יא זוכרים אותי?

יא זוכרים אותי?

לא הייתי כאן מלא זמן בגלל שלא עשתי שום פירסינג (או קעקוע)...אבל היום עשיתי פירס בפיטמה (בפיטמה השניה, למי שזוכר שיש לי קרוס בפיטמה אחת). חח אין לי מושג על מה חשבתי כשהחלטתי לעשות,אבל אני כאן וגם העגיל אז... ודבר נוסף...עוד פחות מחודשיים אני מתגייסת,ואין לי מושג אם להשאיר את הפירסינגים שלי או להוריד...כרגע יש לי פירסינגים לא גלויים,כלומר פיטמות, ספטום וסרפס מתחת לפופיק.מה אתם אומרים:להוריד אחרי הגיוס,או לחיות בפחד שמה יגלו? ובכלל אולי אני סתם מפחדת...מה העונש שחייל עם פירסינג מקבל?
 
למה שמישהו יראה אותם?

חוץ מהספטום שתלוי במבנה של האף, מי יסתכל לך על הפטמות והפופיק?
 

Osnatz1

New member
אני חושבת שאם יקרה מצב

ששוטר צבאי יאלץ אותך לחשוף את פטמותייך בפניו, הבעיה האחרונה שלך תהיה הפירסינגים
ברוכה השבה, תתחדשי, ואל תורידי! אם את הולכת להיות קרבית יכול להיות שהפירסינגים יגרמו לאי נוחות אם תזחלי על הרצפה ופזצטות בלאגנים.. (ואם לא תורידי גזרה למכנסיים בדוק זה ישפשף לך את הסרפס) לדעתי תשאירי אותם, ורק אם את רואה שהם גורמים לך לחוסר נוחות בזמן השירות תורידי. אף אחד לא אמור לראות לך את הפטמות או הטבור, הספטום כבר באמת תלוי במבנה של האף שלך אבל אני משערת שגם לתוך הנחיריים שלך אף אחד לא ישלח עיניים
 

IceCold 3000

New member
מאיפה לך שהיא צריכה להוריד?

אפשר להכניס אותו מספיק טוב פנימה שלא יראו אותו.. רק אם מישהו יבוא אלייך ויתחיל למשוך לך את הנחיריים, אז אולי הוא ימצא משהו..
 

כiכב ijפל

New member
../images/Emo41.gif נמ.

את הספטום תצטרכי להוריד כי יש סיכוי שיצא ויראו וחבל שתקבלי תלונה על זה. את הפיטמות והסרפס בטבור אין לך מה להוריד כי לא יראו אותם ואת לא הולכת לקרבי הרי אז אין לך מה לדאוג שתרגישי לא נוח או משו כזה.. אלא אם תתביישי שיראו אותך עם זה במקלחות XD בכל מקרה. תתחדשי, מסכנות הפיטמות :] חיררת אותן כל כך הרבה.
 

כiכב ijפל

New member
../images/Emo41.gif הן עדיין מדברות איתך? :0

חשבתי שזה עובר מתישו XD אגב, הייתי אתמול [זה היה אתמול?... אמממ אה כן אתמול] אצל גיא שאמר שבאת לעשות אצלו חח.
 
הוא היה עסוק מדי בשבילי...

אבל יעד הסכים לעשות לי....הוא כבר עשה ביקורת ובחן את שניהן...איזה מתחשב הוא...
 
למעלה