יאללה מספרים...

C honey

New member
יאללה מספרים... ../images/Emo45.gif../images/Emo13.gif../images/Emo165.gif../images/Emo104.gif

+|אראגורן||בנחוש|. בואו נעשה כזה שרשור "איך היה לנו היום? ומה עשינו??...
אז ככה..., אני: בהתחלה הלכתי למופע שיש אצלנו ביישוב, שהשנה התארח חנוך רוזן!!! (כל שנה יש מפורסם אחר...) כאילו הוא היה המנחה של הטקס ונתן כמה הצגות כאלה... היו הופעות של חוגים מקומיים ביישוב, קצת מופעי אקרובטיקה וכו' וכו'... (ככה זה כל שנה...). הסתובבתי כל הזמן עם חברה שלי, ובשלב מסוים היה לנו משעמם בטקס <גם בגלל שילד מפגר ותינוקי מהשכבה שלנו השפריץ עלינו ת'קצף הדוחה הזה...
> אז חזרנו הביתה... והקטע הוא שהיינו אמורות ללכת מתישהו למסיבת הפתעה של חברה שלנו... שעוד כמה בנות מהשכבה היו אמורות לבוא.. קיצר, אז הלכנו לבית שלה-היא התארגנה, הלכנו לבית שלי-אני התארגנתי, ואז הלכנו לבית של החברה שעושים לה מסיבת הפתעה... (שמכל בית לבית זה חצי דקה בערך...). קיצר, הגענו לשם והיינו שניות (כמובן שבעלת השמחה עוד לא הייתה...). זה היה כ"כ יפה ומושקע!!, תאמינו לי... הם עשו את זה בסגנון של מסעדה איטלקית.. והקטע הוא שאמא שלה אשכרה יודעת לבשל איטלקי!!! (ספגטי, סוגי הפסטה, פיצה, לחמים... לא יודעת מה עוד..) וזה היה ממש טעים ומושקע לאללה!!! (ד"א, זה רעיון למסיבה!!..) היו לנו מלצריות וזה... (שהם כמובן היו האחים\אחיות שלה וחברים שלהם...) קיצר-נחמד!!!
אז איך היה לכן?? ספרו!!!
 

רותם271

New member
אני! ../images/Emo41.gif |צ'לי|

אני וכמה חברות שלי היינו בדרך לבמות בגבעתיים, כשחבורת חתניכים תקפו אותנו בשלג! עכשיו זה היה שלך דביק כזה מגעעעעעיל! בעעעע! טוב ברחנו להם אז הם חיכו לנו בפינה והשפריצו שוב על כל התחת שלי!!!!
אחר-כך הגנו לבמות וצביקה פיק התארח אצלנו... הוא לא היה משו... הלכנו באמצע ההופעה ופגשנו את כל החברה והלכנו איתם לקומזיץ! בסוף הוא לא התקיים, אז אני ועוד שלוש חברות שלי הלכנו לחברה והתנחלנו שם עד 4 ככה (לפנות בוקר) ואז הגעתי הבייתה, התקלחתי וחרפתי לאללה. ועכשיו התעוררתי ואנלא מצליחה להרדם
 

C honey

New member
מה את... |אראגורן||בנחוש|../images/Emo104.gif

דפויקה??! למה לא המשכת לישון?? אני הלכתי לישון בשלוש (למרות שהגעתי הביתה באחת וחצי.. הכל לפנות בוקר, כן?!!) וקמתי בערך עכשיו...!! חחח.. איזה באסה לך.. ישנת די קצת... חבל... אז שאר הבנות, פליז תענו לשרשור...
 

R E M U S

New member
איך היה ומה עשינו../images/Emo35.gif<תשובה>../images/Emo80.gif

ככה:
- הלכנו ברגל לרחבה.. <בעע עדיין כואבות הרגליים... דרך ארוכה
>
- קניתי ליע מוצץ זוהר אחרי שהראשון מאזשהי הופעה נהרס לי
..
- טיילנו קצת ועשיתי לי צמות בדוכנים ה-"חינם" <בצפון השומרון תמיד עושים דוכנים חינם
>
- אחר כך באו חיילים ושרו "ילדה סוכר" צחוקים
שופך
..
- כשזה נגמר לקחנו קצת בירה שחורה.. <לא מוכרים דברים אחרים למתחת גיל "18" .... בעע
> אודה-אל עמדה להתפוצץ היא מתה על ארק...
- זה לא יצא ארוך נו טוף.. באה להקה ברזילאית חיקו גואנטרמלה
והמורדים פחחחח
- ככה התחלנו להיתפזר וחזרנו ברגל <ציינתי שכואבות הרגליים?>
 

ODana

New member
חג שמח וכואב...../images/Emo104.gif

הייתי פשוט חייבת לנעול את הנעליים החדשות והמהממות שלי, מה שהתברר כטעות איומה
התחלנו (אני רוני וסתיו כמובן, והצטרפו אלינו עוד שתי חברות מהשכבה) בכיכר, מה שהתברר כטעות איומה מס' 2
. היו מיליון מיליון אנשים וכמובן השפריצו עלינו בטירוף... אבל היו זיקוקים והיתה הופעה של הבליינים (שאני מתה עלהם) אז זה היה דווקא בסדר. בשלב הזה כבר התחיל לכאוב לי ובקושי יכולתי לעמוד, אז פשוט הורדתי את הנעליים והייתי יחפה... אח"כ הלכנו (ברגל!) לבית של החברה הזאת שהיינו איתה, ואני שמתי את הרגליים שלי (שהי מטונפות) שוב בנעליים (טעות איומה מס' 3
) ואז גם כל הלמעלה שלהן התלכלך... ואני לא מצליחה להוריד את זה. אוף!!! חג שמח
 

C honey

New member
חחח.. |אראגורן||בנחוש|../images/Emo104.gif

נראה שלך לא היה חג משו...
תגידי, באיזה עיר אתן גרות?? ומה זת'ומרת לשמור על הדגל?? יש כזה דבר? וספרי על הנעליים... איזה נעליים הם? איזו חברה? צבע?... (כדי שנדע לא לקנות אותן...
)
 

תומסקה

New member
אוקי...

הנה אני מגיבה!!! אצלנו לא היה משהו מעניין!!! הייתי אמורה ללכת לחברות שלי אבל הייתי חולה... אז לא הלכתי... <באסה!
> אבל הלכתי ל"חגיגות" איפה שאני גרה... לא היה משהו.... סתם מעאפן... <איך כותבים את זה???> זה היה משמונה וחצי.... וחזרתי הביתה בעשר... סתם השתעממתי ולא הרגשתי טוב!!! תמיד בחופשים אני חולה!!! אוף!!! מי שהיה ברוק עצמאות... איך היה??? ספרו קצת... שתפו חוויות...!!!
 
אני../images/Emo7.gif

כתבתי מלא ונמחק
טוב מתחלה........... - ב-19:15 נכנסתי להתקלח והייתי מה זה בלחץ כי ב-20:15 זה מתחיל ועוד צריך להיות שם לפני יש אוכל שתיה וכאלו
היינו צריכים לאצת ב- 19:30 גם כדי לתפוס חניה וכו'........ נכנסתי למקלחת ומה זה מהרתיייייייייייי בסוף יצאתי התלבשתי 2 שניות ועשיתי פן 10 דק'.. אמא זה היה מהר
הקיצצצ הגענו, אכלתי קרפ צרפתי מושלם
והסתבובתי קצת... קניתי לי ---מוצץ זוהר~~!--- מגניץ כזה ואז הלכתי לאמפי... ישתי שם עם מלא חברים ואז התחילה ההופעה של חוגי הג'אז וכל זה בקיסריה וזה היה מושלםםם היו ריקודים כאלו יפים.!! ותבינו זה בנות שלומדות 3-6 שנים!!! זה היה מדהים יוצא דופן!! אחרי זה היתה ההופעה של טיפקס ואני הייתי צמודה לבמה היה כזה מצחיקקקקקק אני בהתחלה הייתי שם ליד הצלם והיה לו את הסדר של השירים אז אחרי שהם סיימו ת'הופעה, אמרתי לכולם לא ללכת כי יש עוד שיר והם אמרו לי שלא ואמרתי להם שכן, ראיתי ת'תוכניה
אז הם נשארו שםםם חיחיחי ואז הם באו ושרו את "יושבים בבית קפה..."
היה שולטטטט
ואז.............הפתיעו אותנו עם 3840839563864386 זיקוקים ענקייייייייםםםםםםםםםםםם
ואז זה הגיע הרגע הכי שווה.......... הלכתי למסיבה שולטתתתתתתתתת!!!!!!!! היה מושלםםםם ראיתי מישהו מכיתה ח' כל כך מדהיםם
אבל אמרו לי שהאו סנוב חבלזזזזזזז
בערך ב-2:00 חברות שלי הלכו וגם התחיל להיות יבש אז הלכתי גם .. ברגל עם חברים
חפיף........... אבל היה כ"כ יפההה ומדהיםם ושווההההההה
 

C honey

New member
איכככ סנוב.. ../images/Emo5.gif|אראגורן||בנחוש|

+
. ולא סיפרת לאן הלכת?? יפה זה? מה זה??.. אז למה לא התערבת עם החבר'ה שלך על זה שיהיה עוד שיר??.. היית זוכה...
ובנות תמשיכו לספר חוויות מאתמול!!!
 

C honey

New member
גל... |אראגורן||בנחוש|../images/Emo104.gif

יש לך מסנג'ר?? שימי אותו כאן פליז אם יש לך...
 

i l i

New member
אני../images/Emo7.gif../images/Emo10.gif../images/Emo46.gif../images/Emo56.gif

הלכתי לרוק עצמאות. לבשתי בגדים מה זה לא מדהימים.. כאילו מכנס חמוד של חברה וסתם גופיה עם פסים. לא היה קצף במסיבה!! היה יותר מדי רוק!!! קיצר.. הופיעו מלא: סאבלימינל והצל, עופר שכטר ושרון דואני קריינו, היהודים, הבליינים, הדורבנים, אביב גפן, איזה להקה מאשדוד, בוטן מתוק בקרקס, לונה פאנק,שייגעצ, חמי רודנר, ירמי קפלן (השווה),רוני סופרסטאר, ובין לבין היו דיג'יים שווים!! בתחילת בערב בערך ב-12 איבדתי תפלאפון.. והוא חדש ויקר לאללה.. (איזה 2000 שקל..) והוא לא בן שבוע.. ומה זה התבאסתי.. וגם לא ישנתי לפני והייתי מה זה עייפה!! וכל הערב נהרס לי..! אבל מישו חמוד ממש ממש התקשר הבוקר ואמר שהוא מצא תפלאפון, ושנבוא לקחת אותו מחולון!! איזה מזל.. אבל קיבלתי עונש לבערך חודש!!
 

סתיו מם

New member
יש לך מזל!../images/Emo45.gif

אני איבדתי את הפלאפון לפני חודש בערך ואף אחד לא מצא אותו... ועכשיו אין לי פלאפון בכלל! סבתא שלי אומרת שעדיף ככה, אבל לי זה ממש חסר
אבל בקרוב יהיה לי חדש, עם מצלמה!
יש!
 

i l i

New member
גם לי עם מצלמה.. ווידאו.. והכל..

האלפא.. של אורנג'.. בגלל זה הייתי עצובה.. הוא מה זה יקר.. וזה חרא!!
 

רותם271

New member
לי... ../images/Emo41.gif |צ'לי|

לי יש ת'סיפור הכי מדהים שיש!! לפני שבוע בערך, ביום השואה, איבדתי ת'פלאפון. עכשיו זה היה בדיוק יום לפני הטיול שלי למצדה!! ואז שעה אחרי שהחליפו כבר את הבריח של הדלת מישהי התקשרה ואמרה לאבא שלי שהיא מצאה תפלאפון!!! איזה מזל!!!!!!!!!
 
למעלה