יאללה, הלכתי לישון. העיניים נעצמות... לילה טוב לכולם!
B beagle New member 9/8/01 #1 יאללה, הלכתי לישון. ../images/Emo29.gif העיניים נעצמות... לילה טוב לכולם!
א אמא של צליל ואופק New member 9/8/01 #2 לילה טוב ../images/Emo29.gif ואיזה כיף שחזרת ../images/Emo13.gif