FirePhoenix1
New member
יאלללללה החלטתי להצטרף 
אהלן, אני גיל , בן 13, יש DB בברה, העונה לשם ShinyKataraX
תוסיפו אם בא לכם, אני דיי טחון , (800 מיל + חפצים מעולים) אני וותיק במשחק, פאטצ' 30 ככה.. ביי לכם 
אהלן, אני גיל , בן 13, יש DB בברה, העונה לשם ShinyKataraX