יהונתן פולארד (הגיע במייל)

יהונתן פולארד (הגיע במייל)

פולארד, השבוי החי הותיק ביותר, מציין 8000 יום בשבי Justice4Jpnews – 15 באוקטובר, 2007 ביום רביעי, 17 באוקטובר 2007, ה' חשון תשס"ח, מציין יהונתן פולארד 8000 יום בשבי: · 8000 יום בשבי למען ישראל. · 8000 יום של נטישה ובגידה על ידי ישראל. · 8000 יום של ניצול ציני כאסיר פוליטי בידי ארה"ב. · 8000 יום של עונש אכזרי ועינויים קשים על ידי "הדמוקרטיה הגדולה בעולם". · 8000 יום שבהם אותם גורמים בכירים ממשלת ישראל האחראים מלכתחילה לבגידה, בו ממתינים בסבלנות ל"זמן וטבע" שיהוו את "הפיתרון הסופי" לפרשת פולארד. (השם ישמור!) שיא מביש 8000 יום בשבי הינו שיא מביש. יהונתן פולארד הינו השבוי הישראלי המוחזק למשך התקופה הארוכה ביותר, אשר ידוע כי הינו בחיים. הישרדותו בשבי באמריקה במשך 22 שנים – 8000 ימים השבוע – הינה תעודת עניות לישראל.
 
המשך

רקע לפרשת פולארד · יהונתן פולארד הוא סוכן ישראלי בשבי, המרצה כרגע את שנתו ה-22 מתוך מאסר עולם שנגזר עליו בשל שרותו למען בטחונה של מדינת ישראל. · המידע שסיפק יהונתן לישראל כלל פרטים על אמצעי לחימה ביולוגיים, כימיים וגרעיניים המצוי בידיהן של אירן, עירק, לוב וסוריה. כל האמצעים האלה נועדו לשמש כלוחמה נגד ישראל. הוא אף סיפק מידע על פיתוח טילים בליסטיים במדינות אלו ומידע על פיגועים עתידיים המתוכננים כנגד מטרות אזרחיות בארץ. · ישראל הייתה זכאית על פי חוק לקבל מידע זה, החיוני לביטחונה, בהתאם למזכר הבנה שנחתם בינה ובין ארה"ב בשנת 1983. אולם המידע נמנע מישראל בכוונה תחילה, כתוצאה מאמברגו בלתי חוקי על מידע מודיעיני, שהוטל ע"י שר ההגנה דאז, כספר וויינברגר וסגן ראש ה- CIA דאז אדמירל בובי ראי אינמן, שנטייתם הפרו-ערבית לא עלתה בקנה אחד עם מדיניות החוץ המוצהרת של ארה"ב. · בתחילה נידב יהונתן את שירותיו ורק מאוחר יותר הפך לסוכן רשמי של מדינת ישראל. קנאותו להצלת חיים יהודיים הייתה המניע היחידי שלו. אפילו השופט שגזר את דינו – ושבהחלט לא התייחס באהדה למקרה – הכיר בעובדה שיהונתן היה אידיאולוג ולא רודף בצע, ולכן סירב להטיל עליו קנס כספי.
 
סוף דבר + פרטים לגבי האתר ממנו הגיע המייל

שלא כשאר מדינות העולם, שבהן פקידי ממשל בכירים באים והולכים, בישראל אותם פוליטיקאים ופקידי ממשל חסרי מוסר ואנוכיים, אשר היו אחראים להפעלתו של יהונתן כסוכן, עודם פעילים בממשלה ובמוסדות המודיעין, בדרגים הבכירים ביותר. עד עצם היום הזה, בלתי סביר ככל שיהיה, הם ממשיכים להכחיש את מעורבותם במבצע ולהטיל את האשמה כולה על יהונתן, כאילו היה ישות בלתי תלויה שאינה קשורה לישראל. משאלת המוות שלהם עבור יהונתן, ומאמציהם להגשימה, מהווים כתם בל יימחה על רקמתה המוסרית של המדינה. אלו הן למעשה 22 שנים של ניסיון לרצח! למען האומה ולמען כל השבויים והנעדרים, על העם היהודי לפעול מיד על מנת להבטיח שתוכנית זדונית זו תיכשל. יהונתן פולארד הוא השבוי החי המוחזק משך הזמן הארוך ביותר בשבי. השבוע הוא מציין 8000 ימים בשבי. זו העת להביאו הביתה. לפני שיהיה מאוחר מדי. www.freepollard.net דוא"ל: [email protected] טלמסר: 054-6437218
 

שקדי

New member
ואיפה הפיהוקון כשצריך אותו??

