יאללה, אווירת סקרים בפורום אז עוד ס

מצב
הנושא נעול.
יאללה, אווירת סקרים בפורום אז עוד ס

יאללה, אווירת סקרים בפורום אז עוד ס
סקר... מה אתם מעדיפים את הארגז או את מרכבים?
 
אענה ראשון:

יאללה, אווירת סקרים בפורום אז עוד ס
סקר... מה אתם מעדיפים את הארגז או את מרכבים?
אענה ראשון:
אני מעדיף את הארגז, נוסעים יותר טוב לטעמי, המזגן שלהם חזק בהרבה מזה של מרכבים. אבל לטעמי, מרכבים יותר שקטים כל האוטובוסים של מרכבים יותר שקטים מאלו של הארגז, זו התרשמותי.
 

euronitzan

New member
תשובה שלי

יאללה, אווירת סקרים בפורום אז עוד ס
סקר... מה אתם מעדיפים את הארגז או את מרכבים?
תשובה שלי
בבינעירוניים: הבידוד במארסים דומה לזה של הברקים החדשים אולם עד הזמן האחרון היתה למארסים עדיפות. עם זאת יש לזכור לשלדת מאן 18-350 יש רעש חזק מלשלדת וולוו B12B... המארסים מרווחים מאוד במושבים שבין הדלתות, צפופים מאוד בשאר המקומות. המרווחים בברק דומים בכל האוטובוס - בינוניים למדי. המארסים קלים מהברקים ועל כן ביצועי השלדות טובים יותר במארס (ניתן להבחין זאת כשנוסעים על המארסים על שלדת מאן של יונייטד - ערימה של מטוסים המכונות האלו). בעירוניים - הגימור דומה בסה"כ.
 
בתקופת ה-SL וה-SG העדפתי את מרכבים

תשובה שלי
בבינעירוניים: הבידוד במארסים דומה לזה של הברקים החדשים אולם עד הזמן האחרון היתה למארסים עדיפות. עם זאת יש לזכור לשלדת מאן 18-350 יש רעש חזק מלשלדת וולוו B12B... המארסים מרווחים מאוד במושבים שבין הדלתות, צפופים מאוד בשאר המקומות. המרווחים בברק דומים בכל האוטובוס - בינוניים למדי. המארסים קלים מהברקים ועל כן ביצועי השלדות טובים יותר במארס (ניתן להבחין זאת כשנוסעים על המארסים על שלדת מאן של יונייטד - ערימה של מטוסים המכונות האלו). בעירוניים - הגימור דומה בסה"כ.
בתקופת ה-SL וה-SG העדפתי את מרכבים
כיום אין לי עדיפות...
 

mister K

New member
לדעתי ה-B12B יותר רועש

תשובה שלי
בבינעירוניים: הבידוד במארסים דומה לזה של הברקים החדשים אולם עד הזמן האחרון היתה למארסים עדיפות. עם זאת יש לזכור לשלדת מאן 18-350 יש רעש חזק מלשלדת וולוו B12B... המארסים מרווחים מאוד במושבים שבין הדלתות, צפופים מאוד בשאר המקומות. המרווחים בברק דומים בכל האוטובוס - בינוניים למדי. המארסים קלים מהברקים ועל כן ביצועי השלדות טובים יותר במארס (ניתן להבחין זאת כשנוסעים על המארסים על שלדת מאן של יונייטד - ערימה של מטוסים המכונות האלו). בעירוניים - הגימור דומה בסה"כ.
לדעתי ה-B12B יותר רועש
למעשה זהו האוטובוס הכי רועש שאני מכיר. בסדרות השונות של ה-B12B יש רמות שונות של בידוד כשבמכונות מסדרת ה-I-SHIFT הבידוד הוא הטוב ביותר. מה גם שבמכונות עם גיר ה-I-SHIFT אין את השריקה בהאצה שאופיינית ל-B12B עם גיר ZF.
 

פטנק

New member
B-12B עם גיר אליסון

לדעתי ה-B12B יותר רועש
למעשה זהו האוטובוס הכי רועש שאני מכיר. בסדרות השונות של ה-B12B יש רמות שונות של בידוד כשבמכונות מסדרת ה-I-SHIFT הבידוד הוא הטוב ביותר. מה גם שבמכונות עם גיר ה-I-SHIFT אין את השריקה בהאצה שאופיינית ל-B12B עם גיר ZF.
B-12B עם גיר אליסון
הנסיעה הכי שקטה שקיימת בvolvob12b עם מרכב של מרכבים
 

צחקן3

New member
הארגז, אלא מה?

למרות המפעל החדיש
הטכנולוגי של מרכבים והפיתוחים הנחמדים שלהם אני מעדיף את הארגז
הארגז, אלא מה?
ב"ה אני לא כ"כ אוהב את מרכבים כי הם כאלו יותר בינלאומיים ופחות לאומים, ומאז הקטע של נהאפולו בכלל... . איזה מין שם זה "מארס" ? איזה מין שם זה "אפולו" ? זה עיברית? עדיף "ברק" ו "סער 21". ו "הארגז" מאשר " מארס" "אפולו" ומטאור (מטאור נסבל, אפילו נחמד).
 

צחקן3

New member
גם וולו מגומרות מגרמניה ../images/Emo6.gif ../images/Emo8.gif

מכונות מוגמרות מגרמניה!
גם וולו מגומרות מגרמניה
 
מרכבים ללא כל ספק

גם וולו מגומרות מגרמניה
מרכבים ללא כל ספק
אני עובד על אוטובוס של הארגז ופשוט מעצבן אותי שאין להם אחידות (יש לנו בחברה שלושה אוטובוסים שיצאו באותו יום מהמפעל ואצל כל אחד הכפתורים מסודרים בצורה שונה ולא אחידה) כמו בעבר הגיעו לחברה שבה אני עובד אוטובוסים חדשים מדגם SAAR 21 של הארגז והנהגים התלוננו על גשם של ברגים שמשתחררים, חלודה שבאה מהר מדי, ונזילות מים מהגג בימי גשם. באוטובוסים של מרכבים זה פשוט לא קיים רמת הגימור שלהם גבוהה בהרבה משל הארגז
 

amitasafzabida

New member
הארגז.

יאללה, אווירת סקרים בפורום אז עוד ס
סקר... מה אתם מעדיפים את הארגז או את מרכבים?
הארגז.
את מרכבים אני כמעט ולא מכיר, יכול להיות בגלל שאין להם מספיק אוטובוסים או כי הסמל לא מספיק בולט. אז לא משהו אישי, אבל אני נקשר יותר לארגז וכשאני רואה אוטובוס, לרוב, הוא עם סמל " הארגז".
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה