ידוע לכם באיזה שעה יש הסעות מחצור ידוע לכם באיזה שעה יש הסעות מחצור הגלילית לנפח ביום ראשון? אני יודעת שיש ב11 אוטובוס של אגד.. מישהו יודע על הסעה לנפח בסביבות 12 /1? תודה