יאללה - תודה לכולם מתארגן ליציאה הנחיתה עוד 50 דקות כמה זמן חיבוק מפצה על 20 חדשים שלא ראיתי אותה ????? לילה טוב לכולם (אני כנראה לא אשן הלילה , אבל אין מה לרחם עלי) ביי לכולכם ותודה