יהי זכר דניאל הפיצפונת ברוך!

tipid

New member
יהי זכר דניאל הפיצפונת ברוך!

וגם לזכרם של שלושת ההרוגים יהי זכרם ברוך!
 

אמריקוס

New member
אמן

אין להם כל בעיה להרוג תינוקות במיטה. ידידינו כאן מהפורום בטח יגידו כי בפעולות צה"ל נפגעו גם תינוקות. זה נכון - נפגעו. המחבלים מסתתרים מאחוריהם. האם קרה פעם שחייל נכנס לבית כדי לרסס את כל התינוקות??? לחיות הרעות הללו אין מעצורים וגם אין אלוהים. אבל לא מפתיע כי אף אחד מהערבים כאן לא נכנס לספר לנו כי הוא מתבייש. הגיבורים רוצחי התינוקות יקבלו מערפת מדליה ויירשמו בספר הגבורה של העם הפלסטינאי הפרימיטיבי. העם הזה לא תרם כלום לאנושות - רק רצח ועוד רצח. הערבים כאן רק מתבכיינים על פעולות התגמול של צה"ל - על רצח תינוקות הם אף פעם לא שומעים.
 

MysteriousGirl

New member
אל תדבר

כאילו שאתם מלאכים! זה פשוט לא נכון יש ביניכם די אנשים ששונאים ערבים עד מוות.
 

ariegur

New member
MG, עדיין יש מרחק גדול בין שינאה

לבין רצח. לענות על רצח של ילדה קטנה במיטתה "גם ביניכם יש ששונאים ערבים עד מוות", זו לא התשובה המתאימה כאן. אריה
 
לא שמעתי מעולם על חייל שנכנס לבית

וירה בילדה בת 5. ועוד משהו: אילו זה היה קורה - אני מבטיח לך שהאו"ם וערביי ישראל לא היו שותקים כמו שהם שותקים עכשיו. מצידי שהפלסטינים ישנאו את היהודים כמה שבא להם. אפשר לסבול את זה כל עוד הם לא הורגים - אבל הם הורגים, בלי חשבון ובלי אלוהים. לא נורא, הם עוד יקבלו על הטבח הזה מנה הגונה. ג´נין הראשונה לא הספיקה להם ככל הנראה, אז הם יקבלו ג´נין שניה ושלישית. אם לא היום אז מחר. אם לא מחר - מתישהו. אבל כשזה יקרה, וכששוב ימותו מחבלים רבים, כדאי שהשתקנים למיניהם יזכרו טוב טוב מדוע כולנו נתמוך בכל פעולות צה"ל.
 

אישלום

New member
מי שרואה ברצח ילדה דוגמא לחיילי צהל

מבזה את צהל, וחייליו. בכל פעם שיש רצח מתועב הופכים את הרוצחים לקבוצת ההתייחסות שלנו. איך זה שאיש בימין לא מתקומם על כך? ולמי שלא יודע: צהל הרג עד כה למעלה מ - 200 ילדים. לא התכוון? בוודאי לא התכוון, ספרו זאת להוריהם.
 

דבר דעה

New member
לספר להורים?

כמה ילדים נהרגו באפגניסטן כתוצאה מהפצצות הקואליציה? אף אחד לא ספר אבל כמה מאות בטוח. את מי הוריהם מאשימים? את הטאליבן ואת אל קעידא כמובן. אלו שהחלו במלחמה. בעלות הברית הפציצו את ערי גרמניה כדי לשתק את מכונת המלחמה הנאצית, מאות ילדים נהרגו בהפצצות אלו. מי מאשים את בעלות הברית בפשע מלחמה על כך? רק הנאו נאצים. כנ"ל מקרה מילוסוביץ ביוגוסלביה. נראה שאתה בא למלחמה בדרישה שלא תהיה אכזרית ונוראית וזוועתית. זו דרישה לגיטימית, כול עוד לא מציבים אותה מול צד אחד בלבד.
 

