אילו היה מציין תוכנית מסודרת עם אוטובוסים
אז היה אפשר לדון ביתרונות וחסרונות התוכנית.
כאן זה נראה כמו תירוץ מדוע לא לסלול קווי רכבת חדשים.
אילו היה מציין תוכנית מסודרת עם אוטובוסים
אז היה אפשר לדון ביתרונות וחסרונות התוכנית.
כאן זה נראה כמו תירוץ מדוע לא לסלול קווי רכבת חדשים.
גם לא. שום אוטובוס לא יחליף רכבת שיש לה לפחותאילו היה מציין תוכנית מסודרת עם אוטובוסים
אז היה אפשר לדון ביתרונות וחסרונות התוכנית.
כאן זה נראה כמו תירוץ מדוע לא לסלול קווי רכבת חדשים.
זה מה שהיה צריך לאמר לו הייתה לוגם לא. שום אוטובוס לא יחליף רכבת שיש לה לפחות
את הפוטנציאל לנסוע 160 ויותר על מסילה רגילה לחלוטין. זה הזוי שיש פה קווים בינעירוניים שלוקח להם 4 שעות ויותר לעשות את הדרך בין הגליל למרכז, במדינה כל-כך קטנה. המפה של CCyclist הדגישה שרק רשת רכבות פרבריות מסוגלת באמת לקרב את הפריפריה למרכז. וטרם דיברנו על יתרון הקיבולת... הפלא ופלא, הוא בא לידי ביטוי גם בפריפריה, כי כל הרשת מתנקזת בסופו של דבר למטרופולינים ובהינתן רמת שירות טובה, כל הקווים האלה יהיו מפוצצים בנוסעים (יותר מהאוטובוסים היום, כי הרבה יותר אנשים ייסעו וזה יעשה לכלכלה ולרווחה שלהם רק טוב).
זה מה שהיה צריך לאמר לו הייתה לו
הצעה לתוכנית מסודרת. כאשר סתם מפריחים אוטובוסים הכוונה בפוליטיקה היא להתנגד להרחבת רשת הרכבות, ולא להציע שום פתרון.
למזלנו הציבור לא סופר יותר מדי את העיתונאיםהוא מציין באור חיובי "כבישים וקווי אוטובוסים"
גם אם זה דרך ציטוט של "גורם במשרד התחבורה". זה הכשל הלוגי הקבוע בכתבות מהסוג הזה: "יש פתרון זול יותר". הבעיה הגדולה היא שעכשיו זה בעמוד הראשי של ynet. אולי ככה מכינים את הקרקע לפתיחת הקו הישיר לאשדוד ולאשקלון, ובהמשך לשדרות, כדי שהציבור לא יעיז להתלהב יותר מדי? אני לא ממחפשי הקונספירציות, אבל עם ynet באמת שאני כבר לא יודע מה לחשוב...
מי יודע, אולי היו עוברים יותר בלי יחצנים כאלהלמזלנו הציבור לא סופר יותר מדי את העיתונאים
אתה רואה שכל פעם שפותחים קו חדש הציבור עובר אליו בהמוניו. זה נכון גם לגבי אוטובוסים, כי אתה רואה שכשפותחים קו מרמת גן לאוניברסיטה אז הסטודנטים זונחים את הג'סטי ונוסעים בקו.
חכה זה עוד כלוםמי יודע, אולי היו עוברים יותר בלי יחצנים כאלה
שעובדים קשה כדי להרחיק את הציבור מהתחבורה הציבורית בכלל ומהרכבת בפרט. כמובן שלא רק הם אשמים ולא חסרות בעיות אמיתיות עם התח"צ, אבל העובדה היא שהם מנפחים כל תקלה לפרופורציות של "וועדת חקירה ביבי הביתה" ובקושי מדווחים אם בכלל על שינויים לטובה. וגם את זה מקיפדים לעשות בנימה אירונית בסגנון "כץ בא לגזור סרט", כי חדשות טובות לא מביאות מספיק קליקים ואלפי טוקבקים.
אבל אם אפשר יהיה לשכוח מהחשמול, אז מה יקרהכי זה טרנדי. ש.ה. הוא אף פעם לא הראשון
לכתוב מאמר דמגוגי בנושא מסויים (לא אביא קישורים, אבל ממש לא מזמן היה אחד כזה). הוא תמיד נסחף עם הזרם.
הכיוון הוא הפסקת ההשקעה בתשתיות הרכבת, לצורך מימון הצעות פופוליסטיות בעקבות "מחאות חברתיות" שכבר היו ועוד יהיו. הציבור לא הפנים את הצורך הכלכלי והחברתי בתח"צ בינעירונית ופרברית מהירה, שתרחיב את מעגלי היוממות, ועיתונאים מסוגו של ש.ה. עוזרים לו להתמיד בחוסר ההבנה הזה. לעומת זאת, לכבישים תמיד יהיה לובי חזק יותר גם בלי התחנפות מצדו של ש.ה.; הנסועה ברכב הפרטי ממשיכה לעלות למרות המיסוי הדרקוני, ממשיכה בין היתר בגלל הפערים והעיכובים בפיתוח המסילות הן במרכז והן בפריפריה.
אז בקזינו של הפורום הייתי מהמר שמלבד התכניות שכבר נמצאות בביצוע (לא רק בתכנון), שום דבר לא יתבצע בשני העשורים הקרובים. ולא כי כך צריך להיות, אלא כי זה לא מספיק פופוליסטי. התקשורת והאופוזיציה הדביקה לפיתוח מס"ב את התווית "הבייבי של נתניהו" (ובזמן האחרון, גם "הבייבי של כץ חובב הרכבות") כדי שאף פוליטיקאי חדש, מהשמאל או מהמרכז או אפילו מהימין, לא ירצה לגעת בה.
אם ייתנו לה להמשך, אפשר יהיה לשכוח לא רק מהמסילה המזרחית, אלא גם מהחשמול ואפילו מהמסילה הרביעית באיילון.
אז ימצאו פתרון "יצירתי" (גרוע ביותר)...אבל אם אפשר יהיה לשכוח מהחשמול, אז מה יקרה
עם שניים מהפרויקטים שכבר בביצוע (המסילה המהירה לירושלים והמסילה לכרמיאל)?
אסונות יכולים לקרות גם ברכבות חשמליותאז ימצאו פתרון "יצירתי" (גרוע ביותר)...
יחשמלו רק את קו ת"א - ירושלים, ויתנו גושפנקא להפעלת רכבות דיזל לכרמיאל (עד שיקרה שם אסון). אל דאגה, פקידי האוצר טובים בדברים האלה.
ברור. הסטטיסטיקה היא שרוב השריפות הקטלניותאסונות יכולים לקרות גם ברכבות חשמליות
הבעיה העיקרית בדוגמה שלך וגם בדוגמה שאני מביא פה היא היעדר אמצעי בטיחות במנהרה ולא מקור ההנעה. הינה דוגמה לאסון רכבתי ברכבת חשמלית שגרם למותם של 155 אנשים, כתוצאה משריפה ברכבת חשמלית (פוניקולר):
http://en.wikipedia.org/wiki/Kaprun_disaster
מה שכן הוא צודק שצריך לא רק השקעות ברכבותכי זה טרנדי. ש.ה. הוא אף פעם לא הראשון
לכתוב מאמר דמגוגי בנושא מסויים (לא אביא קישורים, אבל ממש לא מזמן היה אחד כזה). הוא תמיד נסחף עם הזרם.
הכיוון הוא הפסקת ההשקעה בתשתיות הרכבת, לצורך מימון הצעות פופוליסטיות בעקבות "מחאות חברתיות" שכבר היו ועוד יהיו. הציבור לא הפנים את הצורך הכלכלי והחברתי בתח"צ בינעירונית ופרברית מהירה, שתרחיב את מעגלי היוממות, ועיתונאים מסוגו של ש.ה. עוזרים לו להתמיד בחוסר ההבנה הזה. לעומת זאת, לכבישים תמיד יהיה לובי חזק יותר גם בלי התחנפות מצדו של ש.ה.; הנסועה ברכב הפרטי ממשיכה לעלות למרות המיסוי הדרקוני, ממשיכה בין היתר בגלל הפערים והעיכובים בפיתוח המסילות הן במרכז והן בפריפריה.
אז בקזינו של הפורום הייתי מהמר שמלבד התכניות שכבר נמצאות בביצוע (לא רק בתכנון), שום דבר לא יתבצע בשני העשורים הקרובים. ולא כי כך צריך להיות, אלא כי זה לא מספיק פופוליסטי. התקשורת והאופוזיציה הדביקה לפיתוח מס"ב את התווית "הבייבי של נתניהו" (ובזמן האחרון, גם "הבייבי של כץ חובב הרכבות") כדי שאף פוליטיקאי חדש, מהשמאל או מהמרכז או אפילו מהימין, לא ירצה לגעת בה.
אם ייתנו לה להמשך, אפשר יהיה לשכוח לא רק מהמסילה המזרחית, אלא גם מהחשמול ואפילו מהמסילה הרביעית באיילון.
טוב שהוא לא כתב גם שהשמש צהובהמה שכן הוא צודק שצריך לא רק השקעות ברכבות
צריך גם השקעה בחינוך ובריאות ותשתיות בתור האזורים.
---------------
הוא גם צודק בזה שגם השקעה גדולה לא תביא הרבה תושבים מהמרכז ל"פריפריה" אך כמו שהגיבו לו לכתבה זה קודם כל ימנע עזיבה של צעירים למרכז. אולי אחרי כמה שנים יתחילו לעבור מהמרכז ל"פריפריה"
לא ידעתי ששחר הוא גם כתב לעניני חינוך ובריאותמה שכן הוא צודק שצריך לא רק השקעות ברכבות
צריך גם השקעה בחינוך ובריאות ותשתיות בתור האזורים.
---------------
הוא גם צודק בזה שגם השקעה גדולה לא תביא הרבה תושבים מהמרכז ל"פריפריה" אך כמו שהגיבו לו לכתבה זה קודם כל ימנע עזיבה של צעירים למרכז. אולי אחרי כמה שנים יתחילו לעבור מהמרכז ל"פריפריה"
זאת הקונספציה שהחריבה את התחבורה במדינה.יאללה לקטול , שחר הזלקורן מסביר שרכבות לא יעז
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4409777,00.html
הדבר היחיד שנכון הוא שצריך להשקיע גם בשיפור שירותי הבריאות שם.
אך השקעה בתעסוקה, שכחו להזכיר לא את המפעלים שנתמכו על ידי הממשלה קבלו כסף והלכו משם.
לגבי התחץ, שטויות במיץ קוקוס.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.