יאלללללה החלטתי להצטרף :D

FirePhoenix1

New member
יאלללללה החלטתי להצטרף :D

אהלן, אני גיל , בן 13, יש DB בברה, העונה לשם ShinyKataraX :D תוסיפו אם בא לכם, אני דיי טחון , (800 מיל + חפצים מעולים) אני וותיק במשחק, פאטצ' 30 ככה.. ביי לכם :p
 
../images/Emo209.gifברוך הבא!../images/Emo24.gif

אנה, בת 16 גם עם DB בברה רמה 47 ^^ בדיוק עליתי השתלבות נעימה! D:
 

Annnnnn15

New member
היי גיל ../images/Emo9.gif../images/Emo176.gif

אני נסטיה, בת 17 הדמות הראשית שלי היא קוסמת קרח/ברקים רמה 78 בבלוקן השתלבות נעימה
 

yonVata

New member
ברוך הבא

אני יונתן, בן 23 (ולצערי מתקרב בצעדי ענק ל24), ישלי פריסט ברמה 110 בברה. השתלבות נעימה
אגב, יש מצב שכבר נתקלתי בך פעם בברה? ואמרת לי שאתה קורא סמוי כאן?
 

deisy

New member
הי גיל ../images/Emo140.gif

ברוך הבא! גלית גלית, בת 39 (
) עם בישופית רמה 167 בברה. תהנה, משעשע פה
 

מ י ל ר

New member
היי גיל מה קורה? XD

אני אסף ויש לי קוסם קרח קשוח במיוחד בן 125, ואני לא טחון, אני עני :(
 

xFade

New member
../images/Emo79.gif היי ../images/Emo13.gif

אני לינה,בת 16 [וחצי!
]. יש לי בישופ רמה 135 אבל אין לי זמן לשחק יותר בגלל הלימודים
השתלבות נעימה וזה
 

ווינגז

New member
ברוך הבא ובוקר טוב ../images/Emo8.gif

אני יעל, בת 21, משחקת [בתיאוריה!] בברה. טוב לראות שהצטרפת באופן רשמי, מקווה לראות אותך פה יותר. השתלבות נעימה, חג שמח, שנה טובה ויום הולדת שמח (תסלח לי, לא ישנתי כבר הרבה יותר מידי זמן).
 

FirePhoenix1

New member
חחחחחח,

יון לשאלתך, כן אני חושב שנפגשנו לפני שנה בערך. תודה לכל השאר, אשמח להיות פעיל.
 
מה הדמות המרכזית שלך?

אם אתה משחק כבר המון זמן בטח יש לך דמות מרכזית בדרגה גבוהה. אני משחקת בסקניה ויש לי קוסמת אש רעל דרגה 165 והרואית דרגה 188. בטח אתה כבר יודע אם אתה קורא כאן...
 

FirePhoenix1

New member
כן, שמעתי עליכם XD

או יותר נכון קראתי, לאחר פריצה לצ'יף דיט ברמה 116, ): התחלתי מאפס, והגעתי לסכום גבוהה של כסף, כיום אני מחזיק בDB רמה 52 כבר ;) הוא תותח :D
 

Macbook

New member
בטח שלומדים את זה!

דרגה גבוהה, דרגה זה נקבה. סכום גבוה. אגב, ברוך הבא, אני רועי, בן 14 ומשחק על קוסם קרח ברמה 152 בברה
 
ברוך הבא גיל../images/Emo24.gif

וסליחה על התגובה המאוחרת, לא הייתי כאן כמעט בכלל כל החג
לי קוראים נעמה ואני משחקת בברה עם קוסמת קרח ברקים ברמה 100, רק שכרגע אני קצת בהפסקה כי יש לי הרבה דברים אחרים שמעסיקים אותי
 
למעלה