יהודים לציון ערבים לערב

r a n19

New member
יהודים לציון ערבים לערב

אין דבר כזה יהודי "מתנחל" יהודי לא יכול להיות מתנחל בארצו המתנחלים היחידים הם הערבים שפלשו לפה מחצי האי ערב. אין דבר כזה "מתנחל" יש מתיישב או ציוני. שאלה לשמאלנים שבפורום:אתם לא חושבים שהדרך שלכם נכשלה?(שטחים תמורת שלום) כי בלבנון אין "כיבוש" וגם בעזה ןלמרות זאת הפלשתינאצים והחיזבאללה ממטירים עלינו טילים מדרום ומצפון ובקרוב ממרכז(תודה לאולמרט) שזה אומר שמאיפה שנסוגנו המצב החמיר יותר נתנו לפלשתינאצים את עזה עד הסנטימטר האחרון ולמרות זאת הם ממשיכים בטרור וימשיכו עד שחרור "כל פלשתין" שזה אומר גם אתהבועה שאתם גרים בה. ומה אתם חושבים שיש לעשות לאיראנים? הם ממשיכים לדהור לאטום וההיטלר החדש לא יהסס ללחוץ על הכפתור.
 

Mesarim

Member
שאלה לימנים שבפורום

אתם לא חושבים שהדרך שלכם נכשלה ? (כיבוש 2.5 מליון פלשתינאים והחזקתם תחת משטר כיבוש ) המנטרות המצחיקות על "פלישה" מחצי ערב", מתאימות למנטרות של החמאס: "יהודים חיזרו לאירופה" הזויים מכאן, והזויים מכאן הזויים עליך, המזה"ת
 

Mesarim

Member
למה ?

כי אי אפשר להחזיק 2.5 מליון איש תחת כיבוש לארך זמן ואם לא נכשלה, אז מדוע ההוא מיילל "ערבים לערב" ? ותחשוב על זה
 

פילבוקס

New member
אפשר ואפשר

התגברות הטרור הגיעה בעקבות הנסיגות, דווקא לאחר ששחררנו את רובם מעול ה"כיבוש", וזה שהוא מיילל ערבים לערב, זה מכיון שהוא לא מסתפק בתשעים ותשע אחוזים של סיכול טרור, הוא רוצה מאה אחוז.
 

Mesarim

Member
לא "שחררנו" שום כיבוש

לכן הוא מיילל, ויש לו סיבות טובות מאד ליילל. ככל שהכיבוש יימשך, כך יימשך המאבק של העם הפלשתינאי לשחרור מהכיבוש, וזאת מהסיבה הפשוטה: אין אפשרות להחזיק 2.5 מליון איש תחת כיבוש לאורך זמן, נקודה
לא יעזרו כל ההתפתלויות, וכל המלמולים והמנטרות על הערבים ה"רעים" והיהודים ש"חוזרים לארצם שלהם" אם אתה רוצה א"י נקיה מערבים ? תעמיס אותם על משאיות ותעיף אותם לכל הרוחות אתה חושב שמישהו מסוגל לעשות זאת ?
 

פילבוקס

New member
במחשבה שניה,

אתה צודק, לא שחררנו אותם מכיבוש, כבשנו אותם תחת ידם של הרוצח מתוניס וכנופיתו, שדאגו לחשבון הבנק שלהם במקום לעמם.
 

Mesarim

Member
יפה דיברת

כבשנו, וכעת אנחנו "נחנקים" איתם ביום בו נשחרר את העול הזה, נוכל להתחיל להשקיע בחינוך בני נוער, במקום בהגנה על 105 האחזויות בילתי חוקיות, ועוד כ 100 חוקיות כ 30 מיליארד ש"ח הושקעו בשטחים הכבושים, חלקם נגזל מאזרחים כמוני וכמוך, וממערכת החינוך הכושל שדואגת לילדי ישראל חייבים להעיף את הגועל נפש הזה, לכל הרוחות, ולהתחיל להשקיע בתוך מדינת ישראל ולא בגבעות טרשים מחורבנות שממילא יועברו בסוף לפלשתינאים (ע"ע: גוש-חטיף) כך ייטב למדינת ישראל וישא"ק
 

פילבוקס

New member
מאוחר מדי

בטיפוחו של ערפאת, צמחה מדינת טרור הכובשת את עצמה לדעת, כך שהפיתרון נכון לעכשיו הוא ערבים לערב.
 

