יאללה בארסה יום ראשון מנצחים את ריאל מדריד!!!!!!!!! יאללה גם בגלל שאני אוהד בארסה וגם בגלל ששלחתי
ד דינין New member 23/4/04 #1 יאללה בארסה יום ראשון מנצחים את ריאל מדריד!!!!!!!!! יאללה גם בגלל שאני אוהד בארסה וגם בגלל ששלחתי