ידיעה במקומון באזור השרון

מצב
הנושא נעול.
סביר להניח שמנחם סבידור עומד שם

מיהם האנשים הכבודים שעומדים למרגלות
הקטר 118 , האם אלה עיתונאים ו/או שרי ממשלה? יש דמויות מוכרות ביניהם?
סביר להניח שמנחם סבידור עומד שם
באמצע עם החליפה המכופתרת. האיש משמאלו עם המשקפיים ייתכן, ורק ייתכן הוא לוי אשכול. האנשים עם הפנקסים הם כמובן עיתונאים.
 

יהוושע

New member
מאיזו שנה התמונה, לדעתך?

סביר להניח שמנחם סבידור עומד שם
באמצע עם החליפה המכופתרת. האיש משמאלו עם המשקפיים ייתכן, ורק ייתכן הוא לוי אשכול. האנשים עם הפנקסים הם כמובן עיתונאים.
מאיזו שנה התמונה, לדעתך?
 
הח'ברה מסביב הם אנשי ההנדסה של

לדעתי יש..אלה שכותבים עם הפנקסים
דעתי כמובן לא מחייבת. יש לך מידע מדוייק על הדמויות והנסיבות?
הח'ברה מסביב הם אנשי ההנדסה של
הרכבת. מי שבזמנו הראה לי את התמונה ידע את כל השמות. הם פשוט עומדים ורושמים הערות אחזקה כי קטר זה היה שונה מכל אחיו במבנה. שים לב לתמונה ולמעקה המיוחד ! קטר מס' 118 נבנה במקור עבור הרכבת המקסיקנית אך נמכר ל"רכבת-ישראל" (IR), לאחר ויתור הרכבת המקסיקנית על התור לאספקת קטרים על פי בקשה מאת "רכבת-ישראל" (IR).
 

alantan

New member
לא נורא בכלל

ידיעה במקומון באזור השרון
מצ"ב לעיונכם ידיעה מהמקומון בסוף שבוע זה. את שדה התעופה של הרצליה הם (אנשי כפר שמריהו) רוצים להעביר משם (למרות שהם באו למקום כשהשדה כבר היה קיים) ועכשיו זה.
לא נורא בכלל
לדעתי עדיף כבר מראש לסלול את המסילות במקומם הסופי - הרי את המסילות הקיימות מתכננים להעביר מזרחה גם הן. אגב הוזכר כיבוי מסילות - האם מסילות העולות באש זה מטרד נפוץ בשמש הארצישראלית?!
 
המסילה בכפר שמריהו, תמיהה עליכם

לא נורא בכלל
לדעתי עדיף כבר מראש לסלול את המסילות במקומם הסופי - הרי את המסילות הקיימות מתכננים להעביר מזרחה גם הן. אגב הוזכר כיבוי מסילות - האם מסילות העולות באש זה מטרד נפוץ בשמש הארצישראלית?!
המסילה בכפר שמריהו, תמיהה עליכם
אני תמה על הביקורת שלכם הנוגעת להזזת המסילות. אני נולדתי וגדלתי בסמוך לכפר ואני מכיר את כל הבעיות של המסילה הזאת מיום הקמתה. המסילה ממש נוגעת בבתים של הכפר ומונעת מעבר לשטחים ממזרחה לו. המסילה כן מרעישה ואל תספרו לי על רכבות שקטות וכו'. מספיקה רכבת משא אחת שמרעידה את הבתים באיזור. העברת המסילה לתוך השרוול התחבורתי הכולל את נתיבי איילון היא הפתרון הכי יעיל, הכי זול (ובטח יותר זול משיקוע הפסים). זה לא מונע הקמת תחנה בין הפסים או מתחתם (כמו באוניברסיטה). בכל העולם ובמיוחד בארץ חובה לייעל את שימושי הקרקע. כאן אתם מציעים פעמיים נתיבי איילון, אחד לרכב ואחד לרכבת, שפרושו גם מעברים תת קרקעיים כפולים ומי יודע מה עוד. מעניין מה יגידו "הירוקים" על ההצעות שלכם... ולרכבת באמת לא משנה אם היא נוסעת 100 מטר ימינה או שמאלה.
 

איליה.

New member
חשבתי שנ. איילון ייסללו סביב המסילה

ידיעה במקומון באזור השרון
מצ"ב לעיונכם ידיעה מהמקומון בסוף שבוע זה. את שדה התעופה של הרצליה הם (אנשי כפר שמריהו) רוצים להעביר משם (למרות שהם באו למקום כשהשדה כבר היה קיים) ועכשיו זה.
חשבתי שנ. איילון ייסללו סביב המסילה
מה ההבדל בין התוואי הנוכחי של המסילה לתוואי המתוכנן של נתיבי איילון? באיזה מקום נתיבי איילון ייפרדו מהמסילה הנוכחית, ובאיזה מקום הם יחצו אותה חזרה? איפה אפשר להשיג מפה של הפרויקט?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה