הממשלה ישבה את גוש קטיף
הממשלה נתנה מענקי ענק ותנאים כלכליים מעולים למתיישבי גוש קטיף, הממשלה הקצתה כוחות עצומים כדי לשמור באופן אישי ובלעדי על אותם מתיישבים, אלה היושבים כמובלעת בתוך מחנה הפליטים הגדול והצפוף בעולם. הממשלה החליטה בתור החלטה מושכלת ושקולה לחלוטין שיהיה עדיף לכל המדינה עם לא יהיו מתיישבים וצבא בתוך רצועת עזה, הפרשנות שלך היא כניעה או בריחה אבל זו רק הפרשנות שלך לא האמת, אתה מעדיף להתנהג כקורבן ל"קפריזות" של שרון כביכול, אתה משליך את על החקירות, כמובן הכל שטויות, הכל הכפשות עלובות, שרון לא קם בבוקר יום אחד והחליט על מהלך כזה, על פינוי יהודים, הוא גם לא חשב שזה יביא שקט ושלום, לך כנראה אין מושג בטקטיקה ויחסים בינלאומיים, יותר קל לפריח ססמאות ולהיות משיחיסט.