ידיעת השנה!!!

DJ JuVi

New member
שטויות...

אילן חתום ישירות בבייס רקורדס. אין למסיקה נגיעה באלבום החדש של אילן. מה שיש או אין בין ד.מ כחול-לבן לת.א.ק.ט לא קשור בשום אופן לתביעה של אילן. בשנתיים מאז שעזב את ת.א.ק.ט אילן הפיק והקליט את האלבום החדש (שכבר מוכן כולו), ואחרי שהוא גיבש את כתב התביעה - הוא מגיש אותו. אלה לא דברים שקורים מהיום למחר. דבר נוסף - לי לא ידוע על שום תביעה/תלונה נגד אילן באיזשהו עניין של הטרדה. אם יש משהו כזה, סופרים בטח יודע.
 

da^Lord

New member
אז אלון יהודה הולך לאכול את החרא..

וזה לא יהיה טעים. ובקשר למה שלא ידוע לך.. זה כי יש צו איסור פרסום לכל מה שנוגע בדבר.
 
לא בטוח שהתביעה הזאת תשרוף את הגשר

לפעמים צריך לאכול קצת עוקץ בשביל שייצא דבש (היו אנשים שתבעו אנשים אחרים וזה רק הידק את הקשרים בינהם, אחריי שהבינו עם מי יש להם עסק ושהוא לא פרייאר וכו'..) אני לא מדבר על המקרה של באבילון, אני נותן את הדוגמא שלי בעקבות מקרה שבאמת קרה בתעשית המוסיקה בישראל..
 

da^Lord

New member
קודי

בוא נגיד שזה לא.... "סתם בא לו להעיף אותו". כולם פה יודעים מה הסיבה. ובאבילון הרוויח המון מזה ששיר שלו היה בדיסק, ואין מצב שהשיר היה בדיסק ללא רשותו, הוא בעצמו עושה שם סקיטים, הוא בעצמו הופיע עם השיר הזה בהופעות של הדיסק. עכשיו... אם קובי שילם או לא שילם על הופעות או תמלוגים.. זה עניין שאפשר להתווכח עליו אני לא חושב שבאבילון שילם על הקלטות/מיקס/מאסטרינג/שיווק של הדיסק, ואם היו עושים חוזה מראש אז הכל היה ברור לכולם.
 

y a n i v 18

New member
בולשיט...

זה ממש מעניין שהתביעה הזאת באה בדיוק לפניי יציאת האלבום של באבילן.(שוחרר כבר סינגל אחד-נתתי לה,שנכשל,והסינגל השני שוחרר או ממש עומד,וכבר צולם לו קליפ)למה זה לא נעשה לפניי שנתיים,בדיוק לאחר שהוא שוחרר מתאקט?למה הוא שתק כל כך הרבה זמן? "השתמשו בשירו באלבום של תאקט ללא הסכמתו" נו באמת...זה כבר באמת בולשיט...
 
ובאיזה משפט הם סיימו, הא?

"בוואלה!תרבות מריחים מלחמה מחוף לחוף. עוד לא ראינו קטשופ נוחת על צ'יפס!" ואני שואל-מה לאלף עזאזל?!?!?!?!?!?!?! אגב ניר, באיזו חוליה של המפצ"ר היית? אני פארליגל בסנגוריה.
 
חחח...

קובי צריך לתבוע אותו רק על הפדיחה שהוא עשה לעצמו כשהוא הסתובב איתו בכלל.....אילן ראפר כושל ואני בספק כמה יקנו את מה שהוא משחרר (תרתי משמע)
 

y a n i v 18

New member
בגיא פינס

נאמר שהסכום המצטבר מגיע עד למיליון ש"ח... וגם ראינו את באבילן, והוא אמר שקובי היה בשבילו אח ובלה בלה בלה,אבל עד שזה הגיע לכסף,ובגלל שהוא לא שילם לו כסף בקושי היה לו כסף לאכול במסעדה או משהו כזה... ואני אומר-פשוט תגיד תודה ותשתוק כי בלי סאבלימינל אני בטוח שאף אחד מאיתנו ובכלל לא היה יודע מי זה באבילון,בלי סאבלימינל הוא היה בסך הכל עוד ראפר מחתרת מתוסכל,או שומר ראש של פיפטי סנט יוו יוו... חבל שזה נגמר כך...בדיוק לפניי יומיים הזמנתי את ההופעה של סאב והצל משנת 2002 בvod והם העלו אותו לבמה (עוד לפני שהיה במשפחת תאקט) וגם את סניקרס ל-2 שירים שלהם,וניסו לקדם אותם...ואיפה הם היום.
 

12356

New member
תראה חשיפה או לא חשיפה זה לא משנה

ברגע שבנאדם עובד אצלך\איתך שנתיים נראה לך הגיוני לא לשלם לו בכלל (במקרה וזה באמת מה שהלך שם...) אין לי מושג אם זה נכון או לא נכון מבחינת 2 בצדדים... אבל במקרה וכן... לא משנה מי ומה וכמה טוב העבודה עשתה לו\פרסמה אותו או לא יודע מה... על עבודה בנאדם צריך לקבל כסף... במיוחד למשך תקופה כל כך ארוכה... מילא אם הוא היה ילד בן15 שאף אחד לא מכיר וסאב היה מעלה אותו לאיזה הופעת ענק ונותן לו חשיפה מטורפת... אז אולי אם הם לא סיכמו על משהו מראש זה עוד היה משתלם לילד... אבל ראבאק... שנתיים עבודה... וכולנו זוכרים באיזה קצב מטורף הם היו מופיעים... בתי ספר, מסיבות, חו"ל ועוד כל מיני חלטורות... שוב... לא לקוח שום צד... לא מכיר אף אחד מהם... ולא יודע יותר ממה שראיתי אתמול בטלויזיה... אז נחיה ונראה מה יהיה בסוף... בכל מקרה זאת דעתי...
 

Psycho BuZZ

New member
אני בעד אפליה!

על הזין אם מגיע לו מבחינה משפטית, לפי המוזיקה שהוא עשה וקידם צריך לקנוס אותו.
 

Tw‡sTeD

New member
../images/Emo6.gif

 

y a n i v 18

New member
נו באמת...

זה הכי לא הגיוני שהוא לא קיבל במשך שנתיים כספים... לדעתי סאב רק עשה לו טובה כשהוא הכניס אותו לתאקט כי הם 'חברים',אני בטוח ב100% שהאלבום היה מצליח בדיוק גם בלי אילן(והאמת?השיר סולו שלו רק גרע מהאלבום הזה) אבל אני באמת לא יודע מה קרה שם,ואם הוא באמת לא קיבל כלום אז ברור שמגיע לו..אבל כל הסיפור הזה לא נראה לי כ"כ
 

DJ JuVi

New member
איפה הם היום...?

אילן בדרך לאלבום בכורה בישראל (אחלה אלבום, אגב) ועובד במרץ על אלבום שני לחו"ל, והחומרים משם נשמעים ממש, ממש טוב. אגב, הוא עשה שיר עם גליקריה לאלבום האחרון שלה שיצא בחו"ל לפני מספר חודשים. לאספנים שבפורום. סניקרס בדרך לאלבום בכורה בארה"ב - מפציץ. חבל על הזמן. חכו עוד קצת, בקיצור.
 
למעלה