חדשי לי רגשי אותי....................
 

ElvisAlive

New member
פולארד הוא יהודי אמריקאי שפעל בשליחות

המוסד והדליף ומסר סודות של המדינה שלו תמורת שכר. שנים אחרי שנתפס הוא הפך להיות אזרח ישראלי.
 

onlytrue

New member
רוב האמריקאים המרגלים שוחררו תוך חדשים

עד שנתיים. רק שתי אמריקאים שמסרו לרוסיה רשימת סוכנים וגרמו למותם יושבים במאסר עולם. למה פולרד יוצא דופן
 
טוב, אעתיק שוב מהמייל - למענך, כדי שהעובדות

האמיתיות יוודעו לך: מהרגע שבו נעצר יהונתן, בשנת 1985, הכחישה ישראל כל קשר אליו ושיתפה פעולה באופן מלא עם התביעה בארה"ב להבטיח עבורו מאסר עולם. · מסיבות מבישות משלה, תמכה ההנהגה היהודית בארה"ב בשקריה של ישראל ואף הנציחה אותם. ב- 10 במרץ, 1987 – שישה ימים אחרי שנגזר על יהונתן מאסר עולם בניגוד מוחלט לעסקת הטיעון שכובדה על ידו והופרה על ידי ארה"ב – שלחה וועידת הנשיאים של הארגונים היהודיים הגדולים מכתב למשרד החוץ האמריקני, שבו היא מבטיחה לא להתערב לעולם לטובתו של יהונתן. הוועידה הקפידה לשמור על הבטחתה בקנאות דתית. (העתק של מכתבם, שהושג באמצעות חוק חופש המידע, מופיע באתר שלנו). · למרות שחלפו כבר 22 שנה והזדמנויות לאין ספור להשיג את שחרורו של יהונתן, ישראל ממשיכה בשקריה על מנת לסכל זאת ולמעשה להחזיק את יהונתן במאסר. · מתוך פחדנות, מסרה ישראל לארה"ב את כל חומר העדויות שבו השתמשו נגד יהונתן. ללא הראיות הללו, לא הייתה לארה"ב שום נקודת אחיזה והיא הייתה נאלצת לשחרר את יהונתן. · בבוגדה ביהונתן ובמוסרה את העדויות, העניקה ישראל לעצמה את התואר המביש של היותה המדינה הראשונה והיחידה בהיסטוריה של הריגול המודרני מאז ומעולם, שסייעה בהעמדתו לדין ובהרשעתו של אחד מסוכניה שלה עצמה ! · ישראל שילמה לעורך הדין שהשיג עונש מאסר עולם ליהונתן, ללא משפט. העונש הממוצע המוטל על העברה שביצע יהונתן נע בין שנתיים לארבע שנים – לא מאסר עולם! · אותו עורך דין, ששכרו שולם ע"י ממשלת ישראל, לא הגיש טופס בקשה לערעור, ובכך מנע מיהונתן לעד את זכותו לערער על עונש מאסר העולם שהוטל עליו. · לעומת זאת, מסרבת ישראל עד היום לשלם אפילו אגורה אחת לעורכי הדין המנסים, שלא כמו עורך הדין הנדון, לעזור ליהונתן להשיג את שחרורו מהכלא. · למרות שיהונתן נאבק והצליח לאלץ את מדינת ישראל להכיר בו באופן רשמי כסוכנה, גישתה של המדינה כלפיו וזניחתה אותו לא השתנו כלל במשך 22 שנה. · מדינת ישראל מעולם לא נקטה ולו בצעדים מינימליים – חוקיים, מוסריים או דיפלומטיים – כדי להבטיח את שחרורו של יהונתן. · עד היום לא הודיעה ישראל באופן רשמי לבית הלבן, למשרד המשפטים, למודיעין או למשרד החוץ האמריקני שיהונתן הוא סוכן ישראלי ושישראל מתכוונת לדרוש את שחרורו. לפיכך ממשיך משרד המשפטים האמריקני לראות בו עבריין מן השורה ולא סוכן ישראלי, ונוהג כלפיו בהתאם. · עד היום לא ביקשה מדינת ישראל את סיועם של אנשי קונגרס או סנאטורים אמריקניים בעניינו של יהונתן, ובמשך שני עשורים נמנעה בכוונה תחילה מלגייס את AIPAC או כל ארגון שדולה יעיל אחר לעזרתו של יהונתן. · במשך 22 שנה לא טרחה ישראל לערוך כל הסברה לציבור בישראל או בארה"ב, כדי להסביר את עמדתה בעניינו של יהונתן או כדי לקדם את שחרורו – כפי שהיא נוהגת לעשות בכל נושא אחר החשוב למדינה. · במשך 22 שנה ניסתה מדינת ישראל למנוע בכוונה תחילה מהציבור בישראל לדעת על יהונתן. סימן ברור לגישתה של הממשלה כלפי יהונתן מתבטא בסירובו של משרד החינוך לכלול את הפרשה במסגרת תוכניות הלימודים לבתי הספר. הספרייה והארכיונים של משרד החינוך (שמשמשים מורים לעבודות מחקר) לא כוללים מידע כלשהו על יהונתן! אף לא התייחסות אחת!
 
