יאללה, שירשור אחלה מדינה חדש ../images/Emo104.gif
היום הייתי בשימוע בי-ם במסגרת משפט תעבורה שמתנהל נגדי. לא משנה כרגע על מה ולמה, אשם או לא אשם, שימו לב להתנהלות: מגיע לשימוע, השופט לא קרא את התיק, התובעת לא קראה את התיק, אף אחד לא יודע על מה התיר ומה יש בתיק. ההחלטה: עוד שימוע בעוד חודשיים אחרי שכולם יקראו את התיק. אז מה אם באתי עד לי-ם, אז מה אם ביזבזתי חצי יום על זה, למי אכפת.
וכדי להסויף חטא על פשע, התובעת שלחה אותי למשטרה לצלם את התיק בטענה שהיא לא יכולה לתת לי לצלם את העותק שלה. נסעתי למשטרה ושם נאמר לי שהתיק איננו כי הוא נמצא בבית משפט אצל התובעת ויחזירו אותו אחרי החגים...
כן, התובעת שלחה אותי סתם בידיעה שהתיק המקורי אצלה ושם אין כלום. למה? סתם ככה. אז מה צפוי לנו? עוד חצי יום חופש לקחת את התיק, עוד חצי יום חופש לשימוע נוסף, נפלא. אני גמרתי עם זה, לוקח עו"ד שיופיע במקומי במשחקים האלה וישלח שליחים לאסוף חומר, עזבו שזה מגדיל את הסיכוי לנצח, זה פשוט יוצא זול יותר. נגד כזה זילזול פשוט אין פיתרון אחר, גם אם התיק נראה קל ומספיק ייעוץ משפטי לפני, פשוט אם אתה מגיע לבד בלי עו"ד אתה כמו אוויר, חסר מעמד וחסר תועלת.
היום הייתי בשימוע בי-ם במסגרת משפט תעבורה שמתנהל נגדי. לא משנה כרגע על מה ולמה, אשם או לא אשם, שימו לב להתנהלות: מגיע לשימוע, השופט לא קרא את התיק, התובעת לא קראה את התיק, אף אחד לא יודע על מה התיר ומה יש בתיק. ההחלטה: עוד שימוע בעוד חודשיים אחרי שכולם יקראו את התיק. אז מה אם באתי עד לי-ם, אז מה אם ביזבזתי חצי יום על זה, למי אכפת.