החרדים התלוננו, וקווי אגד לכותל
ייכנסו שוב לתוך החומות.
החרדים התלוננו, וקווי אגד לכותלידיעות תחבורה מ-02net
ייכנסו שוב לתוך החומות.
החרדים התלוננו, וקווי אגד לכותלידיעות תחבורה מ-02net
נתיב האגרה: מעל 4 נוסעים ברכב אחד -ידיעות תחבורה מ-02net
ומה עם ידידו התל אביבי?נתיב האגרה: מעל 4 נוסעים ברכב אחד -
ללא תשלום.
איך יבדקו כמה אנשים יש ברכב?נתיב האגרה: מעל 4 נוסעים ברכב אחד -
ללא תשלום.
איך יבדקו כמה אנשים יש ברכב?
ומה יקרה אם יסעולפי המשקל?
נו באמת, אתה לא יודעומה יקרה אם יסעו
3 אנשים כבדים באוטו אחד, או אולי 2 וישימו משהו בבגאז. (משהו שאל מה יקרה ב4 דוגמניות?) דרך אגב ב"גוב האיטלקי" המחודש יש קטע כזה שהם בודקים באיזה רכב משורין נמצאים מטילי הזהב לפי הרויח בין הגלגל למרכב האוטו עד כמה שזכור לי משהו כמו 3מ"מ.
זהיתי - רק שהמשכתי לפתח את זהנו באמת, אתה לא יודע
לזהות הומור/ציניות/סרקזם גם כשהם קופצים לך מול העייניים ונושאים שלט ענק בו כתוב עליו "הומור" (או ציניות או סרקזם) ?!?
התלוצצות נחמדהצפוף פה צפוף
הכותבת מתלוננת על חוויית הנסיעה בעיר.
בגלל זה אלה "שעות העומס"...התלוצצות נחמדה
אגד ירושלים כבר מזמן "פשטה את הרגל" וגם קווי דן העיקריים בתל אביב לא במצב טוב בהרבה בשעות העומס.
טעות מרהבגלל זה אלה "שעות העומס"...
סליחה, נסה למצוא מקום ישיבהטעות מרה
כשיש עומס בביקוש צריך שיהיה היצע תואם. אם אגד לא מרימה את הכפפה אז אולי הפתרון זה עוד מפעיל, למרות שאני אישית לא תומך בדרך הזו. במיוחד בתקופה בה הממשלה מספרת שהיא שואפת להגדיל את מספר המשתמשים בתח"צ. לאן בדיוק היא רוצה להכניס אותם? נכון שלא תמיד יהיה בשעות העומס מקום ישיבה לכל נוסע, אבל בטח לא צריכה להיות צפיפות כזו. ואגב - בנושא התל אביבי, לתשומת ליבה של דן - 12:00 זו לא שעת עומס. גם 21:30 לא. אם דן לא מסוגלת להימנע מצפיפות באוטובוסים בכאלה שעות - אנחנו בבעייה.
כשתח"צ שלנו תיראה כמו שלהםסליחה, נסה למצוא מקום ישיבה
באוטובוסים בלונדון במהלך ה-rush hours או מקום ברכבת התחתית שלה. נסה למצוא מקום ישיבה ברכבת הפרברים הכבדה של מלבורן או בחשמליות שלה בשעות הלחץ, והם כן מגדילים את התדירות של הכלים הללו בשעות הלחץ. נסה לעלות לרכבת התחתית בפראג, בודפשט ושלא לדבר על טוקיו בשעות הלחץ.
האמת ששם (מלבורן)כשתח"צ שלנו תיראה כמו שלהם
אקבל בהבנה צפיפות בשעות לחץ שהתח"צ שלנו גם במספר המשתמשים וגם באיכות הוא הקרסוליים של הרף האירופאי, ומספרים לנו שרוצים להגדיל את מספר המשתמשים - שידאגו לכך שיהיה מקום לקלוט אותם. הקו הכי מוצלח בארץ נוסע כל 4-5 דקות (זה קו 16 של דן לידע כללי), תקן אותי אם אני טועה, במלבורן ובוודאי בלונדון, זה בערך המינימום לקו עירוני מבוקש.
וואו...כשתח"צ שלנו תיראה כמו שלהם
אקבל בהבנה צפיפות בשעות לחץ שהתח"צ שלנו גם במספר המשתמשים וגם באיכות הוא הקרסוליים של הרף האירופאי, ומספרים לנו שרוצים להגדיל את מספר המשתמשים - שידאגו לכך שיהיה מקום לקלוט אותם. הקו הכי מוצלח בארץ נוסע כל 4-5 דקות (זה קו 16 של דן לידע כללי), תקן אותי אם אני טועה, במלבורן ובוודאי בלונדון, זה בערך המינימום לקו עירוני מבוקש.
הטראמים שם בתדירות לא משהווואו...
חמש דקות? מינימום? שמונה דקות רכבת כבדה? כל כמה זמן מגיעה שם הטראם? 12 שניות בשעות המתות?
יפה...הטראמים שם בתדירות לא משהו
בקווים הכי תדירים בשעות הלחץ יש טראם כל 7 או 8 דקות. ברוב הקווים פעם ב-15 דקות ובשעות המתות (אחרי 19:30 או בסופי שבוע) אפילו אחת ל-20 עד אחת ל-30 דקות. כמו כן הטראמים הם למרחק של, גג, 10 ק"מ ממרכז העיר. בעוד שרכבת הפרברים מגיעה למרחק של בין 30 ל-40 ק"מ ממרכז העיר, תלוי באיזה פרבר מדובר. מלבורן אורכה כ-70 ק"מ ורוחבה בין 20 ל-30 ק"מ. היא ע-נ-ק-י-ת בשטחה (בערך בגודל של לוס אנג'לס, וזה בגלל שקרוב לחצי מתושבי העיר הזו, 3 מליון בסה"כ, גרים בבתים פרטיים או בבתים של עד 2 קומות). חוץ ממרכז העיר (ששם יש מגדלי משרדים וגם מגדלי מגורים עצומים, אפילו 60 ו-70 קומות) נדיר מאוד לראות בכל המרחב העצום הזה בניין של יותר מ-5 קומות.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.