מארטין? אולי הוא יצליח להוציא ממנו משהו. גם לא ברורה לי הרוטציה שהולכת להיות עכשיו ביוסטון. זה שלאורי מאיים להפוך לגירה מודרנית של ג'ימי ג'קסון זה כבר ברור, וסביר שהרוקטס ינסו להעביר אותו עוד השנה, אבל מי אמור לעלות מהספסל? באטיה? אריזה? מארטין? מי בדיוק אמור למלא את המקום של לאנדרי? קני תומאס?
 

Or Amit

New member
ומהצד הניקסי של הסיפור

אני משער שהניקס יציעו לקינגס את הארינגטון+יוז\מובלי ובחירת דראפט מוגנת עבור טי-מאק
 

Or Amit

New member
אה ו...

אם הקינגס באמת יתנו ביי-אאוט לטי-מאק, אני אשמח לראות אותו חוזר לאורלנדו לאיחוד מחודש עם הקבוצה, ולא פחות מזה עם VC
 

carmelo

New member
יתכן שהקינגס יקבלו את חבילת ג'פריס, היל ועוד

הטרייד המשולש יכול להיראות כך: http://games.espn.go.com/nba/tradeMachine?tradeId=ygfd7po הקינגס במקרה זה לא מפנים כ"כ הרבה משכורת לקיץ הקרוב, אבל נראה לי שעדיין חוסכים - ואתם שוכחים שמדובר בקבוצה שבדיוק לפני שנה העבירה את סלמונס ומילר תמורת נוצ'יוני והחוזה המסתיים של גודן. החוזה של ג'פריס מסתיים בקיץ הבא, שיהיה פחות עמוס בקבוצות עם קאפ ספייס. היל נותן להם פורוורד-סנטר מבטיח ולאנדרי הוא יופי של שחקן שישי. אומרים גם שהקינגס יקבלו בחירות מהניקס, אם כי מדובר באותן בחירות שהניקס היססו לתת ליוסטון (או שהרוקטס הם אלו שנטשו את השיחות לטובת השגת מרטין). בטרייד המסוכם כרגע עם הרוקטס בלבד, מדובר במהלך די חלש של הרוקטס, עם כל הערכתי ללאנדרי. הניקס במקרה של כזה טרייד משולש, ירוויחו קאפ ספייס לשני חוזי מקס בקיץ הקרוב, ובינתיים גם חיזוקים מעניינים בדמות טימאק ורודריגז. אם הם יוכלו להשיג את טיירוס תמורת הארינגטון, אז בכלל תהיה להם הזדמנות לליין אפ מלהיב של רודריגז-טימאק-גלינארי-טיירוס-לי. הרוקטס בכל מקרה יקבלו חבילה די דומה...מרטין אכן פרץ תחת אדלמן, והאחוזים שלו ישתפרו בהרבה כשהוא יחזור לשחק בהתקפה שמבוססת על תנועה בלתי פוסקת, כפי שמתאים לו. אני מסכים שהוא לא מתאים לצד ברוקס, אבל בעיני ברוקס צריך להפוך מתישהו לשחקן שישי לא ברור לי למה אור מניח שלאורי הולך להידחק מהרוטציה או מהקבוצה...לטובת רודריגז? לאורי הוא אחד משומרי הרכזים בליגה, באק אפ מאוד חשוב לרכז גמדי כמו ברוקס. חבל שהרוקטס מאבדים את לאנדרי, אבל אם הם יצליחו להשאיר את סקולה על חוזה סביר, אז הוא יכנס לנעלי השחקן השישי, כשהמטרות שלהן בקיצים הקרובים צריכות להתמקד ברכז ופאוור פורוורד לחמישייה.
 

Or Amit

New member
אם הניקס היו מוכנים לוותר על היל

כנראה שסקרמנטו לא הייתה צד בסיפור. הדיווחים מדברים על זה שוולש אמר שהוא לא מוכן לוותר על היל. אני מבסס את מה שכתבתי על לאורי על כמה דיווחים שראיתי ששולחים אותו לכל מיני מקומות בליגה (אטלנטה ובוסטון, אם הזיכרון שלי מדויק). אני מאד אוהב את השחקן הזה, ומסכים איתך שהוא גיבוי מצוין לברוקס.
 
אני לא מבין

הניקס בחרו את היל במקום ה7 בדראפט האחרון, אבל הוא לא מקבל יותר מ3 דק' במשחק, ובכלל לא חלק מהרוטציה, אז מה פתאום חשוב לוולש להשאיר אותו פתאום? הם מייבשים את היל כבר חצי עונה
 

Or Amit

New member
הוא עדיין מאד גולמי

או איך שלא תרצה להגיד את זה. הסיבה שד'אנתוני מחפש להעיף את הארינגטון זה כי הוא עוצר את ההתפתחות שלו ושל גאלו.
 
למעלה