מוטי שי

New member
ואז נחזור לאותו מצב

ששרר כאן לפני 67.. אז הכל היה שקט, רגוע ופסטורלי.. שני העמים נחו בשלווה עד שהגיעו הכובשים והרסו הכל.. אופס, רגע, מה עם עשרות הקיבוצים = ההתנחלויות של 48? מה עם בעלי אותם קרקעות שיושבות וממתינות לנחלותיהם שישוחררו בידי הפרטנרים שלך?
 

Mesarim

Member
כן מוטישי ...

עוד רעל ? שכחת את ה"קלגסים" שחרר את הכל בהודעה אחת ונסיים עם העינוי הזה שבוע טוב לך (בכל זאת)
 

מוטי שי

New member
מי שידע לעשות זאת ליהודים

ידע לעשות זאת לערבים.. ברגישות ובנחישות כמובן.. בעזה אין כיבוש, ואכן השקט שב לשרור שם.. גם בלבנון זה הסתיים, והשקט כידוע שורר שם מאז ומעולם. כמו שאמרת, בכל מקום משם יצאנו, כתתו הערבים את חרבותיהם לאיתים.. אני מודה ומתוודה: נכשלנו! איך אמרנו ערב ההסכם באוסלו: טילים על אשקלון, ירי על גילה, נחלי דם ברחובות, הנגב כולו תחת איום וכו`.. והתבדינו! כל הנבואות השחורות התנפצו אל המציאות. והחזון השפוי השמאלני התממש..
 

1אברהם

New member
איך הגעתה ל 2.5 מיליון

90% מהערבים ביו"ש הם בשטח A ולכן לא נימצאים בכלל תחת כיבוש , אמנם כוחות צה"ל ניכנסים לשטח A באופן זמני ומטילים סגרים ומחסומים אבל זה רק בגלל הטרור ולא לצורך התישבות או שליטה על עם אחר, ומרצועת עזה ישראל יצאה לגמרי.
 

Mesarim

Member
אין לי עניין בקשקושים הללו

כאשר כל חיליי צה"ל יתייצבו על קווי 1967, יהיה זה סוף הכיבוש שטחי A ושטחי B, ושטחי ZB, זאת סמנטיקה שמתאימה לילדודעס בגן חובה אני מקווה שהבהרתי את דעתי על המונח: "סיום הכיבוש" תודה וערב צח
 

1אברהם

New member
אז תדיק ותגיד שיש חילוקי דעות

טריטוריאלים עם הערבים ושהם מכנים את ההתישבות בירושלים מעלה אדומים גוש עציון "כיבוש". או קי אז הם רוצים שטח שמיושב ביהודים כמו ירושלים גוש עציון קרית ארבע כוכב יאיר ועוד אבל מה לזה ול"שליטה על עם אחר" איפה אתה רואה פה "אחזקת 2.5 מיליון ערבים תחת כיבוש" עובדתית אין שום שליטה על עם אחר כיוון שאין יותר מכמה עשרות אלפי ערבים תחת שילטון ישראלי ללא זכויות אזרח (כ 90% מערביי יו"ש ו100% מערביי עזה הם תחת רשות פלסטינית) , הרי אי אפשר לקרוא למחסומים שצה"ל מקים למניעת כניסת רוצחים מתאבדים בכינוי "שליטה על עם אחר".
 

