ידיד שלי מכור לסמים -זה רישמי...

ידיד שלי מכור לסמים -זה רישמי...

אני לומדת בתיכון אני עוד מעט בת 18 ידיד טוב שלי היה סאטלן כזה במשך שנתיים שלוש הוא היה מעשן ומעשן גראס,חשיש...אבל באופן רציני ,קבוע....הוא מכור לזה אני ידעתי כולם ידעו וגם הוא יודע,אבל ביננו יש מלא כאלה בכל כיתה,בכל בצפר ואחוז התמותה מגראס הוא אפסי,מתמכרים לזה אבל לא מתים מזה אז לכן לא עשיתי כלום וחוצמזה גם אני מעשנת לפעמים-הפסקתי אבל הייתי מעשנת...ואני שותה ממש הרבה וזה יותר גרוע מהסמים שלו ולכן בעצם שתקתי ולא עשיתי כלום...הבנתם ? לא היה לי מה לומר לו כי אני בעצמי דיי הורסת את עצמי וכאחת שעישנה אני יודעת שזה לא סכנת מוות מיידית. אבל.........ויש אבל גדול מאוד שמעו לאחרונה הוא מספר לי שהוא עושה קוקאין,הוא כבר עשה את זה כ-6-7 פעמים הוא מספר שזה מעיף לו ת'מוח בטירוף וכשההשפעה נגמרת אז הוא ממש נכנס לדאון ואז באה לו דודא לעוד קוק. זה ממש מפחיד אותי,הוא אומר שיש לו צורך בזה אבל בשביל שהצורך בקוק ירגע אז הוא מעשן גראס ,אז מצד אחד אני מבינה ממנו שהוא מנסה שלא לגעת בקוק שוב אבל מצד שני -על מי לעזעזאל הוא עובד,הוא מעשן גראס כדי לא להסניף קוקאין...ממש יופי,הוא במצב בריא ושפויי הייתי אומרת...או שלא. בקיצור חברים אני לא יודעת מה לעשות איתו ,חבל שהוא סיפר לי,עם כמה שזה נשמע מגעיל-אני עכשיו בבעיה רצינית אני לא יודעת מה לעשות כי הוא ידרדר,זה ברור לי...הוא מסומם רצח. אני לא יודעת למי לפנות כי אני מפחדת שאני אסבך אותו קשות והוא ילד כל כך טוב ומוכשר ואם הוא יסתבך הוא עלול ליפול חזק ואז אפילו זה יכול לקדם את המכה הבאה בהתמכרות הזאת...אני יודעת את זה מעצמי ואני גם לא רוצה לסבך אנשים אחרים אצלנו שמעשנים בקטנה ובתמימות......... ומצד שני הוא זקוק לעזרה מה כבר ניתן לעשות למענו?
 
היי ../images/Emo13.gif

תשאלי את עצמך למה הוא מספר דווקא לך שהוא עושה קוק, הוא צריך שתעזרי לו לצאת מזה, תשאלי אותו מה יכול להוציא אותו מזה, מה צריך לקרות בשביל שהוא יפסיק.. את מכירה בנאדם חזק שיכול לקחת עליו חסות? לעזור לו לצאת מזה ולעשות דברים אחרים במקום? אולי איזה מורה או מנהל בית ספר או בנאדם אחר עם אחריות שירצה לעזור.. כשאני הפסקתי לעשן- התנתקתי מכל האנשים של הסמים, לגמרי, לא הייתי חבר שלהם יותר.. וככה היה לי קל להפסיק (הייתי מעשן גראס וחשיש שלוש שנים בערך כל יום.. ואני כבר שלוש-ארבע שנים לא מעשן כלום..) חברים שלי היו עושים קוק ובמקרה הגרוע הירואין, היום אני לא יודע מה מצבם, אחד מהם דפוק לגמרי, אבל הוא חייל והוא עוד חי, ואחד אחר קצת נדפק אבל חיי חיים דיי רגילים, כל השאר- אין לי מושג מה איתם.. קוק זה כבר נרקומן, וכדאי לצאת מזה כמה שיותר מהר בהתחלה, כי אחריי זה קשה מאוד להפסיק..
 

anush50

New member
לא אפרט יותר מידי.

חברה שלי הייתה מכורה: קוק ,גראס, חשיש, ג'י, אקסטות, טריפים, בזמנו חגיגת, קרטונים. עד שהיא לא נתפסה היא לא הפסיקה. עכשיו היא אומרת תודה.
 

anush50

New member
לא אפרט יותר מידי איך ולמה היא הגיע

למה שהיא הגיע. וזה לא נראה לי מצחיק- זה אפילו עצוב.
 
למעלה