יהושע, אפשר להגיד WOW?

אורז

New member
יהושע, אפשר להגיד WOW?

אוקיי, אני מוריד את הכובע בפני יהושע על הפרסומת החדשה של WOW וגם בולע אותו בגלל הדברים שאמרתי עליהם לפני כמה ימים. בהחלט פרסומת מרשימה החל מהקו האסטרטגי שלו והתרגום יוצא הדופן בקריאיטיב והפקה שמשאירה אותך חסר מילים. ורק ביקורת אחת, בשביל מה היה צריך את הפריים האחרון עם הלפ-טופ? פחדנים!
 

winderon

New member
אתה צודק- באמת וואוו

ולגבי הלפ טופ... אם היה מדובר בשירה הלפ טופ היה מיותר אנחנו מדברים כאן על פרסומת וזה חייב לעבור עד אחרון הטמבלים וזה לא גורע מהפרסומת עדיין וואוו
 

amiro007

New member
עד אחרון הטמבלים?איפה שמעתי את זה ?

וינדרון?גם אתה מיוצאי עבודי??
 

AbraCadabrA

New member
אני לא בטוח לגבי ליאור מילר

מצד שני קשה לי לחשוב על מישהו אחר
 

amiro007

New member
עמית?היה אחג איתי עמית שהיה כותב

שירים וכאלה...ויש לו אפילו ספר... מחזור 01\02 יש?
 

amiro007

New member
טוב עמית אחרי בירור קצר זה אכן אתה

ד"ש לברסלב ולהוא ממשאבי שדה
 

copytogo

New member
דווקא יש לי קצת בעיות עם הפרסומת

קודם כל תהיו חייבים להסכים איתי שזה קצת נראה כמו שבוע בחייו של ספי שקד... יותר מאשר של גולש ממוצע ליאור מילר הוא ליהוק גרוע - מבחינת ההערכה אליו בקהל היעד אז החיבור לאינטרנט מגיע בסופו של דבר - אבל אתם לא חושבים שהמרחק קצת גדול...? סה"כ עשוי ברמה, יפה, מעניין, קריאטיבי אבל... איכשהו מחטיא את המסר לדעתי סקרנות זה קונספט מעולה - אפשר לעשות איתו יותר
 

piano123

New member
גם אני רוצה

פרסומת חדשה של WOW היא תעלול יקר, בזבזני וריק מתוכן. האסוציאציה הראשונה שעלתה במוחי היה קליפ של יהודה פוליקר "גם אני רוצה". אלא מה, בקליפ של פוליקר הרצף הוויזואלי מהיר וקטוע התחבר היטב עם מילות השיר להבדיל מיצירתה המפוקפקת של אנשי משרדו של ספי שקד. הרי, הנה לכם דוגמא של רצף וויזואלי משעמם וטקסט ליווי סתמי להחריד. פרסומת היינה יצירה קצרה ולכן קשה מאוד להפתיע את הצופה אפילו פעם אחת תוך שלושים שניות. אם מטרתו של רצף האירועים הבלתי צפויים (כביכול) היה לרתק אותנו למרקע לשלושים שניות אז על זה נאמר "תפסת מרובה – לא תפסת".
 

lonestar2003

New member
wow my ass !!!

הרעיון לפרסומת גנוב מן הסרט "the rules of attraction", כך שקשה לי לאהוב את הרעיון הגנוב, אפילו שזה מקובל לגנוב מסרטים ופרסומות חו"ליות אחרות. בסרט יש שם סצינה כזו -בדיוק- שמתארת טיול של חודשיים שעשה אחד הדמויות באירופה. מראים מקומות שהוא עבר, חוויות שחווה, בחורות שעשה. והכל בצי'ק צ'ק! המקור יותר יפה !!! מאחר ונפעמתי מהמקור (שהיה ערוך ועשוי מצויין) קשה לי לפרגן לחיקוי. wow my ass !
 

matty

New member
איזה wow מה wow

מצטרף ל lonestar, המקור מוצלח מוצלח בהרבה. גם להעתיק צריך לדעת. הסקוונס ב rules of attraction ווירטואוזי וממש עוצר נשימה, עם נאראטיס מוצלח ומלוטש, להבדיל מהחיקוי שעל מסכינו (שד"א לא מתחבר בכלל לסיום הפרסומת, שנראה כאילו נתפר בחופזה בסוף)
 

צימט

New member
מסיר את הכובע

פרסומת מעולה, רעננה, חדשנית ומעביר את הכיף של האינטרנט בשניות ומה - גם פרסומת תוצרת הארץ...סוף סוף שאפו !
 
למעלה