יהוושע: ביקשת ומיד קיבלת:

מצב
הנושא נעול.
יהוושע: ביקשת ומיד קיבלת: ../images/Emo140.gif

יהוושע: ביקשת ומיד קיבלת:

הנה קטר מס' 14: בולדווין טנק: קטר מס' 14 מופיע כקטר פעיל ברשימות נייד הרכבת של המסילה התקנית בידי "רכבת-ישראל" בשנת 1951/2 (אסמכתא: דין וחשבון מינהלי מאת המנהל הכללי של רכבת ישראל לשנים 1948/49 – 1951/52, חיפה, טבת תשי"ג (ינואר 1953), עמ' 71, אר"י). מופיע כקטר הממתין לחלקי חילוף לתיקון ותיקונו יעלה במחיר יקר מאוד בשנת 1952/53 (אסמכתא: דו"ח "רכבת-ישראל" תחת משרד התחבורה 1952/53). נרשם כקטר בשימוש ברשימות הנייד של המסילה התקנית מיום 31.03.1954 ומיום 31.03.1955. מופיע כקטר בשירות ברשימת קטרים של מסילת תקן בשירות שנעשתה לצרכי הצבא מיום 31.03.1955. (אסמכתא: תיק: 694/60/24, משרד הביטחון, ארכיון צה"ל ומערכת הביטחון). קטר מס' 14 מופיע כמוצב במוסכי הרכבת בלוד ביום 18.12.1955 וכקטר שלא בוצע בו בדק כללי מזה זמן רב ולפיכך השימוש בו יתבצע עד שלא יהיה עוד צורך בו. (אסמכתא: פרוטוקול ישיבת הנהלה מס' 86 מיום 18.12.1955, תיק: פ/ 47, אר"י). כדאי לציין גם שקטר זה יוצר מקטר בולדווין רגיל שמספרו היה 896. מס' היצרן המקורי: 50449 נבנה במקור בשנת 1918. הוסב לקטר טנק בשנת 1937. נגרט משירות ברכבת ישראל בחודש 08.1960 לילה טוב. אביתר
 
למותר לציין כי זו רפרודוקציה ש

יהוושע: ביקשת ומיד קיבלת:

הנה קטר מס' 14: בולדווין טנק: קטר מס' 14 מופיע כקטר פעיל ברשימות נייד הרכבת של המסילה התקנית בידי "רכבת-ישראל" בשנת 1951/2 (אסמכתא: דין וחשבון מינהלי מאת המנהל הכללי של רכבת ישראל לשנים 1948/49 – 1951/52, חיפה, טבת תשי"ג (ינואר 1953), עמ' 71, אר"י). מופיע כקטר הממתין לחלקי חילוף לתיקון ותיקונו יעלה במחיר יקר מאוד בשנת 1952/53 (אסמכתא: דו"ח "רכבת-ישראל" תחת משרד התחבורה 1952/53). נרשם כקטר בשימוש ברשימות הנייד של המסילה התקנית מיום 31.03.1954 ומיום 31.03.1955. מופיע כקטר בשירות ברשימת קטרים של מסילת תקן בשירות שנעשתה לצרכי הצבא מיום 31.03.1955. (אסמכתא: תיק: 694/60/24, משרד הביטחון, ארכיון צה"ל ומערכת הביטחון). קטר מס' 14 מופיע כמוצב במוסכי הרכבת בלוד ביום 18.12.1955 וכקטר שלא בוצע בו בדק כללי מזה זמן רב ולפיכך השימוש בו יתבצע עד שלא יהיה עוד צורך בו. (אסמכתא: פרוטוקול ישיבת הנהלה מס' 86 מיום 18.12.1955, תיק: פ/ 47, אר"י). כדאי לציין גם שקטר זה יוצר מקטר בולדווין רגיל שמספרו היה 896. מס' היצרן המקורי: 50449 נבנה במקור בשנת 1918. הוסב לקטר טנק בשנת 1937. נגרט משירות ברכבת ישראל בחודש 08.1960 לילה טוב. אביתר
למותר לציין כי זו רפרודוקציה ש
בוצעה ע"י אביתר רייטר ומקור התמונה הינו כמובן אר"י (ארכיון רכבת ישראל). תאריך הצילום לא ברור אך שימו לב לעוזר הנהג שלבוש כמו...טייס של פעם ! לילה טוב, אביתר.
 
וההגדרות הטכניות שלו:

למותר לציין כי זו רפרודוקציה ש
בוצעה ע"י אביתר רייטר ומקור התמונה הינו כמובן אר"י (ארכיון רכבת ישראל). תאריך הצילום לא ברור אך שימו לב לעוזר הנהג שלבוש כמו...טייס של פעם ! לילה טוב, אביתר.
וההגדרות הטכניות שלו:
[PR → IR] BALDWIN 4-6-4Ts (CLASS H3), נבנו מקטרי BALDWIN 4-6-0s (החלקים סופקו על-ידי "NASMYTH WILSON") בסדנת הקישון בשנת 1937:
 

צחקן

New member
בושה וחרפה ....

יהוושע: ביקשת ומיד קיבלת:

הנה קטר מס' 14: בולדווין טנק: קטר מס' 14 מופיע כקטר פעיל ברשימות נייד הרכבת של המסילה התקנית בידי "רכבת-ישראל" בשנת 1951/2 (אסמכתא: דין וחשבון מינהלי מאת המנהל הכללי של רכבת ישראל לשנים 1948/49 – 1951/52, חיפה, טבת תשי"ג (ינואר 1953), עמ' 71, אר"י). מופיע כקטר הממתין לחלקי חילוף לתיקון ותיקונו יעלה במחיר יקר מאוד בשנת 1952/53 (אסמכתא: דו"ח "רכבת-ישראל" תחת משרד התחבורה 1952/53). נרשם כקטר בשימוש ברשימות הנייד של המסילה התקנית מיום 31.03.1954 ומיום 31.03.1955. מופיע כקטר בשירות ברשימת קטרים של מסילת תקן בשירות שנעשתה לצרכי הצבא מיום 31.03.1955. (אסמכתא: תיק: 694/60/24, משרד הביטחון, ארכיון צה"ל ומערכת הביטחון). קטר מס' 14 מופיע כמוצב במוסכי הרכבת בלוד ביום 18.12.1955 וכקטר שלא בוצע בו בדק כללי מזה זמן רב ולפיכך השימוש בו יתבצע עד שלא יהיה עוד צורך בו. (אסמכתא: פרוטוקול ישיבת הנהלה מס' 86 מיום 18.12.1955, תיק: פ/ 47, אר"י). כדאי לציין גם שקטר זה יוצר מקטר בולדווין רגיל שמספרו היה 896. מס' היצרן המקורי: 50449 נבנה במקור בשנת 1918. הוסב לקטר טנק בשנת 1937. נגרט משירות ברכבת ישראל בחודש 08.1960 לילה טוב. אביתר
בושה וחרפה ....
ב"ה אני ביקשתי פעמים תמונות של המרצדס העירוני הנסוע בירושלים ובחיפה בצביעתו הסגולה . תודה מראש.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה