יאללה אנשים,שני סרטים ממיר"ב קצת בעיקוב בגלל בעיות טכניות,אבל זה מה יש הסרט הראשון הוא של גידי התותח!,הביא גם נפילה די רצינית,אבל התאושש כמו מלך! ובשני,עבדכם הנאמן,אני! ווווויי