המשך

כאשר מפעילו לשעבר של יהונתן, רפי איתן, רץ לכנסת בתחילת השנה, הוכחה כשקר טענתה הנושנה של ישראל, שאם תלחץ לשחרורו של יהונתן, יינזקו יחסיה עם ארה"ב. אדרבא, ממשלת ישראל לא גילתה התלבטות כלשהי באשר לפגיעה אפשרית ביחסיה עם ארה"ב ובמצבו של יהונתן, כאשר מיד עם בחירתו, מינתה את רפי איתן לשר. · מינויו של רפי איתן לשר בבממשלה נעשה מתוך מודעות מלאה לעובדה שהאמריקניים רואים באיתן שותף לריגול בפרשה זו, שאיתן מילא תפקיד מפתח בבגידה ביהונתן פולארד, ושאפילו סיפק עדות שקר לאמריקניים, אשר חרצה את גורלו של יהונתן. · מאז תחילת מאסרו של יהונתן, "התוכנית" העקבית היחידה של ישראל לשחרורוהייתה להביאו הביתה בארון מתים. עובדה זו אושרה עבורנו שוב ושוב במשך 22 שנה ע"י גורמים רשמיים ובעקבות אירועים שונים. · יהונתן שרד בנס את שבע השנים הראשונות של מאסרו, בבידוד מוחלט, בתנאים בלתי-אנושיים, בתוך תא צינוק, שלוש קומות מתחת לקרקע, בכלא USP MARION . הוא נאבק, ללא סיוע כלשהו ממדינת ישראל, לקבל העברה למחלקה פתוחה בכלא FCI BUTNER . · זמן קצר לאחר העברתו ל- FCI BUTNER , באביב 1993, שלחה ישראל סוכן מוסד ליהונתן בעניין רשמי. במקום להציג ליהונתן תוכנית שתבטיח את שחרורו, הגיע סוכן המוסד כשבאמתחתו דרישה רשמית שיהונתן יתאבד. "התאבדות", כך נאמר ליהונתן, תפתור את "בעיית פולארד" עבור מדינת ישראל. · המדיניות הישראלית, שמבקשת להביא את יהונתן הביתה בארון מתים, ה' ישמור, נמשכת עד היום הזה, ומדגישה את העקביות המחושבת של ממשלת ישראל להחמיץ כל הזדמנות העשויה להבטיח את שחרורו של יהונתן. · במקום זאת, ממשלה אחר ממשלה מנצלת באופן שגרתי את שמו של יהונתן ואת סבלו, ומשתמשת בו כתמורה אפשרית כדי להמתיק לציבור הישראלי תוכניות בלתי מקובלות של ויתורים חד-צדדיים. אולם פעם אחר פעם, בהגיע רגע האמת, יהונתן מסולק מהעסקה, וויתורים כואבים וחד-צדדיים לאויב נעשים בכל אופן. (כמה דוגמאות כוללות את הסכמי חברון, את הסכמי WYE , ולא מכבר ההתנתקות מעזה וצפון השומרון).
 
