יא משעממים איפה כולםםםם????? משעמם לי<=======משעמם לי<========משעמם לי
מ מתוקה בטרוף New member 25/7/01 #1 יא משעממים איפה כולםםםם????? משעמם לי<=======משעמם לי<========משעמם לי
נ נפוליאון בואנה-חרטה New member 25/7/01 #3 הננייייייי כאן(במבטא של יהורם גאון) נשמה מתוקה שלי חזרתי אני כאן