יואב מאור חוזר הביתה ונפגש עם חבריו

איה1974

New member
יואב מאור חוזר הביתה ונפגש עם חבריו../images/Emo202.gif

הסרטון יכול לענות על כמה משאלותיכם: כשיואב הגיע אתמול הביתה חיכו לו כמה חברים ובניהם: שירן ורינת, עומרי חיון, סניה מישראבלוג (למי שמכיר). מי שטען שיש לו המון חברים - הם נראים חנונים כמוהו:) מהסרטון אפשר לראות בין השאר שיואב חושב שתומר יעוף בשבוע הבא ושהוא חושב שבדיחותיו של ליעוז לא ממש מצחיקות (אם הבנתי נכון). החברים שלו מספרים שגם גם שהם ניסו לפרוץ לחצר של האח הגדול וגם לזרוק לו שם תמונות יום הולדת.
 

קיי 2007

New member
ח'ברה מאוד נחמדים סימפטיים

ונראה שיואב גם זוכה להרבה תשומת לב מבנות המין היפה. אז על מה היתה כל ההתבכיינות בעצם?
 

איה1974

New member
אולי אלה הרבה ידידות טובות

והוא מאלה שתמיד משמשים אוזן קשבת אבל נתקעים על תקן ה"ידיד". אבל עוד כמה שנים, כל אלה שדחו אותו בגלל מראה יחזרו אליו בגלל הכסף, הוא לא צריך לדאוג:)
 

קיי 2007

New member
אולי ...

מה שהתכוונתי לומר הוא שבסה"כ - התחת שלו במים, מה שנקרא. אתה בא ממשפחה מבוססת יחסית, אתה מתגורר בסביבה נעימה ולא באיזה שיכון בשכונת מצוקה, אתה יכול ליהנות מכל ההזדמנויות להשכלה ולהעשרה שקיימות בישראל, אתה עושה חיל בתחום המקצועי שלך ויש לך חברים כל כך נחמדים שאוהבים אותך. מה לך כי תלין? גם האהבה הגדולה שיאב מייחל לה תגיע וגם הבחורה הנכונה וגם נישואין וילדים וכל מה שאפשר לאחל לבחור בגילו. רק קצת סבלנות. הבחור, תודה לאל, לא חסר לא כלום - לא שכל ולא כישרון ולא השכלה וגם לא יכולת נתינה. אז הוא קצת יותר נמוך מהממוצע. מי מושלם (חוץ מבר)? שיסתכל קצת על אלעד וילמד מה זה להתמודד עם נכות פיזית של ממש בראש מורם, באופטימיות ובלי להתבכיין. חשבתי לכתוב לו את זה, אבל שירשור האירוח התחרבש לגמרי.
 

איה1974

New member
קיי, לדעתי להיות בחור נמוך בחברתינו

זה כמו להיות בחורה מכוערת. יכולים להיות לך כל החברים שבעולם, אבל בחורות דוחות אותך על רקע מראה חיצוני. זה נכון שמהסתכלות על דברים בפרופורציה (בדרך כלל אחרי גיל 30 או אחרי איזושהי טראומה), אפשר להעריך את המצב הכלכלי, החברים והבריאות, אבל לבחורים בני 21, מה שכי חשוב זה להיות כמו כולם ולא להיות בתול או נטול כל קשר רומנטי:). גם הדחיות מורידות מאןוד את הביטחון העצמי בכל הקשר לבחורות . ולראייה, רבים מהאנשים שמנסים להכיר דרך האינטרנט הם או ביישנים או נמוכים. מניסיון:)
 

קיי 2007

New member
זה נכון, איה

מאוד חשוב לאנשים בגיל הזה מאוד להשתלב חברתית ואף אחד לא רוצה להרגיש חריג או מוקצה מחמת מיאוס. אני פשוט אומרת שיואב should count his blessings והוא התברך בהרבה כאלה.
 

איה1974

New member
הוא פגש אתמול את התאומות לכל מי ששואל

רואים אותן בסרטון המצורף
 
למעלה