המשך

סוד גלוי הוא בוושינגטון שגזר דינו של יהונתן הינו מופרז ולחלוטין פוליטי. הדבר אושר בשנת 2002 בראיון עם שר ההגנה לשעבר, כספר וויינברגר. וויינברגר הודה בגלוי שהנושא של יהונתן היה "עניין מינורי" שנופח מעבר לכל מידה כדי לשרת אג'נדה פוליטית אחרת. מההזדמנות שיצרה הודאה זו, להבטיח את שחרורו של יהונתן, התעלמה ממשלת ישראל לחלוטין. · בדומה, דניס רוס, השליח המיוחד לשעבר של ארה"ב למזרח התיכון, קבע בספרו THE MISSING PEACE שפורסם בשנת 2004, שליהונתן מגיע להשתחרר ללא תנאי. בכל זאת, כותב רוס, ערכו של יהונתן כקלף מיקוח נגד ישראל הוא רב מדי, ולכן יעץ לנשיא ב- WYE שלא לשחררו. עדיין אין תגובה מישראל. · למעשה, ישראל כבר "שילמה" עבור שחרורו של יהונתן מספר רב מדי של פעמים (כולל שחרורם של 750 מרצחים ומחבלים עם דם על ידיהם במסגרת הסכמי WYE ) אבל מעולם לא טרחה לדרוש את המגיע לה. · במהלך 22 השנים שיהונתן שוהה במאסר, הוא היה נתון פעמים חוזרות ונשנות לעינויים קשים ולטיפול אכזרי. ממשלת ישראל קיבלה דיווח מלא על כל מקרה של התעללות בסוכנה אבל לא זו בלבד שלא התערבה לטובתו אפילו פעם אחת, היא גם לא התלוננה על כך מעולם. · הופעתו הראשונה של יהונתן בבית משפט בארה"ב לאחר שני עשורים, התקיימה בשנת 2003. ישראל לא טרחה אפילו לשלוח נציג. במקום זאת, בערב שלפני הדיון בבית המשפט, הושמץ יהונתן בטלוויזיה האמריקנית ע"י נציגה הקונסולרי של ישראל בניו-יורק, שעליו הוטל התפקיד לספק תשובות לתקשורת. בכך שלח הנציג מסר ברור לשופט, שיהונתן הוא הפקר ושלאיש בישראל לא אכפת מה ייעשה איתו. · כוונתה של ישראל שלא להחזיר לעולם את יהונתן חי הביתה, מתבטאת באופן הבלתי מוסרי, הזדוני והקטנוני שבו מתייחסת המדינה לאשתו, אסתר. · העובדה שכאשת סוכן ישראלי, ממשיכה אסתר לחיות במצוקה קשה ללא בית וללא כל אמצעים, מדברת בעד עצמה באשר ליחסה של המדינה ליהונתן. · לעומת כך, השוו זאת למקרה של סוחר סמים ישראלי, חבר משפחה של ראש ממשלה, שנלקח בשבי בלבנון כשעסק בענייניו הבלתי חוקיים, ולא בשרותה של המדינה. גם אשתו וגם המאהבת שלו, על משפחותיהן, קיבלו לכל אורך זמן שהותו בשבי, את מלוא התמיכה של ישראל. אסתר, לעומת זאת, אינה מקבלת תמיכה כלשהי, ותלויה למחייתה בנדיבות ליבם של מעט חברים קרובים. · גרוע מכך, הממשלה משקרת במצח נחושה לבית המשפט העליון ולציבור הישראלי כאשר היא חוזרת וטוענת, שהיא תומכת ביהונתן ובאסתר מבחינה כלכלית. משפחת פולארד הגישה הוכחה מתועדת למבקר המדינה, השופט לינדנשטראוס, שבמשך 22 שנה, לא קיבלו יהונתן או אשתוולו אגורה אחת מממשלת ישראל. · השורה התחתונה אומרת שבמשך 22 שנה, מסרבת ממשלת ישראל בעקשנות להעניק ליהונתן מעמד כלשהו שעשוי היה להשיג לו ולאשתו תמיכה כלשהי, הקלה, או אפשרות להבטיח את שחרורו. · למרות שיהונתן נלחם והצליח לקבל הכרה רשמית כסוכן, שמו אינו מופיע ברשימת השבויים של משרד הביטחון, ובכך נמנעות ממנו כל זכויותיו כסוכן בשבי. · המדינה מסרבת גם להעניק לו מעמד של אסיר ציון, ובזאת שוב מונעת ממנו קבלת זכויות כלשהן, וגרוע מכך, מונעת ממנו את ההגנה שמעמד זה היה מעניק לו. · מניעת מעמד של שבוי מיהונתן במסגרת המערכת הרשמית המנוהלת ע"י משרד הביטחון או מעמד של אסיר ציון בתוך המערכת המנוהלת ע"י משרד הפנים, מסייעת למדינת ישראל להוריד את יהונתן למעמד של אדם שאינו קיים באופן רשמי וכתוצאה מכך, ניתן להתעלם ממנו לחלוטין.
 

