ידיד שלי פגע בי מה עושים?

בבר

New member
ידיד שלי פגע בי מה עושים?

בוקר טוב ידיד שלי פגע בי נפשית אתמול ומאז הראש שלי מתפוצץ ואני לא מצליחה לתפקד. הסבר: הוא ידיד טוב שלי שהכרתי באינטרנט ונפגשנו ואנחנו מדברים כ-3 שעות ביום בערך ואני אוהבת אותו אך החלטנו להשאר ידידים ורק אתמול הוא אמר לי שאני מקסימה אבל בערב שהתקשרתי אליו ענתה לי השכנה הנשואה שלו שהוא מנהל איתה רומן ואמרה לי שהוא במקלחת ושאני לא אתקשר אליו יותר ואני אמרתי לה שאין לה זכות להגיד לי אתה זה ושאם הוא רוצה שיגיד לי בעצמו מאז לא הצלחתי להשיג אותו והראש שלי לא מתפקד . הוא היה היחיד שעודד, תמך, כיבד והעריך אותי ובי בזמן האחרון. מה לעשות? הראש מתפוצץ ואיתו הלב!!!!!!
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
אוי...

את יודעת, הרי זה בדיוק מה שהיא רצתה שיקרה. מה שלא ידוע לך, זה מה הוא רוצה. ומעבר לזה, מה את רוצה? האם כל החבילה הזאת זה משהו שאת רוצה או צריכה?
 

בבר

New member
סהר

כל הסיפור הזה הוא מאוד מסובך. אני יודעת עלייה אבל לא סיפרתי לה את זה כדי לא להרוס את הקשר עם ידיד שלי והוא לא אוהב אותה כך לפחות הוא אמר לי. בכל אופן, אני אוהבת אותו וכתבתי לו במכתב שהוא יהיה בעלי ועכשיו אני פגועה והנייד שלא לא זמין והשארתי כבר 4 הודעות בטלפון בחדרו והלב שלי בתחתונים ואני כבר פגועה מדיי מכדי לבכות ואני לא מבינה למה אני תמיד נופלת על בחור עם סיפור, למה זה מגיע לי. אתה יודע אפילו קוראת בטארות בלי להכיר אותי ובלי ששילמתי לה כסף אמרה לי שאני טובה מדיי ושאני אפסיק עם זה למה זה קשה כ``כ למצוא כתף אוהבת ותומכת בלי סיפורים, למה?
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
לא מכירה אנשים בלי סיפורים...

מה אגיד לך. אני חושבת גם שמי שטוב ואוהב אנשים, לא נגמל מזה אף פעם. זה רע או טוב? אין לי מושג. אבל זה ככה. רוצה להאמין שאדם כמוך ימצא בסופו של דבר מישהו עם סיפור שאפשר לחיות איתו בלי להפגע. אני גם חושבת שזה אפילו אפשרי ולא כל כך רחוק :) ובינתיים יש להתמודד עם המערבולת. מאחלת לך כוחות!
 
בבר יקירתי............. אם את באמת אוהבת אותו......... אז תילחמי עליו על תוותרי......... וברור לך....... שהיא מקנאה בקשר שלכם.......
 

בבר

New member
דני יקירי :cool:

תודה מתוק, בנתיים הכל הסתדר דיברתי איתו והוא אמר לי שהוא לא ידע על זה ושה לא יקרה יותר. ואני אכן אלחם עליו. יום קסום, עינב.
 

סממית

New member
למה??

עצה מאשה שמבינה: רוצי, המלטי, ברחי כל עוד נפשך בך. להאבק עבור מישהו שיודע שאת אוהבת אותו, אך מנהל רומן עם השכנה הנשואה שלו? שמבלבל אותך? אל תמכרי את עצמך בזול, הוא לא הגבר הראשון ולא האחרון שיתמוך בך ויעריך אותך, והוא לא הגבר היחיד שיחשוב שאת מקסימה. הוא רוצה להיות איתך אז שיוכיח את זה בדיבורים ולא במעשים.
 

בבר

New member
הוא מוכיח

והסיפור הסתיים, הוא הבטיח לי שזה לא יקרה עוד. בכל אופן תודה על העצה. יום נעים, עינב.
 

אפשרית

New member
העולם הירטואלי..

שנה לאחר שנחשפתי לעולם הוירטואלי של חברים חברות מאהב תומך מישהו.. אני אומרת לך..אם לא נפגשת איתו,הכל בלוף הכל שקר ולא משנה המילים הרגשות כל מה שחשת הרגשת הכל אפל.... זה קרה לי..התפכחתי.. היום לאחר מפגש קבוצה של חברי צ`טים..אני יודעת עם מי אני מדברת..עם חלק הרגשות הכנים נשארו גם לאחר המפגש.ועם חלק כל מה שהיה קודם היה פשוט הצגה משני הצדדים..משהו קסום יש בטל` במחשב כשלא רואים פנים מול פנים זה את זו... הוא העליב פגע ...זהו עולם אפל ושיקרי ידידה.. מחכה לתגובתך
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
לא כל כך מוחלט

מניסיוני ברשת, יש אנשים נפלאים וקשרים אמיצים וחזקים שנוצרים. אבל נכון, יש להשמר ולקחת בערבון מוגבל רגשות שלפני המפגש פנים אל פנים.
 
למעלה