ידיעות תחבורה מ-02net

מצב
הנושא נעול.

urilei

New member
ומה עם ידידו התל אביבי?

נתיב האגרה: מעל 4 נוסעים ברכב אחד -
ללא תשלום.
ומה עם ידידו התל אביבי?
אגב, 5 שקלים זו בדיחה, וגם 25 זו לא המילה האחרונה אני לא יודע מה עם ירושלים אבל נתיב האגרה בתל אביב יגיע תוך חודש ל-40-50 שקלים, ותוך שנה אולי גם ל-70-80. אני מעריך שבפחות מכך לא יצליחו לשמור עליו זורם.
 

mucool2

New member
../images/Emo12.gif לפי המשקל?

איך יבדקו כמה אנשים יש ברכב?
לפי המשקל?
 

מענדי

New member
ומה יקרה אם יסעו

לפי המשקל?
ומה יקרה אם יסעו
3 אנשים כבדים באוטו אחד, או אולי 2 וישימו משהו בבגאז. (משהו שאל מה יקרה ב4 דוגמניות?) דרך אגב ב"גוב האיטלקי" המחודש יש קטע כזה שהם בודקים באיזה רכב משורין נמצאים מטילי הזהב לפי הרויח בין הגלגל למרכב האוטו עד כמה שזכור לי משהו כמו 3מ"מ.
 

קובי לו

New member
נו באמת, אתה לא יודע

ומה יקרה אם יסעו
3 אנשים כבדים באוטו אחד, או אולי 2 וישימו משהו בבגאז. (משהו שאל מה יקרה ב4 דוגמניות?) דרך אגב ב"גוב האיטלקי" המחודש יש קטע כזה שהם בודקים באיזה רכב משורין נמצאים מטילי הזהב לפי הרויח בין הגלגל למרכב האוטו עד כמה שזכור לי משהו כמו 3מ"מ.
נו באמת, אתה לא יודע
לזהות הומור/ציניות/סרקזם גם כשהם קופצים לך מול העייניים ונושאים שלט ענק בו כתוב עליו "הומור" (או ציניות או סרקזם) ?!?
 

מענדי

New member
זהיתי - רק שהמשכתי לפתח את זה

נו באמת, אתה לא יודע
לזהות הומור/ציניות/סרקזם גם כשהם קופצים לך מול העייניים ונושאים שלט ענק בו כתוב עליו "הומור" (או ציניות או סרקזם) ?!?
זהיתי - רק שהמשכתי לפתח את זה
 

mucool2

New member
בגלל זה אלה "שעות העומס"...

התלוצצות נחמדה
אגד ירושלים כבר מזמן "פשטה את הרגל" וגם קווי דן העיקריים בתל אביב לא במצב טוב בהרבה בשעות העומס.
בגלל זה אלה "שעות העומס"...
 

urilei

New member
טעות מרה

בגלל זה אלה "שעות העומס"...
טעות מרה
כשיש עומס בביקוש צריך שיהיה היצע תואם. אם אגד לא מרימה את הכפפה אז אולי הפתרון זה עוד מפעיל, למרות שאני אישית לא תומך בדרך הזו. במיוחד בתקופה בה הממשלה מספרת שהיא שואפת להגדיל את מספר המשתמשים בתח"צ. לאן בדיוק היא רוצה להכניס אותם? נכון שלא תמיד יהיה בשעות העומס מקום ישיבה לכל נוסע, אבל בטח לא צריכה להיות צפיפות כזו. ואגב - בנושא התל אביבי, לתשומת ליבה של דן - 12:00 זו לא שעת עומס. גם 21:30 לא. אם דן לא מסוגלת להימנע מצפיפות באוטובוסים בכאלה שעות - אנחנו בבעייה.
 

קובי לו

New member
סליחה, נסה למצוא מקום ישיבה

טעות מרה
כשיש עומס בביקוש צריך שיהיה היצע תואם. אם אגד לא מרימה את הכפפה אז אולי הפתרון זה עוד מפעיל, למרות שאני אישית לא תומך בדרך הזו. במיוחד בתקופה בה הממשלה מספרת שהיא שואפת להגדיל את מספר המשתמשים בתח"צ. לאן בדיוק היא רוצה להכניס אותם? נכון שלא תמיד יהיה בשעות העומס מקום ישיבה לכל נוסע, אבל בטח לא צריכה להיות צפיפות כזו. ואגב - בנושא התל אביבי, לתשומת ליבה של דן - 12:00 זו לא שעת עומס. גם 21:30 לא. אם דן לא מסוגלת להימנע מצפיפות באוטובוסים בכאלה שעות - אנחנו בבעייה.
סליחה, נסה למצוא מקום ישיבה
באוטובוסים בלונדון במהלך ה-rush hours או מקום ברכבת התחתית שלה. נסה למצוא מקום ישיבה ברכבת הפרברים הכבדה של מלבורן או בחשמליות שלה בשעות הלחץ, והם כן מגדילים את התדירות של הכלים הללו בשעות הלחץ. נסה לעלות לרכבת התחתית בפראג, בודפשט ושלא לדבר על טוקיו בשעות הלחץ.
 

urilei

New member
כשתח"צ שלנו תיראה כמו שלהם

סליחה, נסה למצוא מקום ישיבה
באוטובוסים בלונדון במהלך ה-rush hours או מקום ברכבת התחתית שלה. נסה למצוא מקום ישיבה ברכבת הפרברים הכבדה של מלבורן או בחשמליות שלה בשעות הלחץ, והם כן מגדילים את התדירות של הכלים הללו בשעות הלחץ. נסה לעלות לרכבת התחתית בפראג, בודפשט ושלא לדבר על טוקיו בשעות הלחץ.
כשתח"צ שלנו תיראה כמו שלהם
אקבל בהבנה צפיפות בשעות לחץ שהתח"צ שלנו גם במספר המשתמשים וגם באיכות הוא הקרסוליים של הרף האירופאי, ומספרים לנו שרוצים להגדיל את מספר המשתמשים - שידאגו לכך שיהיה מקום לקלוט אותם. הקו הכי מוצלח בארץ נוסע כל 4-5 דקות (זה קו 16 של דן לידע כללי), תקן אותי אם אני טועה, במלבורן ובוודאי בלונדון, זה בערך המינימום לקו עירוני מבוקש.
 

קובי לו

New member
האמת ששם (מלבורן)

כשתח"צ שלנו תיראה כמו שלהם
אקבל בהבנה צפיפות בשעות לחץ שהתח"צ שלנו גם במספר המשתמשים וגם באיכות הוא הקרסוליים של הרף האירופאי, ומספרים לנו שרוצים להגדיל את מספר המשתמשים - שידאגו לכך שיהיה מקום לקלוט אותם. הקו הכי מוצלח בארץ נוסע כל 4-5 דקות (זה קו 16 של דן לידע כללי), תקן אותי אם אני טועה, במלבורן ובוודאי בלונדון, זה בערך המינימום לקו עירוני מבוקש.
האמת ששם (מלבורן)
לרכבת הפרברים (הכבדה) יש בשעות הלחץ, תלוי באיזה קווים, תדירות של אחת ל-8 דקות. וזה לרכבת ! במקרה הגרוע התדירות היא אחת ל-10 דקות ברכבת הפרברים. בשעות המתות (נניח סופי שבוע או ביום יום בין 10:00 ל-14:00 ואחרי 19:30) התדירות בחלק מהקווים אחת ל-20 עד אחת ל-30 דקות. יש תחנות מסויימות, שמתנקזים אליהן 2 עד 5 קווי פרברים שונים, ככה שבשעות הלחץ יש רכבת כל 2 דקות בערך, ובשעות המתות כל 10 דקות (במקום כל 30 דקות). הכוונה מהתחנות הללו למרכז העיר.
 
וואו...

כשתח"צ שלנו תיראה כמו שלהם
אקבל בהבנה צפיפות בשעות לחץ שהתח"צ שלנו גם במספר המשתמשים וגם באיכות הוא הקרסוליים של הרף האירופאי, ומספרים לנו שרוצים להגדיל את מספר המשתמשים - שידאגו לכך שיהיה מקום לקלוט אותם. הקו הכי מוצלח בארץ נוסע כל 4-5 דקות (זה קו 16 של דן לידע כללי), תקן אותי אם אני טועה, במלבורן ובוודאי בלונדון, זה בערך המינימום לקו עירוני מבוקש.
וואו...
חמש דקות? מינימום? שמונה דקות רכבת כבדה? כל כמה זמן מגיעה שם הטראם? 12 שניות בשעות המתות?
 

קובי לו

New member
הטראמים שם בתדירות לא משהו

וואו...
חמש דקות? מינימום? שמונה דקות רכבת כבדה? כל כמה זמן מגיעה שם הטראם? 12 שניות בשעות המתות?
הטראמים שם בתדירות לא משהו
בקווים הכי תדירים בשעות הלחץ יש טראם כל 7 או 8 דקות. ברוב הקווים פעם ב-15 דקות ובשעות המתות (אחרי 19:30 או בסופי שבוע) אפילו אחת ל-20 עד אחת ל-30 דקות. כמו כן הטראמים הם למרחק של, גג, 10 ק"מ ממרכז העיר. בעוד שרכבת הפרברים מגיעה למרחק של בין 30 ל-40 ק"מ ממרכז העיר, תלוי באיזה פרבר מדובר. מלבורן אורכה כ-70 ק"מ ורוחבה בין 20 ל-30 ק"מ. היא ע-נ-ק-י-ת בשטחה (בערך בגודל של לוס אנג'לס, וזה בגלל שקרוב לחצי מתושבי העיר הזו, 3 מליון בסה"כ, גרים בבתים פרטיים או בבתים של עד 2 קומות). חוץ ממרכז העיר (ששם יש מגדלי משרדים וגם מגדלי מגורים עצומים, אפילו 60 ו-70 קומות) נדיר מאוד לראות בכל המרחב העצום הזה בניין של יותר מ-5 קומות.
 
יפה...

הטראמים שם בתדירות לא משהו
בקווים הכי תדירים בשעות הלחץ יש טראם כל 7 או 8 דקות. ברוב הקווים פעם ב-15 דקות ובשעות המתות (אחרי 19:30 או בסופי שבוע) אפילו אחת ל-20 עד אחת ל-30 דקות. כמו כן הטראמים הם למרחק של, גג, 10 ק"מ ממרכז העיר. בעוד שרכבת הפרברים מגיעה למרחק של בין 30 ל-40 ק"מ ממרכז העיר, תלוי באיזה פרבר מדובר. מלבורן אורכה כ-70 ק"מ ורוחבה בין 20 ל-30 ק"מ. היא ע-נ-ק-י-ת בשטחה (בערך בגודל של לוס אנג'לס, וזה בגלל שקרוב לחצי מתושבי העיר הזו, 3 מליון בסה"כ, גרים בבתים פרטיים או בבתים של עד 2 קומות). חוץ ממרכז העיר (ששם יש מגדלי משרדים וגם מגדלי מגורים עצומים, אפילו 60 ו-70 קומות) נדיר מאוד לראות בכל המרחב העצום הזה בניין של יותר מ-5 קומות.
יפה...
הלוואי עלינו תח"צ כזו
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה