ידעתי שיש סיבה שבגללה פתחתי את
הפורום הזה... חחחחחחחחחחחה חברים, היום קיבלתי מנילה.. אני בשוק טוטאלי ואין לי מושג מה עושים. אני אשאל כמה שאלות, ואני ממש מקווה שלפחות מישהו אחד כאן יוכל לעזור לי.... אז קודם כל: כשחברה שלי קיבלה מנילה, ראיתי דפים ענקיים כאלה, עם מלא אשכולות תפקידים. אצלי יש בסה"כ 3 קבוצות של אשכולות. ב - 2 מהקבוצות יש 3 אשכולות ובקבוצה השלישית אשכול אחד בלבד... למה קיבלתי מנילה כ"כ קטנה? או שאולי בכלל היה נדמה לי שהמנילה של החברה שלי היתה יותר גדולה? דבר נוסף: איך בוחרים? אני צריכה לבחור 3 עדיפות מתוך קבוצות האשכולות או משהו כזה, ועוד 10 עדיפויות מתוך המקצועות ללא מיון.. לא הבנתי כלום!!! שמישהו יציל אותי בבקשה...
הפורום הזה... חחחחחחחחחחחה חברים, היום קיבלתי מנילה.. אני בשוק טוטאלי ואין לי מושג מה עושים. אני אשאל כמה שאלות, ואני ממש מקווה שלפחות מישהו אחד כאן יוכל לעזור לי.... אז קודם כל: כשחברה שלי קיבלה מנילה, ראיתי דפים ענקיים כאלה, עם מלא אשכולות תפקידים. אצלי יש בסה"כ 3 קבוצות של אשכולות. ב - 2 מהקבוצות יש 3 אשכולות ובקבוצה השלישית אשכול אחד בלבד... למה קיבלתי מנילה כ"כ קטנה? או שאולי בכלל היה נדמה לי שהמנילה של החברה שלי היתה יותר גדולה? דבר נוסף: איך בוחרים? אני צריכה לבחור 3 עדיפות מתוך קבוצות האשכולות או משהו כזה, ועוד 10 עדיפויות מתוך המקצועות ללא מיון.. לא הבנתי כלום!!! שמישהו יציל אותי בבקשה...