יוחאי - תודה על האיכון

ספוקי

New member
לא, לא, לא...

הרבה אנשים מנקים את הממלכה. אפילו מתקשרים לרש"ט כדי להתריע על צולל עם רובה דייג. אבל לא הרבה אנשים פוגשים ghost pipe fish , קרפדג (שעד עכשיו לא ידעתי שבכלל קיים כזה דבר) , את הולי בצלילת לילה וכמובן... שיא השיאים... כריש לוויתן. אז את התירוצים תשמור לבית דין... it's love.
 

TuriLed

New member
בעיניים שלי ראיתי

את ספוקי נסחב עם דלי גדול צלילה שלמה אחרי שהוא מצא אותו מצפון לסטי"ל. מה קיבלנו ? כלום. nada. nothing. אממ, רגע, זה היה לפני או אחרי ה spotted ray?
 

yochaib

New member
העונג כולו שלי!

אצלך הקורדינציאת פנס מצלמה יותר טובה מאצלי...
 
פרי האהבה

של נפוחית ועקרבנון, ירש את הגוף של האמא ואת הסוואה והדבלולים של אבא . נהנו מירח מלא וים חלק, אחרי שצילמנו את הקרפדג עברתי חויה מפחידה, הפנס שוטט בתוך הכחול שחור כשלפתע לתוך האלומה נכנס במהירות יצור באורך כמה מטרים, אני מאוד נבהלתי, הלב החסיר פעימה, התבננות נוספת גילתה את אולין ומיד אחריה הגור, אבל אנחנו לא עניינו אותם והם נעלמו במהירות בחשיכה.
 

yochaib

New member
מה זאת אומרת פרי האהבה?

זה לא גזע בפני עצמו? או שהתבלבלתי מדבריך...
 

אילוניק

New member
מנטה סידרה נהדרת

כל התמונות מקסימות לא הצלחתי למצוא אחת העולה על האחרת קבל דוז פואה על כל תמונה ותמונה
 
../images/Emo51.gifיופי של תמונות מנטה

כשיהיה לך זמן לדפדף במורד הפורום תראה שבוטלו מגבלות הקמצנות על פרסום תמונות
ותמונות עם הסברים מאלפים ממילא תמיד היו פטורות.
 
../images/Emo51.gifעל החברותא וההובלה

אני מנסה לשים כמה שיותר תמונות כדי לנסות להעביר קמצוץ מחוית סופ"ש הנהדר שהעברנו בעיה"ק. בתמונה כדור דגים, אחד הגדולים והיפים שראיתי אי פעם, המושג להקה והסנכרון בין כל חבריה מוברר היטב בהתנהגות שלהם, כמות הדקרים שמתפרנסים ממנה היה מרשים לא פחות. מחר אוסיף שתי מינים חדשים של חשופיות, צילומים של הטחן (כואבים לי כל השרירים מהמירוץ) ועוד. לים כחול והרבה דגים. לילה טוב, מחר ראבוטה.
 
למעלה