Henryf

New member
יש בזאת גם אינטרס יהודי.

פולארד נאשם באותה אשמה, שבה האשימו את דרייפוס: העדפת האינטרסים של היותו יהודי, על האינטרסים של ארצו. דרייפוס היה זכאי, אך החשש של אי נאמנות היהודים לארצם הינו מוטיב היסטורי חזק, ולא תמיד שגוי. גם בזמן דרייפוס, וגם בזמן פולארד, עלתה הדרישה בקהל לא לתת בידי היהודים תפקידים גבוהים בצבא, בממשל, במערכת הבטחון, כי האמון בהם לא יכול להיות מלא. לו פולארד היה מטופל בכפפות משי, מה היה חושב אמריקאי ממומצע על הטיפול של קיסינג'ר באינטרסים האמריקאים בארצות ערב? זה אינטרס יהודי עליון לא לעמוד מאחורי האשמה הכוללנית הזו נגד היהודים, ולכן לא לעמוד מאחורי פולארד, אפילו ההפך, להציג חזית אחידה עם הפאטריוטים האמריקאים, כנגד אלה שפוגעים בבטחון ארה"ב. חבל, אבל לישראל אסור להעסיק מרגלים יהודיים. זה מעניק עוצמה ואמינות לטענות אנטי-יהודיות.
 
במאקרו אני מסכימה איתך.

במיקרו - נעשה לו עוול - לפחות על פי המידע במייל הזה. רק משום מה נדמה שאף אחד אינו טורח לקרוא - אולי כי זה ארוך מדי.
 

Henryf

New member
איזה עוול נעשה לו?

פולארד הוא המרגל, למעט רוזנברג, שעשה את הנזק הגדול ביותר, שעשה מרגל אי פעם לארה"ב. אי אפשר כלל לדעת לכמה מאות או אלפים של חיי אדם הוא אחראי. מאז שפולארד ניתפס, אין אדם בעולם שלא יחשוש להיות מרגל אמריקאי, או לעבוד עם ה-CIA. היכולת של ארה"ב לגייס סוכנים ירדה. האם את מאמינה שיהיה למשל איזשהוא איראני אינטליגנטי, שיכול להיות מרגל פוטנציאלי, שיסכים לעבוד עם האמריקאים, מחשש שבמשרד בארה"ב יושב איזה יהודי, שמעביר את החומר לישראל. הנזק שעשה פולארד לארה"ב הוא ללא שום קנה מידה, ומי יודע כמה אינפורמציה נעלמה מארה"ב עד היום, בגלל הקשיים שפולארד גרם לה. אין עונש שפולארד יכול לקבל, שיכול להיות פרופורציונאלי לנזק שהוא עשה. גם אם היה מקבל 1000 שנות כלא, עם עבודת פרך, זה לא היה כלל עוול, אלא עונש מוצדק ופרופורציוני. הבעייה שלנו שאנו "עם הבחירה". אז אנו בודקים איזה "עוול" נעשה לנו. איזה עוול אמיתי אנו גורמים לאחרים, לא מעניין איש, אנו הרי "עם הבחירה", אז הכל מגיע לנו, כותב בספר הספרים, והעוול לאנשים אחרים? זאת אנו בכלל לא סופרים.
 
