ידידות לאחר פרידה

grish19

New member
ידידות לאחר פרידה

יש משהו שאני פשוט לא מצליח להבין. בן ובת היו יחד בערך שנה,בזמן האחרון הם רבו על כל שטות וזה גרם להם להיפרד. אבל מה? הם שומרים על קשר ונשארים ידידים. מה ההגיון בידידות הזאת? מדוע הבנות כ"כ "תמימות" ונוטות לחשוב שיש דבר כזה ידידות בין גבר לאישה? בעוד שהבן יגיד תמיד שאין דבר כזה ידידות,תמיד לאחד הצדדים יש אינטרס. אני אישית לא חושב שיש דבר כזה "ידידים" משום שלידיד הזה תמיד יהיה איזה אינטרס,אחד המצבים הפחות אופטימליים הוא שלאישה יש חבר אבל מה? גם ידידים טובים יש לה.
 

nate2000

New member
אולי כי אחרי שהם הבינו שהם אינם מתאימים כזוג

הם מצאו מצאו שפה משותפת כחברים טובים יותר או פחות. אולי הם רואים אחד בשני מספיק דברים שגורמים להם לשמור על הקשר אחד עם השני. אין שום סיבה להוציא מהחיים שלנו אנשים רק בגלל שסיימנו איתם קשר רומנטי, במיוחד אם שני הצדדים יודעים ששום דבר לא יקרה יותר מהבחינה הזאת, אבל לא רוצים לאבד חבר קרוב. לגבי תמימות הבנות- זאת לא בהכרח תמימות. זאת תמימות רק אם הבחור לא מעוניין בחברות אבל מסובב אותה על האצבע הקטנה. אגב יש גם גברים שמאמינים בחברות בין גברים לנשים ללא שום מחשבות צדדיות. הבן גם לא תמיד אומר שאין דבר כזה ידידות. לחבר טוב שלי ושל בן זוגי יש כמה חברות ממש טובות כבר קרוב לעשר שנים. זכותך לא לחשוב כך, וזה נכון שכשיש אינטרס שהוא מעבר לחברות בין גבר לאישה אז הידידות נעלמת (למשל כשאחד הצדדים מעוניין בקשר והשני לא). אני יכולה להביא את עצמי כדוגמא, אני נשואה ויש לי חבר טוב שדרכו הכרתי את הבן זוג שלי. אגב, לחתונה שלנו הגיעה אחת האקסיות שלו (השניה לא יכלה), והוא שומר על קשר עם שתיהן. אין שום סיבה שמשהו שהיה בניהם כשהם עדיין לא היו בני 20 ישפיע עכשיו?
 

For Martha

New member
יש לי דיעה בנושא,

מתוך ניסיון,אין נכון ולא נכון... אבל,וזה אבל גדול מאוד עם סימני קריאה,מרקר וקו תחתון כפול, אין ולא תהיה ידידות בין אנשים (בדר'כ מדבר על מינים שונים,אם כי כאשר יש הומו/לסב זה תופס) שלא תוביל בסופו של דבר למתיחות מינית או נפשית. בגלל היותנו בני אדם,בשלב כזה או אחר תתפתח איזושהי מחשבה או רגש קליל (וכאן,אני מדבר על מצב מינימלי). הפלוס היחיד כאשר קשר מסתיים בצורה אמיתית ונכונה היא שהסיכוי למערכת זוגית נוספת עם אותו אדם פוחתת,כמובן,אם מסתכלים על הכל בראיה אמיתית וכנה. בכל אופן, לדעתי ב-95% מהמקרים אין כזה דבר ידידות ולא תהיה,אשרי המאמין באמת אחרת. ליל מנוחות וסופ"ש נעים.
 

זכוכיות

New member
דווקא אצלנו זה מאוד אופטימלי

חבר שלי שמח שבזכותי הוא הכיר את ידידי הטובים, מכיוון שהיום הם גם חבריו הטובים (שלו לא היו משהו
).
 

facundo te amo

New member
יש משפט שאומר:

"ידידות לעיתים הופכת לאהבה- אהבה לידידות לעולם לא"
 
בדרך כלל אקס זה כמו עוגן

זה מישהו שאנחנו מכירים כבר, ועברנו איתו את החלק של ההצגות ואפשר ליהיות איתו אמיתי זה שאין דבר כזה ידידות זה סיפור אחר, זה לא קשור לאקס
 
שלום

טבעי להמשיך לאהוב במדה מסוימת אדם, שהיה אתנו בקשר. ההתאמה באופי נשארת, ולכן אוהבים ורוצים להשאר בקשר רגשי. קשר צריך להתאים לסוג הרגשות בין שותפיו. לפעמים לא מתאימה זוגיות, ויותר מתאימה ידידות. ידידות טובה יכולה להתפתח גם לזוגיות, כשמכירים את האחר יותר במפורט.
 
למעלה