יאללה בארסה יום ראשון

דינין

New member
יאללה בארסה יום ראשון

מנצחים את ריאל מדריד!!!!!!!!! יאללה גם בגלל שאני אוהד בארסה וגם בגלל ששלחתי
 
למעלה