יאללה אנשים,שני סרטים ממיר"ב

  • פותח הנושא RP3
  • פורסם בתאריך

RP3

New member
יאללה אנשים,שני סרטים ממיר"ב

קצת בעיקוב בגלל בעיות טכניות,אבל זה מה יש הסרט הראשון הוא של גידי התותח!,הביא גם נפילה די רצינית,אבל התאושש כמו מלך! ובשני,עבדכם הנאמן,אני! ווווויי
 

KONA

New member
פששש כל הכבוד שתיכם!

אבל רותם זה נראה כאילו גם אתה עוד שניה נפלת בנחיתה...חח ואז נפלת בסוף מהעץ.
 
למעלה