ואנא, הפעם קרא את הכתוב בו - ואז התייחס:

במיוחד למילים אלו: "המידע שסיפק יהונתן לישראל כלל פרטים על אמצעי לחימה ביולוגיים, כימיים וגרעיניים המצוי בידיהן של אירן, עירק, לוב וסוריה. כל האמצעים האלה נועדו לשמש כלוחמה נגד ישראל. הוא אף סיפק מידע על פיתוח טילים בליסטיים במדינות אלו ומידע על פיגועים עתידיים המתוכננים כנגד מטרות אזרחיות בארץ. ישראל הייתה זכאית על פי חוק לקבל מידע זה, החיוני לביטחונה, בהתאם למזכר הבנה שנחתם בינה ובין ארה"ב בשנת 1983. אולם המידע נמנע מישראל בכוונה תחילה, כתוצאה מאמברגו בלתי חוקי על מידע מודיעיני, שהוטל ע"י שר ההגנה דאז, כספר וויינברגר וסגן ראש ה- CIA דאז אדמירל בובי ראי אינמן, שנטייתם הפרו-ערבית לא עלתה בקנה אחד עם מדיניות החוץ המוצהרת של ארה"ב."
 

Henryf

New member
דיבורים בעלמה.

אנו לא יודעים איזה חומר העביר פולארד. אנו לא יודעים האם זה עזר לישראל בפסיק אחד, ואנו לא יודעים כמה סוכנים אמריקאים בברה"מ נהרגו בגללו. זה הכל ספקולציות של אנשים שממציאים אנפורמציה כדי לחזק טיעונים. אל תפלי לפחים, שאנשים ציניים מעמידים לרגליהם של עוורים.
 

freefall

New member
ציפור-בטוח שלא עושים דבר לשחרור פולרד...

או עצם העובדה שהוא אינו מחוץ לכלא מביאה אותך למסקנה ה"בלתי נמנעת"... עד כמה שאני יודע, המדינה מנסה בכל הזדמנות לשחרר את פולארד. לקראת חג, שינויים בממשלה, ימי הולדת, מספר שנים "עגול" שבילה בכלא וכל סיבה אחרת. האיש מרגל. על ריגול יושבים בכלא, והרבה זמן, גם אם אתה יהודי שיושב בכלא של אנטישמים... שבוי ? My asss...
 
נפילה חופשית... קבלתי מייל מלא כאב וקראתי

אותו בקפידה. גיליתי שם עובדות שלא היו ידועות לי קודם. וזאת מפני שקראתי אותו בקפידה. טרחתי להעתיקו ולהביאו לפורום - ככתבו וכלשונו. אם אתה רוצה לקרוא ולהתייחס לתוכנו - אשמח. שם תגלה כמה עובדות שמשיבות לך על טענותיך.
 

freefall

New member
ציפור-יונתן פולרד עזר למדינת ישראל

כאשר בגד במולדתו אמריקה ומסר סודות . אני מעריך את מסירותו והקרבתו של האיש. אין ספק שמדינת ישראל חבה לו המוןץ יונתן פולרד איננו שבוי. יונתן פולרד אסיר במדינה ידידותית . לעומת זאת בסוריה ובעזה ישנם שבויי מלחמה ולא "חטופים"
 
אז זהו שהטענה היא שלא בגד במולדתו...

אלא שהממשל האמריקני פגע במדינת ישראל. הטענה היא שפולראד פעל על פי חוק, למורת רוחו של הממשל שם.
 

סוהי

New member
עם כל האהדה והתמיכה שלי בשיחרור פולארד.....

פולארד לא "שבוי"....פולארד נאסר לאחר שהורשע בריגול. אין כל ראיה לכך שפולארד עבר "עינויים קשים" בכלא האמריקאי. ישראל לא "בגדה" בפולארד.האמריקאים מסרבים לשחרר אותו (בצדק,מבחינתם) ולישראל אין שום כח לשכנע או להכריח אותם לעשות זאת. בקיצור,צריך להמשיך לנסות ולהתאמץ להביא את האמריקאים לשינוי עמדתם ולקוות שזה יקרה במהרה בימינו
 
למעלה