orenfriedman
New member
יבוא רכב מארה"ב
טויוטה פריוס. BC. דילר קנדי: 32,645 דולר קנדי, לפני מס. אחרי מס: GST, PST: יוצא 36,889 דולר קנדי. דילר בארה"ב: 23,700 דולר ארה"ב, כולל תוספות שלא קיימות במפרט הקנדי. DUTY: הרכב לא מיוצר בארה"ב/מקסיקו: 6.1% סה"כ בדולר קנדי לפני מסים: 27,000. אחרי מס: GST, PST: יוצא 30,500 דולר קנדי. תוספות: אגרה בגבול: 200 דולר התאמה של אורות הרכב: 200-500 דולר בדיקת הרכב: 150 דולר מס מזגן: 100 דולר מס סוללות: 5 דולר אחריות של טויוטה - תקפה גם בקנדה. סה"כ רכישה בארה"ב: בערך 31,500 דולר קנדי. סה"כ רכישה בקנדה: בערך 37,000 דולר קנדי. אחרי החזר PST (על רכב היברידי): ארה"ב: 30,450 קנדה: 34,930 (2,000 החזר פדרלי בתוקף בשני המקרים). סה"כ יסכון: 4480 דולר קנדי למישהו יש סיבה ממש ממש טובה למה _לא_ לרכוש את הרכב בארה"ב?
טויוטה פריוס. BC. דילר קנדי: 32,645 דולר קנדי, לפני מס. אחרי מס: GST, PST: יוצא 36,889 דולר קנדי. דילר בארה"ב: 23,700 דולר ארה"ב, כולל תוספות שלא קיימות במפרט הקנדי. DUTY: הרכב לא מיוצר בארה"ב/מקסיקו: 6.1% סה"כ בדולר קנדי לפני מסים: 27,000. אחרי מס: GST, PST: יוצא 30,500 דולר קנדי. תוספות: אגרה בגבול: 200 דולר התאמה של אורות הרכב: 200-500 דולר בדיקת הרכב: 150 דולר מס מזגן: 100 דולר מס סוללות: 5 דולר אחריות של טויוטה - תקפה גם בקנדה. סה"כ רכישה בארה"ב: בערך 31,500 דולר קנדי. סה"כ רכישה בקנדה: בערך 37,000 דולר קנדי. אחרי החזר PST (על רכב היברידי): ארה"ב: 30,450 קנדה: 34,930 (2,000 החזר פדרלי בתוקף בשני המקרים). סה"כ יסכון: 4480 דולר קנדי למישהו יש סיבה ממש ממש טובה למה _לא_ לרכוש את הרכב בארה"ב?