אישלום

New member
הדרישה להומניות לגיטימית תמיד

חבל שיש כאלה שרואים בדרישה להומניות מצד מדינת ישראל, פגיעה במדינה. עצם התלונה על כך היא הפגיעה האמיתית במדינה, שכן היא פוסלת את ישראל מלהיות מדינה שיחס הומני לבני אדם עומד בראש מעייניה.
 

דבר דעה

New member
מי מדבר על פגיעה במדינה?

אני עסקתי בנושא אחר לגמרי. הנושא הוא הלגיטימיות של דרישה להומאניות במלחמה. בעיני זה לגיטימי, רק כשזה חד צדדי, מופנה כלפי צד אחד בלבד, אז זה לא לגיטימי. חד צדדיות אף פעם לא היתה לגיטימית.
 
דרישה להןמניות איננה לגיטימית

בזמן מלחמה בהמוסלמים ימח שמם וזיכרם שאין להם מיגבלות על רצח תינקות בנות חמש בערסה אונס התעללות בגוויות מריחת דם כבד ומוח של קורבנות על עצמם פרימיטביים וצמאי דם.
 
גם להורים זה משנה, ואל תספר שלא../images/Emo31.gif

כל הורה יעדיף את הרע במיעוטו - למשל, המחשבה שבנו מת מוות מיידי בתאונת דרכים שגרתית (כזו שלא היו מעורבים בה בליינים צעירים ושתויים או מישהו שנהג ברשלנות יתר), על פני מחשבות אחרות. שום הורה בעולם לא יאהב את הידיעה שמחבל בן עוולה ירה לבתו בת ה-5 בראש, תוך שהוא מודע היטב למעשיו, ואח"כ חזר לביתו בחברון כשכל השכונה עושה לו קולולוללולוו, הגברים יורים באויר ולוחצים את ידו ביראת כבוד על "הפעולה המוצלחת", ומיטב נשות השכונה מגישות לכבודו כנאפה ושאר מאפים מתוקים. שום הורה לא יאהב את המחשבה שחיית האדם שגרם לו לראות את בתו ברגעי חייה האחרונים, יסתובב חופשי ומאושר בקרב אוכלוסייה ש-90% ממנה אוהדת אותו ואת מעשיו, וימשיך להרוג ילדים תוך פיתוח קריירה בתחום. שמעתי שמחפשים מחליף צעיר לעראפת - מי יודע - אולי הרוצח הטרי "שלנו" יגיע בסופו של דבר למעמד יו"ר הרשות הפלסטינית. אם אינך מסוגל להבין דבר כזה, יש לך בעייה בסיסית. וכעת, מה קשורים הילדים שנהרגו בשוגג ע"י צה"ל? יש מלחמה, במלחמה אנשים מתים. כל עוד שום חייל צה"ל לא מכוון את רובהו לראשו של ילד, אין שום מקום להשוואה. אין להשוות בני אדם לחיות. נקודה.
 

yoo

New member
אבל יש הבדל...../images/Emo16.gif

כשחיילי צהל נכנסו לבתי הפלשתינאים הם לא נתקלו למשל באם בוכייה המתחננת על חייה ועל חיי ילדייה ואז ללא רחמים ואלוהים רססו אותם בטונה של כדורים! וגם הם לא נתקלו בתינוקת ישנה במיטתה שמסתכלת להם בעיניים ואז תקעו לה כדור בראש ושמו סוף לחייה הקצרים... אם היה וצהל היה הורג תינוקת זה היה רק בטעות! או כמו שנאמר כאן, שהמחבל הסתתר מאחוריה... וצה"ל היה בטוח מעניש את הורגי התינוקת, ולא נותן להם אות גבורה והופך אותם לקודשים! למה תמיד נראה כי הפלשתינאים מנהלים פולחן דמים ככת הפועלת למען השטן? הלוואי ומפלצות אלו יתפסו...
 
זאת בדיוק הסיבה לכך שערפאת נתפס

כטרוריסט, למרות שמדיניות הכיבוש של ישראל לא מקובלת כמעט על אף מדינה בעולם. ללא הטרור - הכיבוש היה נפסק מזמן. ספר את זה לערפאת ולמעריציו.
 
למעלה