יאללה - תודה לכולם מתארגן ליציאה

ארנבון

New member
יאללה - תודה לכולם מתארגן ליציאה

הנחיתה עוד 50 דקות כמה זמן חיבוק מפצה על 20 חדשים שלא ראיתי אותה ????? לילה טוב לכולם (אני כנראה לא אשן הלילה , אבל אין מה לרחם עלי) ביי לכולכם ותודה
 

לבנת

New member
להת`, נסיעה טובה, וגם אני פורשת.

ניסיתי לפתור את כתב החידה של נוש, אבל...?
 
למעלה