ידיד מאכזב

  • פותח הנושא Hola
  • פורסם בתאריך

Hola

New member
ידיד מאכזב../images/Emo31.gif

יש לי "ידיד" מזה כמה שנים. הקשר שלנו עבר המון תהפוכות ובעיות, כי היינו תקופה ארוכה יזיזים וזה מאוד הקשה על הכל. אני התנתקתי ממנו לפני כשנה וחצי והוא התחיל להתקשר אלי לפני מספר חודשים וחזרנו לקשר. הבעיה איתו היא שהוא תמיד מצליח לאכזב אותי. אני מרגישה שהוא לא משקיע כלום בקשר שלנו ולא מעוניין בכלל לדבר על דברים חוץ משטויות בנאליות. הוא לא מחזיר לי טלפונים, לא עונה כמעט להודעות וזו לא פעם ראשונה שאנחנו מנתקים קשר וחוזרים לדבר, אלא שזו פעם ראשונה שזה קורה ביוזמתו. כשהוא התחיל להתקשר אלי לפני כמה חודשים הוא עשה זאת די באינטנסיביות וגרם לי לחשוב שהוא באמת מעוניין בי כחברה קרובה, אבל ככל שהזמן עבר כך דעכה ההתלהבות שלו והוא חזר לסורו ואין לו כוח או זמן אלי בד"כ. אני אוהבת אותו והוא חשוב לי ולא יודעת מה לעשות. הוא מכיר את כל התחושות הללו שלי וטוען שאני מגזימה וככה הוא פשוט. אין לי חברים אחרים שמתעלמים ממני באופן רציף כמוהו ושכל הקשר נסוב סביב הנוחות שלהם - נפגשים כשנוח להם או מדברים כשנוח להם. הוא היחיד שזה ככה איתו. נמאס לי מזה, אבל אני לא רוצה לאבד אותו. מה עושים?????
 
נקודות למחשבה...

א. מה הרווח שלך האמיתי !!! במערכת היחסיים הזאת ? ב.איזה חללים הוא ממלא לך-שאחרים לא ממלאים ? ג.ההאם ההתנהלות שלו מהיכורתך אתו תקופה כל כך ארוכה ,היא רק אתך או עם עוד חבריים/ות ? ד. החיים הם משקל-רווח והפסד,מה המשקל מראה ? ה.האם המערכת יחסיים הזאת מאפשרת לך להיות במערכות יחסיים אחרות במאה אחוז שלך ? אפשרות אחת שאת צריכה לבדוק היא שמנסיון מקצועי ואישי המון פעמיים צריך לדעת להרפות , להרים ידיים ולהגיד ניסיתי וניסיתי אבל פשוט זה לא !!! אפשרות שניה היא ממש לעשות עבודה על עצמך ולדעת לקבל את הטוב שיש בו-וכנראה יש בו טוב...ולהתעלם מההתנהלות מתי שהוא נמצא,נמצא ומתי שלא אז לא...מאד קשה אבל יש שמצליחים. והכי הכי חשוב לברר עם עצמך האם את לא זכאית שיכבדו אותך ויתחשבו בצרכיים שלך ? אני שולחת לך חיבוק ואיחולים שבעזרת הכתוב תבררי עם עצמך את הסוגיות ותמצאי את השביל שמתאים לך.
 

Hola

New member
תודה רבה לך עידית../images/Emo24.gif

אני לא אכחיש שחלק גדול ממה שאמרת כבר עבר לי בראש בתקופת ההיכרות עימו ו"טחנתי" לעצמי את היחסים הללו מכל כיוון אפשרי. אני לא אכנס פה לפירוט מדוייק של כל מה שאני חושבת ולתשובות מלאות על השאלות שהצגת כדי לא להלאות את הקוראים. ברור לחלוטין שאשב ואברר זאת עם עצמי. דבר אחד אני רוצה לדעת - איך אנשים מסוגלים באמת לצאת נגד רוב השטנצים החברתיים להם הם רגילים ולדעת לקבל אדם כ"כ שונה מהם ושאינו עונה על ציפיותיהם? כפי שאת אמרת, אומנם בודדים יכולים וזה מאוד קשה אבל זה בדיוק מה שהייתי רוצה להיות מסוגלת לעשות משום שיש בבחור הזה טוב... אם תוכלי להנחות אותי קצת לכיוון הזה אני אשמח. תודה מראש, HOLA
 
אין תרופות פלא לצערי

התחילי בנקודות שהנחתי אותך הם שיובילו אותך למודעות ולהחלטות הנכונות לגביך. שינוי הרגליים איננו תהליך של זבנג וגמרנו לצערי. המון המון עבודה על המודע והתת מודע . בהצלחה.
 
תשובה

תתקשרי אליו במנון מסוים, לא יותר מדי ולא פחות מדי, ותנסי לדבר אתו על דברים יותר חשובים רגשית ולא על שטויות. תתעניני בחייו. אם לא יתקשר תתקשרי את אליו. אם יגיד שאין לו זמן נסי פעם אחרת, ואם הוא לא רוצה אין מה לעשות אבל אולי ירצה קשר יותר רחוק ואחרי שתעבור תקופה מסוימת ירצה לחזור לקשר קרוב.
 
למעלה