ידיעה מרעישה!!! במהלך הניתוח הוחלף מעבד בראשו

Immigrant

New member
ידיעה מרעישה!!! במהלך הניתוח הוחלף מעבד בראשו

של קנדי והוא עכשיו Hardcore conservative...
 

USCAN13

New member
to make someone a hardcore conservative

you don't replace a chip in the brain. You remove half of the brain (see McCaine and Bush). Or maybe the entire brain.
 

USCAN13

New member
Did you forget that Bush

used to be an alcoholic and even received a DUI. You call them left wing liberal pot heads. I call them drunken republicans with half a brain. How many rich white and young republicans smoke pot? Many many. This is maybe why they miss half of their brain as they grow older
 

Immigrant

New member
ואתה, האם אתה שכחת שקנדי הרג מישהי כש

הוא היה DUI...?! וזה כשהוא עוד היה ליבראל עם מוח שלם. דפוק, אבל שלם.
 

USCAN13

New member
check your facts first Mr. Immigrant

The DUI was by a different Kennedy and it was for prescription drugs (which is very debatable whether it's even a DUI) not alcohoiism like Mr. Half brain Bush.
 

Immigrant

New member
Dude, מר קנדי הזקן נהג בגילופין כשהוא סיים את

חייה של עוזרתו על הגשר במרת'הס ווינייארד, אל תבלבל לי את המוח עם קנדי "אחר" ועם "נתון לוויכוח"....כשהדברים נוגעים לאהובי לבך הליבראלים פתאום הם "נתונים לוויכוח".
 

Immigrant

New member
כשתראה לי הוכחות שלבוש ומקיין יש חצי מוח אביא

לך הוכחות בעניין קנדי.
 

USCAN13

New member
if you realy lived and worked in the US

talked to people around you and saw the gargantuan damage your half brained friend left all over the place you wouldn't need additional proof. It's like proving that there is light during the day and it's dark at night. As far as McCain just listen to him talk during the debates and respond to tough questions he'll need to deal with as president (God forbid for you all Bible Belters). That's all the proof you need.
 

יוספוס11

New member
למה אתה מתגרה בו?

עכשיו הוא יציף שוב את הפורום עם "בוש קקי בוש קקי".
 

nwhyme

New member
עוד מטומטם

. עם רמה התפתחותית של גן שרה. בסופו של דבר הבאבון בוש יועמד לדין יחד עם כל חבר מרעיו, וזאת במסגרת חוק מיוחד שיחקק לעשיית דין בפושעי הבית הלבן ןעוזריהם. אני רק תיקווה שיגיעו גם אל עוזרים מסוגך ומסוג הסלסרע מתישהוא. אל כל הפאשיסטים המתלהמים (שחלקם מעולם כלל לא אחז בנשק להגן על שום מולדת), אנשים בזויים וחסרי כבוד אנושי שמתנפלים וצוחקים על קנדי בשעה כואבת לו ולמשפחתו. חבורת מצורעים עלובה. והנה סיפור אמיתי, להבדיל מהנוכלויות שלכם, המתאר את מי הרגה לורה בוש, אישתו של הבאבון, כשהתעלמה מתמרור עצור. קישור ישיר לסנופס.
 

יוספוס11

New member
../images/Emo6.gif

"החוק לעשיית דין בפושעי הבית הלבן ועוזריהם" ? מה אתה שותה לארוחת בוקר? חשיש? ומי בדיוק יחוקק את החוק הזה? ממשלת האחדות של הליברלים מוכי הכלבת ומפלגת "אללה-בבאללה" האיסלמופאשיסטית לאחר כיבוש ארה"ב והכנעתה? אתה יכול להמשיך בחלומות האונניה הרטובים שלך. ובקשר לקנדי, בקש ממישהו שינגב לך את הקצף הלבן מהפה ליברלצ'יק מסומם - לא אמרתי מילה עליו ואני לא מאמין בביקורת על אדם במצבו של קנדי ובשעתו הקשה.
 

USCAN13

New member
Yosefus I don't have to flood the forum

like I said before. 27% approval ratings for this half brained idiot are more than enough. He did a good job himself making most Americans and most of the rest of the world hate him.
 
למעלה