shablulit20
New member
יאללא לקרוא
מוואה../images/Emo26.gif
אנשים ! היי ! מה קורה, יש לכם אחלה פורום , בדיוק היום גיליתי אותו כי לפני אולי כמה ימים (בתוכנית עם הארצעיר) ----->פשוט ענקית , אז היה אחד ממש ממש חמוד ,שמין הסתם (נו... תנו לי) הוא מהפורום הזה , כן ! אז אתה מותק ,ורק בגלל זה הגעתי לכאן ,כי למצוא אנשים שאוהבים יחד איתי את התוכנית חוץ מאמא ; אני לא מוצאת. גאד דאמט! למה כולם כל כך אטומים ? אסף כזה מותק ואני בכלל תופסת ממנו בגלל שוטטות וגידי גוב , כל התוכניות שאי פעם אהבתי ,ועכשיו הוא בא עם תוכנית כל כך מקסימה משלו. פשוט כיף להירדם איתה
כן , *גם אני חלק נכבד מהרייטינג של אסף הראל ב1 בלילה*. תושבי פורום זה ,רק רציתי לומר - סחטיין על פורום אדיר וכמו שזה נראה היום, יש לכם גיבוש שאין בכל פורום וזה מצויין, אתם ,אחלה אתם. יאללה - נשיקה קטנה ! ביי ביי - אה ,אגב - אפרתי
אנשים ! היי ! מה קורה, יש לכם אחלה פורום , בדיוק היום גיליתי אותו כי לפני אולי כמה ימים (בתוכנית עם הארצעיר) ----->פשוט ענקית , אז היה אחד ממש ממש חמוד ,שמין הסתם (נו... תנו לי) הוא מהפורום הזה , כן ! אז אתה מותק ,ורק בגלל זה הגעתי לכאן ,כי למצוא אנשים שאוהבים יחד איתי את התוכנית חוץ מאמא ; אני לא מוצאת. גאד דאמט! למה כולם כל כך אטומים ? אסף כזה מותק ואני בכלל תופסת ממנו בגלל שוטטות וגידי גוב , כל התוכניות שאי פעם אהבתי ,ועכשיו הוא בא עם תוכנית כל כך מקסימה משלו. פשוט כיף להירדם איתה