Mesarim

Member
שום חילוקי דעות

הבהרתי את עמדתי באופן שלא ניתן להבינו לכאן או לכאן
אינני מייצג את העם הפלשתינאי, אלא את עצמי בלבד סיום הכיבוש הוא חזרה לקווי 1967, עם תיקוני גבול קטנים מתבקשים זהו
 

1אברהם

New member
גם לא הייתי מזלזל כל כך בהגדרות

האלו של שיטחי A B C וקורא להם "סמנטיקה שמתאימה לילדודעס בגן חובה" . הם מצוינים בכל המפות החדשות הרישמיות של מדינת ישראל והם מתארים מצב מציאותי בשטח. אולי זה הדבר החיובי היחיד שיצא מתהליך אוסלו שאף אחד לא יכול יותר להגיד שישראל שולטת על עם אחר, לכל היותר יכולים להגיד שיש עדין חילוקי דעות טריטוריאלים בין ישראל לערבים ביו"ש שהשמאל הקיצוני והערבים מכנים את שליטתינו בשיטחי C במילה "כיבוש" כמו שהעולם הערבי מכנה בעצם את שליטתנו בכל פלסטין "כיבוש". כך שאין מה להתרגש יותר מידי מזה שמאשימים אותנו ב"כיבוש", ובקשר ל"שליטה על עם אחר" הראיתי כבר שזה עובדתית פשוט לא נכון.
 

Mesarim

Member
אתה מזלזל

אתה מזלזל בהודעות שלי כתבתי בפרוש:
סיום הכיבוש מוגדר אצלי כחזרה לקווי 1967, עם תיקוני גבול קטנים מתבקשים
לא אזור A, לא B ולא ZB מה לא ברור לכבודו ? מה הקשר לשמאל או לימין ? מה הקשר לעולם הערבי ? אני, כפי שכבר כתבתי, מייצג אך ורק את עצמי, ולא את העם הפלשתינאי או העם היהודי ההתפתלויות הללו, עם A ו B, לא יכולות להסוות את המציאות, מציאות של החזקת עם שלם תחת משטר כיבוש, עם מחסומים, רשיונות, פשיטות צבאיות, ירי באזורים אזרחיים, הריגת ילדים, נשים וטף, ועוד כהנה וכהנה תופעות של כיבוש צבאי. מקווה שהבהרתי את עמדתי (ששונה מעמדתך), עם כל הכבוד
 

1אברהם

New member
הבנתי בהתחלה שאתה מתיחס לכל שטח

המוחזק בידינו שמעבר לגבולות שהיו קימים ב 67 כ"כיבוש". אני מדבר על "אחזקת עם שלם תחת כיבוש" שאינו נכון עובדתית מהסיבה הפשוטה שנסוגנו ממרבית השטחים המאוכלסים בערבים מיו"ש ומכל עזה ( קצת הבנת הניקרא ). אז נכון שלדעתך יש עוד שטחים שנימצאים תחת כיבוש אבל באותם שטחים שבשליטת ישראל אין 2.5 מיליון ערבים אלה הרבה הרבה פחות כך שאין שום שליטה על עם אחר , לכל היותר אפשר לומר שיש שליטה על שטחים שכביכול לא שיכים לנו . המחסומים, רשיונות, פשיטות צבאיות, ירי באזורים אזרחיים, "הריגת ילדים, נשים וטף" גם אם זה נכון בחלקו או כולו עדין לא יכולים להקרא "שליטה על עם אחר" אלה חלק ממילחמה בנינו לבין הרשות הפלסטינית על כל ארגוני הרצח שלה, ואפילו נגיד שמילחמתם בנו נובעת מזה שאנו עדין שולטים על חלק מהשטחים שנכבשו במילחמת ששת הימים עדין עובדתית אין אנו שולטים על עם אחר . זה שה 2.5 מיליון ערבים סובלים כתוצאה מפעולות התגובה של צה"ל זה לא נקרא ש"ישראל שולטת על אותם 2.5 מיליון ערבים" גם אנו סובלים מהפעולות המילחמתיות של הערבים נגדינו ( כמו פיגועי ההתאבדות, קאסמים, חטיפת חיילים ) ועדין אי אפשר לומר שהערבים שולטים על עם אחר" (כלומר על 6 מיליון היהודים בארץ ישראל" ), אפילו לא ברור לגמרי למי יש עליונות צבאית בעימות הזה למרות יתרונו הטכנולוגי של צה"ל ולמרות שצה"ל פולש לשיטחם ( גם הם פולשים לשיטחינו כמו בחטיפת החייל נועם שליט ).
 
למעלה