ידעתי שיהיה היום שמש בשבילי

new sol

New member
ידעתי שיהיה היום שמש בשבילי

היי לכולם מגיע לי מז"ט חזרנו עכשיו כל המשפחה מטקס קבלת דרגה ממפקד ח"א. 3 שנים חיכיתי והנה הגיע היום המיוחל. היה ממש מכובד הרבה גנרלים וחברים וגם כיבוד לא רע בכלל. מבטיח תמונות בקרוב...
 

liat ליאת

New member
wow מזל טוב ../images/Emo65.gif../images/Emo77.gif../images/Emo65.gif

אם הייתי אשתך הייתי משמינה מנחת
לפחות היא יודעת להעריך אותך
<להעריך ולא להאריך
> אני לא מסתפקת רק בתמונות. רוצה לטעום גם מהכיבוד, כדי להאמין לך שהוא לא היה רע בכלל
 

nony4

New member
אתה יודע איך אומרים אצלנו בפולנית??

מברוק!!! חמסה חמסה שום בצל.
 

a n a t i 3 3

New member
מברוק איש../images/Emo48.gif

בשקט בשקט עולה בדרגות.. בסוף תהייה לנו רמטכ"ל
מזל טוב סולי
רון וענת
 

liat ליאת

New member
חחחחחחח רמטכ"ל

וישלח לכל החיילים את המיילים שהוא שולח לנו
רק שלא יקבל בסוף בחזרה אימייל: מה העניינים יא'גבר
 

liat ליאת

New member
עף לי הקישור ../images/Emo12.gif

מה העניינים יא'גבר דירבלקום אם זה לא בא עכשיו
 

Kesem_

New member
|מצדיעה|

כל הכבוד סולי
גאה בך
<שניה, אני רק אשתחרר מהקשירות, ואני אוכל להצדיע על באמת
>
 

ויק1

New member
סולי איש יקר ../images/Emo70.gif

אתה בדיוק האדם שמגיע לו להיות מאושר ברכות לכבוד הדרגה החדשה, מי יתן ותמשיך לטפס בסולם הדרגות ולהגיע לטופ של הטופ - כי זה מגיע לך בזכות היותך אתה
מאחלת לך את הכל האושר, הסיפוק והגאווה בהמשך תפקידך כה לחיי
לחייך
 
כל הכבוד../images/Emo70.gif כה לחיי../images/Emo45.gif../images/Emo47.gif

מה שמגיע מגיע
ואתה הוא האדם הנכון שמגיע לו בהחלט, בהכרה הזו במעשייך, בנתינה שלך....בבית השני שלך, המשפחה השנייה שלך.... ימים ולילות, שבתות וחגים.... שעות על גביי שעות.... ומכאן והלאה עלה והצלח בכל דרכיך אשר תבחר
 

פגסוס3

New member
מזל טוב.........

טוב תסלח לי אבל אני לא טוב עם כול הקישקושים הצבעוניים האלה אז....... מזל טוב (תדמיין שהפרחתי עשרות בלונים לאוויר)... באמת כל הכבוד..... והעיקר המון סיפוק והצלחה..... רוצה לראות אותך ביום העצמאות הבא אצל הנשיא על המדשאה....... דרך אגב מה הדרגה, התפקיד וכן הלאה אין לי ממש מושג..... אבל מה זה חשוב?..... העיקר שאתה מאושר מזל טוב מכל הלב.....
 

Sigali

New member
כל הכבוד!!!!!

שתמשיך ותעלה בדרגות מעלה מעלה מזל טוב לקבלת הדרגה
 
קולולולו ../images/Emo49.gif חבר יקר!!!!!!!!

המון ברכות....וכמו מפקד ח"א ...גם אני חושבת שמגיע לך
תהנה...ורק טוב חמסה|
 

סקסיית

New member
וואו סולי ../images/Emo45.gif../images/Emo48.gif כל הכבוד

ואם מח"א חושב שמגיע לך... אז בטוח הוא לא טועה
שיהיה לך בהצלחה
 
למעלה