ידעתי שיש סיבה שבגללה פתחתי את

shirakl

New member
ידעתי שיש סיבה שבגללה פתחתי את

הפורום הזה... חחחחחחחחחחחה חברים, היום קיבלתי מנילה.. אני בשוק טוטאלי ואין לי מושג מה עושים. אני אשאל כמה שאלות, ואני ממש מקווה שלפחות מישהו אחד כאן יוכל לעזור לי.... אז קודם כל: כשחברה שלי קיבלה מנילה, ראיתי דפים ענקיים כאלה, עם מלא אשכולות תפקידים. אצלי יש בסה"כ 3 קבוצות של אשכולות. ב - 2 מהקבוצות יש 3 אשכולות ובקבוצה השלישית אשכול אחד בלבד... למה קיבלתי מנילה כ"כ קטנה? או שאולי בכלל היה נדמה לי שהמנילה של החברה שלי היתה יותר גדולה? דבר נוסף: איך בוחרים? אני צריכה לבחור 3 עדיפות מתוך קבוצות האשכולות או משהו כזה, ועוד 10 עדיפויות מתוך המקצועות ללא מיון.. לא הבנתי כלום!!! שמישהו יציל אותי בבקשה...
 
הרשי לי להמליץ לך על פורום מתגייסים

באשכול צעירים
את מספרו אני לא זוכר
אבל אם היית אתמול בערב אז ראית את מנהליו עולים לבמה
 

shirakl

New member
אתה יכול להיות בטוח

שהפניתי את השאלות גם לשם.. לא מזיק לנסות כמה כיוונים בבת אחת..
 

ש ק ד ב ת

New member
יאמלםםם..גם אני קיבלתי היום..

את מתגייסת ב16.12 במקרה?! ודווקא קיבלתי הרבה אשכולות,אבל התפקידים לא קורצים לי במיוחד
(בלשון המעטה).. ואחרי שאני אבין מה רוצים ממני אני מבטיחה להסביר לך,
בכל אופן,מזל טוב עם הפורום מקווה לשרוץ פה, שקד
מנהלת פורום 235
 

shirakl

New member
ממש לא...

תאריך הגיוס שלי נקבע למתישהו באפריל.. אם הייתי מוצאת את הדף שזה כתוב בו הייתי אומרת לך את התאריך המדויק, אבל אני לא... סתם שאלה - איזה פורום זה 235?
 

ש ק ד ב ת

New member
ילדים להורים פרודים(זה ניסוח מעודן

של
,אבל אנחנו מכנים אותו "ילדים להורים גרושים"-כי רב הילדים אם לא כולם,ההורים שלהם גרושים ולא פרודים.
 

adipo

New member
בלי פאניקה- יש...

מנילה זה די שטויות. בקשר לתפקידים- יש כאלה שמקבלות 100 תפקידים וכולם חרא, אף אחד לא נראה להם, בעוד יש כאלה שמקבלות קומץ קטן של תפקידים איכותיים. אל תסתכלי על הכמות- תבדקי את האיכות. התור אחת שהצבא בשבילה הוא פשוט הכרח ולא יותר- אני לא אכנס לכל הקטע הזה של תפקידים... בכל אופן- הוראות מדוייקות כתובות לך במנילה, ובכל זאת: בשלב הראשון את צריכה לבחור מכל אשכול קבוצת אשכולות תפקידים אחת. ואת חייבת מכל אשכול, גם אם יש כזה שאת לא מוצאת בו שום דבר מעניין. בשלב השני את צריכה למלא את העדפותייך לגבי מקצועות ללא מיון קדם צבאי, וזה המקצועות מתחת ל: "מקצועות לשיבוץ ללא מיון". את צריכה לבחור 10 (אם יש לך, ואם לא אז כמה שיש לך). את צריכה שני מקצועות מכל אשכול (במידה ויש). בשלב השלישי את צריכה לענות על השאלות שכתובות לך מאחורה: האם יש לך רשיון נהיגה וכו´. את כל הדברים האלה תכיני מראש! תשבי עם החוברת והמנילה ותדרגי הכל ותסמני הכל שיהיה לך מוכן. ואז את מתקשרת למספר שרשום ומקלידה את כל הבחירות. עד התאריך האחרון שמצויין בגב המנילה את יכולה לשנות את הבחירה שלך והאחרונה שהקלדת- היא שתקבע. זהו, נראה לי... אם יש לך עוד שאלות- תשאלי יום טוב וחג שמייח עדי
 

מור~!

New member
הנה דוגמא

ילדה מהכיתה שלי איך נאמר, לא מבריקה במיוחד... קיבלה מנילה של עמוד + אשכול נופר: "יא איזה יופי אני חכמה!!" אז מור מציצה קצת בתפקידים... ומתסבר שהכל תפקידים של... איך נאמר, אנשים לא מבריקים במיוחד... אז יש לה טונות מקצועות אבל כולם שווים ל... תחת? המנילה שלי גם יצאה קצת ארוכה אבל דפקו לי המון תפקידי הוראה קרבי לא נתנו לי כי לא ביקשתי, אבל אני מאמינה שאם הייתי אומרת שאין לי בעייה עם זה, היו נותנים לי המון יצא לי גם הרבה מודיעין ואני מאוד מקווה שישימו אותי במשהו שם בינתיים קיבלתי זימון להוראה וויתרתי כי זה ממש לא מעניין יש לי חברות שקיבלו מנילה שהכל זה תפקידי קצונה ויש לי חברה שקיבלה משהו של לוחמת נ"מ והמבחנים היו באילת והיא נסעה עד לשם (אנחנו מחיפה) ואז חתמה ויתור... אגב אמור להיות אצלכם בבית הספר מד"ן\מד"נית (מדריכי נוער) שהתפקיד שלהם הוא לעזור לכיתות י"א וי"ב בכל הנושאים שקשורים לצבא, וזה כולל מילוי מנילה תשתמשי בהם! ובהצלחה!
 
../images/Emo15.gifהמנילה !!!

אוקיי אמורים לבחור משם 5 תפקידים שהכי היית רוצה ... לא 3 אלא 5 תפקידים... את אמורה לדרג אותם בסדר יורד שהחמישי שברשימה מייצג את התפקיד שאת הכי לא רוצה והראשון ברשימה מייצג את התפקיד הטוב ביותר בשבילך... ועכשיו למציאות... בדרך כלל, מצטערת לאכזב מקבלים את התפקיד שלא כל כך רציתם... מה שאפשר לעשות בעניין הוא להגיש טופס 55 ולעבור תפקיד/ או לדבר עם קצינת- מש"קית ת"ש ( תנאי שירות ) שבבסיס שלך... ביי...
 
למעלה