יאללא לקרוא :)מוואה

shablulit20

New member
יאללא לקרוא :)מוואה../images/Emo26.gif

אנשים ! היי ! מה קורה, יש לכם אחלה פורום , בדיוק היום גיליתי אותו כי לפני אולי כמה ימים (בתוכנית עם הארצעיר) ----->פשוט ענקית , אז היה אחד ממש ממש חמוד ,שמין הסתם (נו... תנו לי) הוא מהפורום הזה , כן ! אז אתה מותק ,ורק בגלל זה הגעתי לכאן ,כי למצוא אנשים שאוהבים יחד איתי את התוכנית חוץ מאמא ; אני לא מוצאת. גאד דאמט! למה כולם כל כך אטומים ? אסף כזה מותק ואני בכלל תופסת ממנו בגלל שוטטות וגידי גוב , כל התוכניות שאי פעם אהבתי ,ועכשיו הוא בא עם תוכנית כל כך מקסימה משלו. פשוט כיף להירדם איתה :) כן , *גם אני חלק נכבד מהרייטינג של אסף הראל ב1 בלילה*. תושבי פורום זה ,רק רציתי לומר - סחטיין על פורום אדיר וכמו שזה נראה היום, יש לכם גיבוש שאין בכל פורום וזה מצויין, אתם ,אחלה אתם. יאללה - נשיקה קטנה ! ביי ביי - אה ,אגב - אפרתי:)
 

ll Princess ll

New member
../images/Emo140.gif

ואי תודה רבה אפרתי המתוקה עלהמילים החמות! ברוכה הבא! שיהיה לך כיף אינו! (בטוח יהיה)! נקבל אותך בשמחה!
 

eliranri

New member
ברוכה הבאה אפרתי ../images/Emo140.gif

פשששש כמה מחמאות שהבאת לתוכנית, מה שכן כל מילה נכונה וגם אני מסכים איתך עם הכל
 

majoreli

New member
שלום אפרתי!

ברוכה הבאה! צדק מי שאמר שהתכנית ההיא תביא איתה כותבים....
 

shablulit20

New member
אהה ו....

כמו שהבנתם - אפרתי. מתל אביב ובת19 , נראה לי שאני קצת גדולה פה ,אה ?:) אני בטוחה שמי שרוצה לדעת עוד , עוד יתוודה על כך
 
אני יותר גדול ממך

בינתיים אני מחכה לחבר פורום קבוע שאני אמסור לו את התואר זקן השבט(או הפורום)
 

la bella dama

New member
ברוכה הבאה!!../images/Emo24.gifואפילו ענק!!חח

את מוזמנת להתגבש איתנו!!אנחנו מכניסי אורחים!!! ובהמשך להודעות מאתמול: |דנה מתה מעייפות כרגע קמה|חחח
 

shablulit20

New member
יאאאאאא מותק'ס (מותק ברבים)

לא צפיתי גל כזה של תגובות,וזה עשה לי כיף:) בדיוק חזרתי עכשיו מהעבודה ורצתי לראות את התוכנית ,(האמת שרציתי לדחות ל1 , אבל לא הלך...) , עכשיו יש פרסומות ואני בדיוק התחלתי לראות בקטע של הרצל , שדוגרי.. זה קצת היה אולי מאכזב .. (מסכימים איתי או לא?) אה ,ויש לי אייטם אדיר לפורום - אני אדבר עליו מאוחר יותר ועוד משהו , יש כאן מישהו שהולך בשבוע הבא או בעוד שבועיים לתוכנית? ואם כן , אז איך יודעים מי הולך להופיע ; מתי וכן הלאה? כי מישהי התקשרה אליי היום מההודעה שהשארתי באתר של התוכנית ושאלה מתי אני רוצה יאללה , שיהיה לכם אחלה יום ולכו לראות - מה אתם עושים כאן ??!!?
 

la bella dama

New member
קוראים את ההודעות שלך ורואים את

התוכנית? וכל רביעי אומרים בתוכנית מי יהיה בשבוע הבא..
 
למעלה