יאללה.. אחרי 90 שעות ללא שינה... :p

יאללה.. אחרי 90 שעות ללא שינה... :p

יום רביעי ב 7:00 בבוקר קמתי.. התמתחתי.. ומאז טעד עכשיו לא ישנתי אני שפוווווווווווווווווווווך אני כותב את המילים האלה כשראשי שמוט על המקלדת ורק הרבע עין השמאלית שלי פתוחה , ממצמצת אז לפני שאני נופל על המיטה... שיהיה לכם שבוע טוף יום חמישי הקרוב 50% שאני יוכל לבא ו 50% שלא I`LL MISS U ALL שלומי . :p
 
למעלה