ידיים קרות

evilbit

New member
ידיים קרות

שלום, מה עושים בנידון ? מדובר במצב קבוע שבו הידיים קרות, אני יודע שהבעיה נפוצה כי אני מכיר עוד אנשים יש להם את אותה בעיה. מה זה לפי דעתכם ? בעיה בלחץ דם ? תודה מראש, גיא.
 

מאיר72

New member
יש המשך למשפט שלך

ידים קרות, לב חם. בכל אופן בגדול מאוד זה מצביע על חוסר ב YANG של הטחול, ומה זה אומר בעברית על חולשה אנרגטית של הטחול, שהוא אחראי עפ"י הרפואה הסינית על יצירת האנרגיה בגוף, כאשר אין יצירה טובה של אנרגיה, היא לא מגיע לקצוות (כפות ידים ורגליים) ואז יש תחושה של קור.
 

freearth10

New member
שאלה של אדם מן הישוב ../images/Emo13.gif

ומה זה אומר לפי הרפואה הסינית שיד ימין קרה ושמאל חמה?
 

freearth10

New member
האדם שבו מדובר

הוא בעל דומיננטיות חצויה. רגל שמאל, יד ימין. אף פעם לא כתב ביד שמאל, אבל בטח רק בגלל שכך חונך. הוריו שאפו לגדל אותו כימני, אבל המהות שלו היא שמאלית. החליף כמה פעמים בחייו את צידו הדומיננטי. אבל ממתי את מתמצאת גם ברזי הרפואה הסינית? מאיה
 

SideKick

New member
אני? סינית? ../images/Emo12.gif

הרי זה סינית בשבילי
אסור להתעניין ממקומות אחרים?
 

freearth10

New member
אופס,../images/Emo4.gif סליחה

לשמוע למרות שמעניינת אותי במיוחד נקודת
המבט של הסינים.
מאיה
 

אדומה2

New member
אני לא יודעת אם יש

משהו ספציפי שעל זה זה מרמז, אבל הדבר הראשון שקפץ לי לראש זה דואליות. מה שלום הכליות שלו? אלמנט המים?
 

freearth10

New member
מממ... כליות

לא הצד החזק שלו. עדיין לא סובל פיזית מהכליות. סיפור של דלקת כליות בגיל שנתיים. וכן אלמנט המיים לא מאוזן. למה התכוונת שדיברת על דואליות?
 

אדומה2

New member
דואליות

את הזכרת את התחלופה בין ימין לשמאל, לכן חשבתי על דואליות. אלמנט המים הוא מאוד דואלי, וכך גם הכליות, KID Yin ו- KID Yang, אלמנט שבו מסתיימים החיים אבל מיד גם מתחילים, תחילת תנועה בנסתר, כל הזמן יש שם משהו שעובד על שני מישורים. אבל אפשר לבדוק גם כיוונים אחרים אם לא ישירות הכליות- כאבי גב, ברכיים, פחדים כאלו ואחרים, הקשר עם אלמנט האש- עם הלב.... אלו הדברים שעולים לי כרגע. וגם אפשר לבדוק את הבן זוג של הכליות, את שלפוחית השתן- האם יש בעיות שם? בעבר? בהווה? משפחה? האם הוא יודע לשים לעצמו מטרה ולהגיע אליה? האם הוא החלטי? זאת אני שואלת מפני שהמים זורמים לעץ, ואם ההזנה תהיה לקויה, יכול להיות שגם אספקט זה יפגע. אבל באמת שיש מעט מאוד פרטים על מנת לראות תמונה קצת יותר ברורה, אני קצת מרגישה שאני יורה באפלה.
 

freearth10

New member
את כמו וילהלם טל |תפוח|

יורה באפלה אבל פוגעת בול למטרה.
העלית כאן דברים מאוד נכונים.
מאיה
 

טאוֹ

New member
כל הדיבורים על קשתות ויריה באפלה

הזכירו לי את הספר הנפלא זן באמנות הקשת. ממליץ בחום לקרוא, ואם יש מישהו שרוצה לשאול עותק של הספר, אשמח להביא לו (במפגש הפורום?
) או לשלוח לו בדואר.
 

freearth10

New member
../images/Emo13.gifמממ...

זן באמנות הקשת, אחד הספרים שהיו אבני דרך בדרכי. יש שם כמה משפטים שמאוד אהבתי ובזמנו העתקתי. אחד מהם: "עד היכן יגיע התלמיד אין זו דאגתו של המורה. לאחר שהורה את הדרך הנכונה, עליו להניח לו ללכת לבדו". יום אחד בטח ארצה שוב לחזור אל הספר ואני שמחה שאני כבר יודעת איפה אשיג אותו
 

מאיר72

New member
וילהלם טל - לא ירה באפלה!

הוא ידע מה הוא עושה - טירוף אומנם, אבל הוא ידע מה הוא עושה.
 

freearth10

New member
בטח שהוא ידע

למרות שהוא ירה מבלי לראות. כנראה שקליעה למטרה לא קשורה רק בראיה, בטח שלא ראיה במובן הצר של המילה. ואני שמעתי שיש לנו גם וילהלם טל ישראלי שמצליח לקלוע למטרה גם בעיינים עצומות. ראייה זה לא רק מה שאנחנו רואים - זה גם מה שאנחנו, שומעים, חשים...וחושבים.
 
וילהלם טל לא ירה בעיניים עצומות ולא

בקשת אלא ברובה-קשת, כלי שונה מקשת כמו שסקטים שונים מאופניים. המושל באזורו שמע שהוא מסוגל לפגוע בתפוח ממרחק 40 פסיעות, אז הוא קשר את בנו לעמוד, הציב תפוח על ראשו ואמר לטל: נראה אותך. טל ירה שני חיצים, הראשון בתפוח והשני בליבו של המושל. שויצר.
 

freearth10

New member
וילהלם טל

לא היה שויצר! הכובש האוסטרי הכריח אב לעמוד מול אתגר קשה ביותר:לירות חץ אל ראש היקר לו מכל והסיפור הזה יכול היה להגמר אחרת... אותו מושל השפיל ודיכא את בני עמו וזה היה תחילתו של מאבק למען חיים טובים יותר!!!
 
בשביל מה הוא סיכם את חיי בנו?

הרי היה יכול פשוט לירות במושל בלי להשוויץ (כן, להשוויץ!) ולסכן את חיי בנו. עם כל הכבוד למאבק, בשביל מה ירה חץ ראשון בתפוח ולא במושל? את החץ השני יכול היה לירות בסגן המושל, או במטרה ראויה אחרת. האם התפוח סיכן מישהו? פגע במישהו? עשה בכלל למישהו רע? (דוד מתנגד לפגיעה בתפוחים חפים מפשע)
 

freearth10

New member
מממ... זו כבר פעם שניה היום

שאני לא מבינה אותך וזה אומר דרשני... לא יודעת אם הוא למד טאי צ'י, ויכול היה תוך שניות לקבל החלטות שכאלה, בלחץ בו הוא היה נתון. לשילר היה חשוב להראות את האנטאגוניזם שאבא שאמור להגן על הבן שלו צריך בפקודת אדם שמבטא יותר מכל דבר אחר את כוחות הכיבוש - את אלה שגוזלים את חירותם של בני האדם לחיות כבני אדם - לירות חץ לעבר הראש של בנו. ולמה הוא בחר דווקא בתפוח? אולי בגלל שהוא ידע שתפוח מפחית חום,מעכב התפתחות חיידקים בדרכי העיכול ומטפל במחלות הריאה...
 
למעלה