תראו כתבה בוואי נטידיעה מYNET
ידיעה שקשורה ל"דן" מאתר YNET
גם בנשר זה קורה לפעמיםתראו כתבה בוואי נט
מעניין באגד בחיפה קו 18 קרה לי דווקא הרבה שהיו נהגים שלא ידעו את הדרך ואני גר ליד התץחנה השניה של האוטובוס אז תמידש הייתי מדריך את הנהג בדיוק לאן לנסוע
לסיום/סיכוםגם בנשר זה קורה לפעמים
אבל הנהג לא מתבייש לבקש עזרה. אם הנהג של דן היה מבקש עזרה ולא היה כל כך סנוב ובטוח בעצמו, כל זה היה נמנע.
חמור ביותרמקפיץ
![]()
![]()
למה ידידי חושב ככה ?חמור ביותר
אני מקווה שהמקרה הובא לידיעת המשטרה ומשרד התחבורה לצורך נקיטת אמצעים מתאימים!
למה ידידי לא מגיב ?למה ידידי חושב ככה ?
למה משטרה ? כאן זה היה אמנם מקרה קצת מוגזם, אבל למה משטרה ? תראה . קרה מקרה. נהג היה חסר. אז היתה אפשרות לדלג על אוטובוס אחד ולצמצם במעט את התדירות, אבל היה סדרן שכנראה חשב שזה לא בסדר ושלח נהג חדש. וכולם בעצם היו פעם חדשים !!! גם טייס הג'מבו שאולי פעם טסת איתו היה פעם חדש. וגם המנתח הכי בכיר היה פעם סטאז'ר. אז למה ההתלהמות ? למה ישר לדבר ב"אותך למשטרה" ???
משטרה - כי בוצעו עברות תנועהלמה ידידי לא מגיב ?
אודה על תגובתו.
גם אתה מתלהם.משטרה - כי בוצעו עברות תנועה
הוא היה יכול להושיב לידו נוסע ותיק שידריך אותו בקו (גם זה לא תקין - החברה אמורה להשקיע בתידרוכו). הוא היה יכול לתקן את הטעויות על ידי נסיעה כחוק. מסיפור זה נראה כי האיש שכח כל מה שלמד בשביל לקבל רשיון של מוביל ציבורי.
ארז, אתה גורם לי להתלהםגם אתה מתלהם.
בנוגע לעבירות התנועה אתה אולי צודק, אבל אני מדבר על העיקרון של ההתלהמות. וכעת, אתם יודעים מה אני הייתי מציע עכשיו להנהלת "דן" ? בפעם הבאה כשנהג חולה או משהו כזה, אל תשלחו נהג אחר במקומו. ממש לא נורא אם הנוסעים ימתינו עוד כמה דקות. באמת שלא נורא. גם אני כנוסע קבוע באוטובוסים (אין לי רכב) משתמש בשרותים שלכם ואם המתנתי בתחנה 17 דקות אז לא יקרה כלום אם אמתין 20 דקות . באמת. אז מה שאני מציע זה פשוט מאוד ככה : את האוטובוס שלפני זה החסר תוציאו באיחור קל של 5-6 דקות שזה ממש ממש לא מורגש ואת האוטובוס שאחרי האוטובוס החסר תקדימו בכמה דקות וככה אף אחד לא ירגיש שהיה חסר אוטובוס וחסל סדר "אותך למשטרה". כי עדיף שלא תשלחו נהג לא מכיר את הקו מאשר שתהיו בסדר ותשלחו נהג חדש אפילו שהוא לא מכיר את הקו. ככה הנוסעים שרגילים להמתין ימתינו כאמור עוד כמה דקות וזהו זה. אין יותר "אותך לשוטר". ואני כותב את כל זה כי נראה לי באחרונה שיש כאן יותר מידי אנשים שהם נגד תחבורה ציבורית וכל הזמן רק מחפשים איך להתלונן. כבר הצעתי כמה פעמים ואני חוזר על זה : אני מציע שכל אדם שנוסע בתחבורה הציבורית יעלה פעם אחת על איזה אוטובוס באיזה קו שהוא רוצה, אבל בתחנה הראשונה ! ויעשה עם הנהג מסלול שלם הלוך וחזור !!! אני מבטיח שאחרי "טור" שכזה לא תתלוננו. די. מספיק. גם אני סובל בתחבורה הציבורית. אבל תנסו לעבוד אתם בג'ונגל הזה. תחשבו בהיגיון.
אז תמשיכו לנסות לתקן את המדינה הזאתארז, אתה גורם לי להתלהם
ואני חושב שהתגובה של שטיפלמן כלל לא מתלהמת אלא היא תגובה של אדם שנולד וגדל במדינה מתוקנת ומנסה להנחיל את הכללים האלה גם בארץ הקודש. זאת לא השאלה של הנהג המסויים הזה או האחר. זאת תוצאה של אירגון כושל שמתנהג כאילו אין לו (כארגון) ולנהגיו (כפרטים) תחליף. ארז, אתה שוכח שאפילו מונופול מחוייב בשירות דייקני ומה שיותר מושלם, בלי "בערך" בלי"6 דקות" ובלי תרוצים. מנהלי הארגון, שמקבלים כסף רב עבור הכסא שלהם, מחוייבים לצפות את הבעיות ובניהן הבעייה ה"בלתי ניתנת לפיתרון" של נהג חולה או אוטובוס מקולקל. הפתרון שהצעת (שהאוטובוס לא ייצא ושהנוסעים יחכו) מזכיר פתרון של מונופול. כמו ברוסיה...אין בשר אז שיחכו. רק בגלל הגישה הזאת טוב ששוברים את המונופולים. ואפרופו בשר, נכון כתב מי שכתב שאם זה היה קורה ל"קווים" הייתם אוכלים את הבשר שלהם בלי מלח...
אבל אתה טועהאז תמשיכו לנסות לתקן את המדינה הזאת
לצערי אני בטוח (לא חושב. ממש בטוח) שלא תצליחו. גם אני ניסיתי המון לתקן את המדינה ואת האנשים ולא הצלחתי ואני יודע שלא אצליח. רק תראה את העניין הפעוט הזה של השירשורים הנכונים שאני מנסה לתקן כאן כבר תקופה ולא מצליח. אתה יודע כמה חרא (וסליחה על הביטוי) אכלתי ועודני אוכל בגלל רצוני לא בעשיית סדר אלא סתם רק בקצת היגיון בכל מיני גורמים ? אבל מרתיחה אותי השיטה הזאת שכל אמא מזהירה את דני שלה: "אם לא תהיה בסדר אקרא לשוטר !" זאת התלהמות בעיני . והסיפור על רוסיה ו/או על המונופולים שצריך לשבור טוב ויפה, אבל עובדה היא (לפחות במקרה של דן ואגד) שלמרות כל התקלות והמגרעות אף אחד לא מסוגל לעשות טוב את מה שהם עושים טוב. כי תקלות תמיד התרחשו ותמיד יתרחשו בכל מקום. ומי שלא עושה לא טועה.
אבל אתה טועה
כי אמנם תקלות נגרמות וכו' אבל הנהלה טובה חייבת לצפות את כל התרחישים ומה לעשות שהתרחיש הכי נפוץ בחברת אוטובוסים זה שהאוטובוס מתקלקל או הנהג מתקלקל. זה שאתה מנסה לסדר את המדינה ממש נוגע לליבי אבל תפקידך אינו לנהל חברת אוטובוסים. לשם כך אתה ואני משלמים כסף רב לאחרים שיעשו את זה. שים לב שכאן היתה תקלה כפולה ומשולשת. נהג לא הופיע (זאת היתה התקלה היחידה בשרשרת ש"נגרמה"). נהג מחליף לא ראוי עבירות תנועה עבירות על הלו"ז ואספר לך סיפור לפני 25 שנים הייתי סטודנט באוניברסיטה העברית וחיכיתי לאוטובוס מס 947 (או משהו כזה) שהיה צריך לצאת בשעה 15 מירושלים לחיפה. בשעה 1530 לא היה זכר לאוטובוס, התור נמשך עד חדר הפיקוח ולאף אחד זה לא הזיז. שום התנצלות, שום הודעה..נדה. רק שצעקו עליהם אמרו אנשי אגד שהאוטובוס התקלקל. כמובן שזה עיצבן כי היו שם המון אוטובוסים אחרים... אבל לאגד לא היה אכפת. כתוצאה מתלונה שלי הנהג הובל למשפט ונקנס. זה לקח אולי שנה, וטרטורים ונסיעה לירושלים להעיד, אבל לראות את פרצופו שם היה ממש אדיר. במיוחד אחרי שאמרתי לו בזמן התקרית ש"נתראה בבית המשפט" והוא אמר בזלזלול "נראה..." אז התראינו. אם היתה חברה מתחרה לאגד בקו הזה זה לא היה קורה...
אני טועה. יכול להיות. ואתה צודק.אבל אתה טועה
כי אמנם תקלות נגרמות וכו' אבל הנהלה טובה חייבת לצפות את כל התרחישים ומה לעשות שהתרחיש הכי נפוץ בחברת אוטובוסים זה שהאוטובוס מתקלקל או הנהג מתקלקל. זה שאתה מנסה לסדר את המדינה ממש נוגע לליבי אבל תפקידך אינו לנהל חברת אוטובוסים. לשם כך אתה ואני משלמים כסף רב לאחרים שיעשו את זה. שים לב שכאן היתה תקלה כפולה ומשולשת. נהג לא הופיע (זאת היתה התקלה היחידה בשרשרת ש"נגרמה"). נהג מחליף לא ראוי עבירות תנועה עבירות על הלו"ז ואספר לך סיפור לפני 25 שנים הייתי סטודנט באוניברסיטה העברית וחיכיתי לאוטובוס מס 947 (או משהו כזה) שהיה צריך לצאת בשעה 15 מירושלים לחיפה. בשעה 1530 לא היה זכר לאוטובוס, התור נמשך עד חדר הפיקוח ולאף אחד זה לא הזיז. שום התנצלות, שום הודעה..נדה. רק שצעקו עליהם אמרו אנשי אגד שהאוטובוס התקלקל. כמובן שזה עיצבן כי היו שם המון אוטובוסים אחרים... אבל לאגד לא היה אכפת. כתוצאה מתלונה שלי הנהג הובל למשפט ונקנס. זה לקח אולי שנה, וטרטורים ונסיעה לירושלים להעיד, אבל לראות את פרצופו שם היה ממש אדיר. במיוחד אחרי שאמרתי לו בזמן התקרית ש"נתראה בבית המשפט" והוא אמר בזלזלול "נראה..." אז התראינו. אם היתה חברה מתחרה לאגד בקו הזה זה לא היה קורה...
למה להתלונן בחברות עצמן?אני טועה. יכול להיות. ואתה צודק.
ובאמת שאין זה התפקיד שלי לנהל חברת אוטובוסים. רק הצרה הזאת בדיוק עוד חסרה לי... גם לי קרה שאיחרתי בגלל אוטובוסים לכל מיני מקומות. וגם אני התלוננתי בהנהלות של דן ואגד יותר מפעם אחת. אני חוזר ומדגיש שוב את מה שכנראה לא תפסתם כבר שעה ארוכה : מה שמרגיז אותי זה ה"אותך למשטרה" וכל השאלות שנשאלו כאן באחרונה איך מתלוננים. אתמול (אם זה היה אתמול - אני כבר לא זוכר מהכתבה) קרה מה שקרה עם הנהג המחליף שהתבלבל ועבר כמה עבירות תנועה. העניין הגיע לעיתונות והכל טוב ויפה (או למעשה בכלל לא טוב ולא יפה)... אני חוזר בפעם האחרונה (לפחות בשירשור הזה) : אני סולד מ"אותך למשטרה". זה הכל. איפה "אחד עצבני" ???![]()
נכנע.למה להתלונן בחברות עצמן?
בטח "אותך למשטרה" או יותר נכון למפקח על התעבורה.... תתן לחתול לשמור על השמנת?
==למה להתלונן בחברות עצמן?
בטח "אותך למשטרה" או יותר נכון למפקח על התעבורה.... תתן לחתול לשמור על השמנת?
מזל שהוא לא מחברת "קווים"ידיעה מYNET
ידיעה שקשורה ל"דן" מאתר YNET
נוסעמזל שהוא לא מחברת "קווים"
כי אז הפורום הזה היה אוכל אותו בלי מלח
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.