יולי 2012 בערוץ האוכל- לוח תכניות

יולי 2012 בערוץ האוכל- לוח תכניות

כמעט כולנו מנויים על הערוץ הטעים.

אותי הכי משמח שמיקי שמו בא לעונה שישית. מעבר לזה שהוא חבר אישי שלי הוא שף קונדיטור מעולה ועם כמה שאני טובה בתחום אני נהנית מהתכניות שלו.

אני הרבה פחות אוהבת את התכניות של מיכל אנסקי (למרות שגם היא חברה שלי) ולצערי גם עומר מילר ופותנה לא עושים לי את זה . (פותנה לחלוטין לא! אני מעבירה ערוץ כשמגיעה רצועת השידור שלה).
חורה ומפריע לי הקטע של כוכבי ריאליטי שמקבלים תכנית בישול. עכשיו בכלל שמעתי שאביבית , זו עם הריסים המפחידים, גם קיבלה תכנית בישול. זה גרוטסקי לאללה.
אם כבר ריאליטי הייתי שמחה לראות את פרידה הכט, בשלנית ומסעדנית מקצועית שתעביר , אבל לא כל הכוסיות דה לה שמאטה האלו.
הייתי שמחה לחידושים פרסונליים, זה טו מאץ' יש כ"כ הרבה מוכשרים בתחום שגם עוברים מסך נפלא, אבל ההיצמדות הזו לאותן פרסונות קצת מעייפת אותי.
לאסטלה הייתה תכנית מעולה , אבל שידרו ממנה רק ארבעה פרקים וחבל.
הייתי מצפה שיעשו תכניות עם "אנשים אמיתיים" , בלוגרים של אוכל ששמים בכיס הקטן את כל הפותנות למיניהן, טבחיות מעולות, סיפורי משפחות, סיפורי מסעדנים שמצולמים במסעדות ומלמדים מתכונים, אנשי אוכל מעניינים, את זה הייתי שמחה לראות, אבל זו רק אני ואני לא מחליטה.
תכניות עם מיטב המסעדנים, אבל עם מנחים שיודעים אוכל, לא כאלו כמו עודד מנשה שמביא לי את החלסטרה , ובקיצור- מתיחת פנים אנושית דחופה !

מה אתם הייתם רוצים לראות בערוץ?
בואו נדבר קצת על הערוץ המיוחד הזה .

ולפני שאשכח- זה לוח התכניות ליולי 2012 :
ערוץ האוכל מקבל את העונה החמה עם קייטנות בישול לילדים ושלל תכניות קיציות
רצועת בישול לילדים מבחר מתכניות הערוץ לילדים ¨
רצועת תכניות קייציות עם מתכונים שיקררו את העונה חמה ¨
שף על האש הפקת מקור חדשה עם השף עומר מילר¨
מיקי שמו אופה מהלב 6 – מהדורת קיץ עונת קיץ מיוחדת לתכנית האפייה הפופולרית ¨
ספיישל ארה"ב לרגל ה-4 ביולי ישדר הערוץ מבחר תכניות בסימן המטבח האמריקאי ¨
סופ"ש צרפתי חגיגה של בישול צרפתי לכבוד יום הבסטיליה ¨
בישול ביתי צרפתי 2 עונה חדשה ¨



אפיק 28 ב-yes וערוץ 32 ב-HOT

שף על האש תכנית מקור חדשה!
ימי שלישי, החל מה-3 ביולי בשעה 18:35
השף עומר מילר יוצא לחקור את הספורט הלאומי של ישראל – "על האש". החדשות הטובות הן שלא צריך לחכות ליום העצמאות בשביל לצאת לחצר/לפארק הסמוך ולהכין ארוחה שלמה על הגריל. השף יכין בכל פרק ארוחת נושא שלמה על הגריל תוך שימוש בבשר המתאים, בדגים ובירקות ובעצם יראה לנו שהכול אבל הכול ניתן לעשייה על הגריל.
על הדרך עומר ייתן את כל הטיפים והסודות בשביל ארוחה על האש מהירה וטעימה, ויארח חברים קרובים כמו השף ישראל אהרוני, הדוגמנית אור גרוסמן וחובב האוכל , מגיש הרדיו אביעד קיסוס.

השף עומר מילר, מגיש התוכנית "הכי טרי יש" בעל המסעדות הטרנדיות בתל- אביב "שולחן" ו"חדר אוכל" מביא את אהבתו למטבח המקומי וחומרי הגלם הטריים ומראה איך בקלות אפשר לצרוב את כל אלו על הגריל במנות יצירתיות ומגרות.
ישראל, 2012, 3 פרקים


מיקי שמו אופה מהלב 6 – מהדורת קיץ עונה חדשה!
ימי חמישי, החל מה-26 ביולי בשעה 17:00
בעונה השישית מיקי שמו ממשיך לאפות מהלב והפעם, עונה קייצית ומקררת עם מתכוני קיץ ומגוון מאפים שאפשר להכין בבית עם הילדים (או שהילדים יכולים להכין לבד). בכל תוכנית מיקי יכין מגוון קינוחים, מאפים ועוגות קרירות ויארח ילדים או אנשים שקשורים לעולם הילדים (כוכבי הצגות ילדים, אמהות גננות וכדומה) ויחד יתנסו באפייה קייצית בגובה העיניים.
מיקי שמו זכה לטבילת האש הקולינרית שלו עוד כילד בבית אמו, בשלנית מנוסה המשמשת עד היום נדבך חשוב בעסק המשפחתי, "שמו הקונדיטוריה". ב-1993 הצטרף מיקי אל הקונדיטוריה והחל לעבוד לצד בני המשפחה: אביו איציק, מי שהחל עם מלאכת האפייה וכיום אמון על העבודות האדמיניסטרטיביות,אימו רותי, המתקינה מדי יום את עוגיות האגוזים והאורז המסורתיות, אחיו עופר האחראי על הניהול, האח יוחאי הפועל בנקודות המכירה, והאחות גלית המפקחת על מחלקת עוגות הוויטרינה, קצפות וטארטים. מיקי פועל כיום כקונדיטור האחראי על פיתוח מוצרים ולוקח חלק חשוב בהתרחבותו של העסק המונה כיום ארבעה סניפים ברחבי הארץ.
ישראל, 2012,

רצועת תכניות לילדים
ראשון-חמישי, החל מה-1 ביולי בשעה 12:30
ערוץ האוכל פותח קייטנת בישול לילדים עם מגוון תוכניות בישול שיעזרו לזאטוטים להעביר את ימי החופש בכיף במטבח. בין התכניות שתשודרנה: "הקייטנה של אביב" עם השף אביב משה; "הקייטנה" בהנחייתו של השף ערן ירוחם; "מיקי שמו אופה מהלב" בתוכניות המוקדשות לאפייה עם ילדים; "רות סירקיס מבשלת מהספרים" שמבשל מתכונים נוסלטלגים מספרה "ילדים מבשלים".


רצועת תכניות קייציות
ראשון-חמישי, החל מה-1 ביולי בשעה 17:00
מדי יום יקדיש ערוץ האוכל רצועת שידור מיוחדת לאוכל קייצי ומרענן. בין התכניות שתשודרנה: פרק מיוחד של "מפגש השף" בו יוצא השף שאול בן אדרת לטיול קולינרי בערי הקיץ הנצחית אילת; "הכי טרי שיש" עם מיכל אנסקי והשף עומר מילר שיכניסו בריזה קרירה למנות; "מיני שף" עם השף אביב משה שיכין מנות מרעננות לימים החמים; "אוכל של בית" עם פותנה ג'אבר שתציג את המנות שעושות לה את הקיץ.




ספיישל ארה"ב
יום רביעי, ה-4 ביולי החל משעה 18:35
ערוץ האוכל את יום העצמאות של ארצות הברית עם ערב שידורים שמוקדש כולו למנות מהמטבח האמריקאי . בין התכניות שתשודרנה: "ביס מאמריקה" עם השף דייויד לוי שיכין ברביקיו של יום העצמאות האמריקאי; "על הגריל עם בובי פליי" בפרק המוקדש כולו לברביקיו אמריקאי; "אדם אוכל את אמריקה", עם השחקן אדם ריצ'מן שיוצא לחקור את מנות הדגל של ערים אמריקאיות שונות.







סופ"ש צרפתי

שישי-שבת, החל מה-31 במאי משעה 14:00
חגיגה של אוכל צרפתי לרגל יום הבסטיליה. בין התכניות שתשודרנה: "בית ספר לאפייה", בפרק המוקש לפחזניות הצרפתיות; "אנה וכריסטינה", בפרק המוקדש לספר "התמחות בבישול הצרפתי" של ג'וליה צ'יילד, מי שהביאה את המטבח הצרפתי לכל בית באמריקה.
כמו כן ישודר במהלך סוף השבוע פרק הבכורה בעונה החדשה של:


בישול ביתי צרפתי 2 French Food At Home עונה חדשה!
ראשון-חמישי, החל מה-15 ביולי בשעה 16:00
עונה שניה לתכנית הבישול שזכתה בפרס ג'יימס בירד היוקרתי. מגישת הטלוויזיה ומחברת ספרי הבישול לורה קלדר חוזרת בעונה חדשה עם מגוון מתכונים נוחים ליישום מהמטבח הצרפתי. בעונה יככבו מנות כמו: עוגות אקלר בטעם קפה, צלעות חזיר עם קונפי בצל אדום, קוסקוס מנטה, עוגת תפוזים ושקדים, מרק שמפניה ואוכמניות, פופקורן צרפתי, בשר בקר בבירה, תאנים עם דבש וגבינה טריה, מוס תותים צונן, אומלט תפוחי אדמה ועוד.
קנדה, 2011 , 26 פרקים
 

ady18

Well-known member
עונה

אוהבת פותנה מאוד קל חסר מאוד אהרוני שהוא לא שייך לערוץ אם לא טועה,מיקי שמו כבר קצת נמאס פחות רואה עומר מילר מתרשמת מאוד , אנסקי נחמד לא תמיד את הרוב לוקחת ממנה .
אלה הכי אהובים עלי...
 
נו, על טעם וריח לא מתווכחים - אנחנו הפוכות

בטעם ...

את אהרוני אני כן אוהבת, הוא אנציקלופדיה מהלכת, אבל המתכונים מאוד לא מדויקים וחבל.
 

kdr

New member
שכחת

את מצעד הגאווה.
כולם שם אוכלים.
 


אם יש משהו שמעצבן אותי בך - אילו היציאות האלה שלך מדי פעם.
אם היית יכול לדלג על הקטעים הנמוכים האלה ולהשאיר את השכל האלוהי שחוננת בו עם חוש ההומור הנדיר במחוזותינו ואז היית מתקרב למושלם.
 
אין לי משהו מיוחד - אוהבת תוכניות מסויימות

הכוונה שפותחת ומתבייתת על תוכנית - רואה עד הסוף
את התוכניות שלנו אני לא אוהבת.... בעיקר בגלל שכל שניה מפמפמים את הקטע שתוכלו לזכות בפרס...
חלק גדול מהתוכניות לא מדבר אלי מהסיבה הפשוטה שמבשלים שם לא כשר - הכוונה מבשלים חזיר ושרצים למיניהם...
 

ninga 3

New member
- נושא כלבבי אחותי

בראש וראשונה אומר שאין לי את ערוץ האוכל, לדעתי יש מספיק תוכניות בישול ואוכל/אפיה.

אוהבת מאודאת ישראל אהרוני -0 כל מתכון יוצא לי בול, לאחרונה המתכונים מדוייקים.
אוהבת את גיל חובב החמוד, שבתוכניתו זכיתי בזכות מתכון מדהים לנתחי טלה זכיתי - בתמי 4.
אוהבת את מיקי שמו ודודו אוטמזגין המהמםםםם
אוהבת את אמא שלי שמכלום עושה נפלאות עד היום בגילה המופלג...כמעט 82.
אוהבת את הרוזנת היחפה - תוכנית בישול מאמריקה הרחוקה שכבר לא רואה אצלינו וחבל.
את משה שגב שתענוג לראות את האסטטיקה שלו, הוא גם חמוד אמיתי.
אוהבת את איילת לטוביץ' הנפלאה.
יש בתוכנית של אודטה, שף צעיר צנוע ונעים שלא זוכרת את שמו, לא ניסיתי את מתכוניו, אך ניראה שהם טובים ואוהבת את צורת ההגשה שלו.

גילה.
 
אין לנו כבלים, אבל מתה על ערוץ האוכל...

למעשה בזמן האחרן קצת אין לי סבלנות לתוכניות מסוג כזה, אולי כי הם מדברים יותר מידי ואני צריכה לראות ת'תכלס...
אוהבת מאוד את מיקי שמו (אגב הבנות שלי מעריצות אותו וכל פעם שיש תוכנית שלו הן שרות "שמו מיקי, שמו מיקי", בהלחנת העידוד האמריקאי אם את מבינה למה הכוונה...)
את פותנה לגמריי לא מסוגלת לראות, אבל ממש לא!
אהרוני אוהבת, אם כי לא עושה אף פעם כלום מהמתכונים שלו. גם קרין גורן ואסטלה אני נהנית לראות (אבל גם הם מדברים יותר מאשר אופים לטעמי..)

בעצם הכי אני אוהבת את התוכניות של האפיה והקונדיטוריה, אלו התוכניות שהכי מעניינות אותי...

ואם כבר פרסמת את לוח התוכניות - יש לך מושג איך מגיעים להשתתף/להתארח באחת התוכניות כמו התוכניות של הילדים??? בא לי להפגיש את בתי בת ה-8 עם מיקי שמו...נראה לי שהיא פשוט לא תמחק את החיוך (שגם ככה הוא תמידי אצלה) לכמה שנים טובות...
 
למעלה