מזל טוב.........
טוב תסלח לי אבל אני לא טוב עם כול הקישקושים הצבעוניים האלה אז....... מזל טוב (תדמיין שהפרחתי עשרות בלונים לאוויר)... באמת כל הכבוד..... והעיקר המון סיפוק והצלחה..... רוצה לראות אותך ביום העצמאות הבא אצל הנשיא על המדשאה....... דרך אגב מה הדרגה, התפקיד וכן הלאה אין לי ממש מושג..... אבל מה זה חשוב?..... העיקר שאתה מאושר מזל טוב מכל הלב.....